PDA

Bekijk Volledige Versie : Even voorstellen: Jacob



alkema
06-01-08, 20:50
Hallo, Wij Marleen en Jacob gaan in maart (2008) een rondreis maken in Florida. We hebben onze reis al geboekt en gaan de volgende plaatsen bezoeken. Kennedy Space Center is eigenlijk de reden waarom ik (Jacob) graag naar Florida wil,dus dat is ook de plek waar we starten. Dan 2 dgn Daytona, 2 dgn Tampa, 3 dgn Sarasota, 2 dgn Naples, 2 dgn Key west, 1 dag Miami... Uiteraard hebben we een boek aangeschaft via de anwb, lezen veel (mn deze site) op internet, maar we willen nog graag tips over zaken die we niet mogen missen in Florida.
Wie helpt ons aan deze informatie. Bedankt alvast
Jacob

Eric
07-01-08, 00:09
Hartelijk welkom Marleen en Jacob.
De beste tip die ik je kan geven is om wat reisverslagen te lezen hier op het forum.
Ik mis Orlando in het rijtje, hebben jullie zo'n hekel aan entertainment?
Eric

Mickey99
07-01-08, 12:49
Ook namens mij welkom op dit leuke forum http://img264.imageshack.us/img264/3892/wave2yh2gh5.gif (http://imageshack.us)

Zoals Eric al aangaf kun je het beste wat reisverslagen lezen en daarnaast kun je ook de zoekfunctie hier op het forum gebruiken. Je zult zo een hoop info kunnen vinden.

Veel lees- en postplezier hier op het forum en succes met de voorbereidingen van jullie vakantie.

Groetjes,
Sonja

alkema
07-01-08, 19:32
Bedank Sonja en Eric,
We hebben al een boel verslagen gelezen, en pikken een hoop leuke zaken op. Geen Orlanda, dat klopt. We zijn geen echte pretpark fanaten.. Ons eigenlijke doel is, Kennedy Space Center. De eerste space shuttle lancering heeft op mij zoveel indruk gemaakt dat ik ooit nog eens op die plek wil staan. Voor ons is het de eerste keer dat we een dergelijke verre reis maken. Europa, mn. Italie hebben we diverse keren bezocht.
We kunnen bijna niet wachten om te gaan, zeker nu we ons wat verdiepen in de dingen die we willen gaan doen. Als ex-speedway referee, tegenwoordig speaker bij die sport, kan Daytona niet ontbreken op ons bezoek....
Groet,
Jacob

Seca
07-01-08, 19:53
Beste Marleen en Jacob,
Welkom op het forum. Heb je al geinformeerd of er in die periode lanceringen zijn?
Ook kan het zo zijn dat de lancering vele dagen uitgesteld kan worden.

Veel lees plezier

SECA

alkema
08-01-08, 20:30
Helaas is staat geen lancering op het programma. Eind februari, met een beetje mazzel wordt deze een maandje uitgesteld...