PDA

Bekijk Volledige Versie : Even voorstellen: dryq



dryq
07-01-08, 15:59
hallo,
Mijn man en ik en onze 3 kinderen gaan 25/4 naar Orlando en daarna zullen we nog een weekje naar Miami gaan.
Met veel plezier lees ik alle verhalen op het forum.
Ik zie dat vele de parken bezoeken, mijn vraag is: Wat is de beste manier om de parken te bezoeken; de tickets vooraf kopen (in nederland) of ter plaatse in Orlando.
Wie heeft er ervaring met de Flexticket?
Wat is beter, het flexticket of het magic your way ticket?
Antwoorden, adviezen zijn erg welkom.

Groetjes,
B

Njit
07-01-08, 16:14
Welkom op het Forum. Veel antwoorden kun je zelf snel vinden met de Zoeken (http://www.floridaforum.nl/search.php) functie van het forum. Om je alvast op weg te helpen een linkje: Disney Tickets: Een prijsvergelijking (http://www.floridaforum.nl/showthread.php?t=3112)

Flexticket is voor de Universal parken en Busch Gardens/Seaworld. Als je een beetje rondkijkt voor voor kortingscodes etc dan kan het goedkoper zijn om een aantal parken los te kopen (online).

Magic Your Way is van Disney. Dit heeft dus niks met Flex Ticket te maken..

Michael66
07-01-08, 20:07
Wat is de beste manier om de parken te bezoeken; de tickets vooraf kopen (in nederland) of ter plaatse in Orlando.Lastig om te zeggen wat hier "het beste" is. Bedoel je daarmee de goedkoopste manier?

Magic Your Way tickets (Disney):
Dat is voor één- en tweedagse Disneytickets aan de kassa in Orlando. Meerdaagse Disneytickets kun je goedkoper via internet bestellen (zie de link in het bericht van Njit voor een vergelijking van de diverse NL'se en Amerikaanse aanbieders) of in Orlando bij een van de goedkopere aanbieders (bijv. Maple Leaf Tickets aan de US192 in Kissimmee).
Wil je meer dan één park per dag bezoeken dan neem je het beste de tickets met Hopper-optie.
Als je ook naar de Disney's waterparken, DisneyQuest en/of Preasure Island wilt kun je het beste de tickets met de Water Fun & More nemen (op sommige websites noemen ze het anders, Plus-visits of zo). Je kunt dan met hetzelfde kaarte een X-aantal keer naar deze attracties. Het aantal keer is afhankelijk van het aantal dagen dat je ticket geldig is voor de "grote" Disney-parken.
Combinatie van Hopper- en WF&M-opties kan ook.

Universal Studios / Universal's Islands of Adventure:
Op de website van Universal Studios staan af en toe aanbiedingen voor meerdaagse tickets voor deze parken. Even zelf kijken dus. Het betreft dan alleen toegang voor deze parken, als je ook naar SeaWorld, Wet 'Wild en Busch Gardens wilt kun je beter naar de Flextickets kijken.

Seaworld:
Via de website kun je tickets bestellen. Voor korting (20%) via de website heb je een zogenaamde promocode nodig. Die kan ik je toesturen, stuur me even een persoonlijk berichtje via dit forum en ik stuur je de code en een handleiding toe.
Het eendaagse ticket kun je ter plaatse omruilen voor een kaarte dat een extra dag geldig is (binnen 7 dagen na het eerste bezoek).

Flextickets:
De diverse aanbieders die in het Disney-vergelijkingsbestandje staan leveren ook de 4- (zonder Busch Gardens) en 5-parken Flextickets. Hiervan is geen prijsvergelijking beschikbaar op dit forum. Gewoon even de diverse websites doorspitten levert soms verrassende verschillen op. Wel even opletten: de prijzen zijn soms inclusief salestax (6,5-7,0%) en soms exclusief.


Wie heeft er ervaring met de Flexticket?Een heleboel forummers hebben er ervaring mee. Maar wat wil je precies weten?


Wat is beter, het flexticket of het magic your way ticket?Tja, wat is "beter"? De tickets zijn voor verschillende parken en dus is vergelijking niet te doen. Flextickets voor Universal studios, Islands of Adventure, Seaworld, Wet 'n Wild en evt. als vijfde optie Busch Gardens in Tampa. De Magic Your Way tickets zijn voor de Disney Parken. Dus welk ticket "beter" is kun jij alleen zelf beoordelen door de vraag te beantwoorden: "Welke parken wil ik bezoeken?"

dryq
07-01-08, 20:15
Wij willen graag bezoeken:
Magic Kingdom
Seaworld
Island of Adventure
Universal Studio's
2 waterparken
Vandaar dat ik dacht dat de flexticket de goedkoopste optie zou zijn. Ik begrijp ( wat ik hier lees op het forum) dat los de tickets goedkoper zouden zijn, maar een park is ongeveer 68 dollar per dag, dan is de flexticket toch goedkoper of niet?
We hebben 6 volle dagen in Orlando, 1 dag een park is het plan.

Michael66
07-01-08, 20:24
Met het Flexticket kun je niet naar Magic Kingdom. Daar zul je dus een los ééndaags ticket voor moeten kopen.

Voor de waterparken is het afhankelijk welke waterparken je wilt bezoeken. Als dat Wet 'n Wild en het nieuwe Aquatica (bij Seaworld) zijn kun je daarvoor ook het Flexticket gebruiken, waarbij de flextickets met Aquatica erin (nog) niet overal verkrijgbaar zijn.Wil je echter naar de Disney-waterparken (Typhoon Lagoon en/of Blizzard Beach) dan kun je daarvoor ook het beste ter plaatse aan de kassa ééndaagse tickets aanschaffen.

Overigens lees je hier nergens dat los de tickets goedkoper zijn, wel lees je dat je voor sommige attractieparken beter ter plaatse losse tickets kunt kopen omdat niet alle paken met één van de door jou genoemde tickets zijn te bezoeken. Zie mij eerdere bericht hierboven.

joja
13-01-08, 15:17
Wij gaan ook in april naar Florida

We denken aan het Flex Ticket Plus (6 parken)

Is er voor dit ticket ook een promo code

gr

John