PDA

Bekijk Volledige Versie : Flessen in het vliegtuig



ietie
05-01-08, 12:18
mijn zoon kan alleen bepaalde merken aanmaak limonade verdragen nu wil ik die graag meenemen in de koffer gaat dat goed?
mijn angst is dat de douane de blikken open gaat draaien waarna ze hoogst waarschijnlijk gaan lekken als ze niet meer recht op vervoerd worden.

Njit
05-01-08, 12:46
In je koffer mag je die gewoon meenemen. Zie hier een lijstje:
http://www.tsa.gov/travelers/airtravel/prohibited/permitted-prohibited-items.shtm

Nikkie1974
05-01-08, 13:03
Verpak die flessen dan in een plastic tas. Mochten ze open gemaakt worden en ze gaan lekken, dan lekken ze in ieder geval in de plastic tas. Dat doe ik nl. ook altijd met zonnebrand en shampoo e.d.
Bij vrienden van ons hadden ze trouwens wel een blik babymelkpoeder open gemaakt. Ze hadden het folie er afgehaald en bij het opendoen van de koffer zat alles onder de poeder :???:

AlexFL
05-01-08, 13:34
Ik ben altijd bang dat die plastic flessen ontploffen door de druk? Misschien een natuurkundige hier die even kan uitleggen hoe het precies zit met de druk en levensmiddelen?

Michael66
05-01-08, 21:43
Ik ben geen natuurkundige, maar ontploffende flessen in de bagage ....

Nee, da's een fabeltje! Gewoon meenemen. Wel goed afsluiten, liefst in een paar kleinere verpakkingen.

Je kunt uiteraard ook eens proberen of de amerikaanse frisdranken te doen zijn. Er is zoveel keuze!!