PDA

Bekijk Volledige Versie : Even voorstellen: Hanneke



Hanneke de Jong
05-01-08, 23:11
Hai,
Mijn naam is Hanneke en mijn vriend en ik vertrekken 3 mei a.s. naar Florida. Voor mij is het zeker alweer 10jaar geleden dat ik er ben geweest. Ik ben in totaal 3x naar Florida geweest en vind het nu wel weer tijd om te gaan. Mijn vriend is nog nooit geweest dus ik ben heel benieuwd hoe hij het daar gaat vinden. Ik vind dit forum echt waanzinnig gaaf, ik haal hier heel veel tips vanaf. Echt helemaal top!!

Wij vertrekken 3 mei naar Miami en verblijven 2 nachten, daarna Key West waar we ook gaan trouwen op het strand, jawel lekker met z'n tweetjes. Dan naar de Westkust, we zijn van plan om eerst te overnachten in Naples, dan Sarasota, Clearwater en een paar nachten Orlando. Van daaruit naar Fort Lauderdale en eindigen onze rondreis in Miami. En dan gaan we een heerlijke cruise maken. En dat allemaal in 3weken. Ik hoop nog heel veel tips/adviezen van dit forum af te halen want ik vind het een uitvinding, echt waar!!

Groeten van Hanneke

Marjol
05-01-08, 23:39
Hoi Hanneke, welkom op dit leuke en informatieve forum en heel veel plezier met de voorbereidingen van jullie reis! :)

Nicole
05-01-08, 23:58
Welkom hier op het forum en heel leuk dat jullie samen gaan trouwen op Key West. Heel veel leesplezier hier.