PDA

Bekijk Volledige Versie : Even voorstellen: Mario (Stippie)



stippie
06-01-08, 14:24
Hallo Florida liefhebbers.

Mijn "liefde" voor Florida heeft zich ontwikkeld tijdens ons bezoek aan Orlando in januari van 2003.
Wij hadden daar een huisje gehuurd gelegen tussen de golf banen van Southern Dunes in Haines city op nog geen 25 minuten rijden van Disneyworld.
Samen met onze twee kindertjes hebben we alle grotere parken bezocht zoals Seaworld, Walt Disney World (uitgezonderd Epcot) en Universal Studios.
Ook hebben we 1 kleiner park bezocht, Gatorland, omdat 1 van onze kinderen helemaal gek is met krokodillen en alligators e.d..
Ook hebben wij Bush Gardens in Tampa bezocht.

Na terugkomst in Nederland hebben wij altijd het gevoel gehad dat we de vakantie niet af hebben gemaakt, want 10 dagen is echt te weinig voor Orlando.
Er is in die omgeving zoveel meer te zien als wat wij hebben bezocht.

Toch was dit onze beste vakantie tot nu toe en we hebben ons voorgenomen om zeker nog een keer terug te gaan.


:D

Michael66
06-01-08, 18:40
Hoi Mario,
Ook welkom op het Florida Forum.

Tien dagen tekort voor Orlando? Jazeker!! Ik heb er inmiddels meer dan 100 dagen in Orlando opzitten (verdeeld over 8 vakanties) en nog steeds heb ik niet alles gezien, nog steeds zijn er allerlei leuke dingen die ik nog wil doen.

Veel plezier met de voorpret!!

Michael66

Marjol
06-01-08, 19:33
Hallo Mario, welkom op dit leuke en informatieve forum.

Wij zijn vorig jaar elf hele dagen in Orlando geweest en dat was inderdaad te kort, want dit jaar gaan we weer twaalf dagen :)