PDA

Bekijk Volledige Versie : Hotel gezocht: Key West



Anthonie
19-09-04, 10:12
Moderator Michael66:
Dit topic kun je gebruiken om je vragen te stellen als je nog geen idee hebt welk hotel je in/op Key West zou kunnen boeken. Lees het topic maar eens door, er staan al een heleboel tips in.

Als je (ook) hotels zoekt in andere plaatsen, plaats dan een oproep daarvoor in het topic over die plaats.

Voor een heleboel ervaringen van Florida-gangers met hotels in Key West kun je in het Overzicht Hotelervaringen (http://floridaforum.nl/showthread.php?t=5422) terecht.

Hoi

Wij zijn ons aan het voorbereiden op onze vakantie voor volgend jaar.Nu zijn we op zoek naar een leuk en betaalbaar hotel.We zijn er al eens een keer geweest, maar is alweer bijna 8 jaar geleden.Wie heeft er goede ervaringen met diverse hotels in Key West?

Anthonie

Daniel
19-09-04, 17:41
Een paar jaar geleden hebben we een paar nachten op de Key West door gebracht voor $90 per nacht. Toen was dat volgens mij een goeie prijs voor een kamer. Kijk anders eens op www.expedia.nl voor een overzicht van hotels in Key West.

Succes!

Daniel

Monique
19-09-04, 19:50
Wij hadden via Priceline.com een 3* hotel geboekt
(Kregen hiervoor het Doubletree Resort). voor 80 dollar per nacht. \:D/
Dit hadden wij 1,5 week van te voren geregeld.
Daar aangekomen zaten wij vlak voor orkaan Ivan.
We mochten evt. wel de nacht doorbrengen maar de volgende dag zou iedereen van Key West geevacueerd worden. Er werd ons geadviseerd om niet te blijven om op die manier niet met de lokale bevolking in de file te staan. :cry:
Normaal kun je via Priceline niet annuleren maar in dit geval kregen wij een annuleringsnummer en kregen wij ons geld gewoon terug. :o

Het enige dat we gezien hebben van het hotel was de hal en deze zag er schitterend uit.
Van de prijzen die ik overal gezien heb, denk dat je met priceline het voordeligst uit (kunt) zijn.

Veel plezier met de voorbereidingen.

mattrob
19-09-04, 23:41
Anthonie, kijk eens hier:

http://p070.ezboard.com/fpricelineandexpediabiddingfrm221

Dat is wat mensen laatste maand gelukt is op Key West via Priceline. Zeker niet gek volgens mij :lol: !

Als je bovenaan pagina bij hotel-list kijkt, zie je welke hotels je kan krijgen in dat gebied voor welke sterrenklasse. Met review erbij =D> ! En de site van het hotel, om te kijken wat het daar kost.

Op andere forum kan je zien wat mij gelukt is voor een Marriott hotel aan de kust tussen Orlando en Miami !

MattRob

Patricia
20-09-04, 15:55
Wij hebben een paar jaar geleden in een hotel geslapen via een couponboekje. Een prima hotel vlakbij het southernmost point en het strand. Volgens mij heet dit hotel Southernmost hotel op Duval maar dat weet ik niet meer zeker. Het was ongeveer tien a vijftien minuten lopen naar de pier.
Ik denk dat het mn belangrijk is om te bepalen waar je wil verblijven. Bij het strand, in de buurt van alle drukte en gezelligheid rond het pier-gebied of vind je het niet erg om verder weg te zitten en de auto te moeten pakken naar de terrasjes. Wij merkten dat hoe meer "downtown" hoe duurder en voller. Toen wij al een hotel gevonden hadden en we door de straatjes liepen, zag ik dat het er vol zat met romantische bed & breakfasts. Een volgende keer zou ik daar liever slapen, zo'n echt key west style huisje in mooie kleuren met veranda... :wink:
Maar het is natuurlijk net wat je zoekt, een hotel biedt natuurlijk veel meer faciliteiten.

rvd4always
20-09-04, 19:08
Wij hebben in Key West bij Days Inn Motel overnacht, prima bevallen. Overigens is het overal prijzig om op Key West te overnachten.

Kijk maar eens op:

http://www.daysinn.com/DaysInn/control/home :idea:

Carlo
20-09-04, 23:18
Wij hebben dit jaar ook via een coupon in het Southern Most Hotel overnacht, errug mooi! Maar echt goedkoop vind je niet in Key West volgens mij, de vorige keer dat we er waren hebben we overnacht in de Washington Inn, prachtige cottages rond een zwembad maar kost wel wat, rond de $150 per nacht. Dus afhankelijk van de periode (als het winter is in Nederland is het duurder in Zuid Florida) kun je soms met coupons nog wel wat van de prijs af krijgen...

Anthonie
20-09-04, 23:24
Hoi

Ja de Southern Most Hotel is wel leuk ja, we hebben hier een aantal jaren terug ook eens in gezeten.Ik ga nu maar eens een keer voor Priceline en ik zie wel wat ik dan krijg.

Anthonie

Judith
18-01-05, 16:56
Ik heb net naar de site gekeken van accomodaties in Key West die in dit forum ook genoemd wordt, maar alles is duur!! Kun je ook voor minder dan 125 dollar per kamer overnachten in Key West?

mattrob
18-01-05, 17:48
Priceline :lol:

Daniel
18-01-05, 18:47
Key West is zeker duur! Een paar jaar geleden hebben wij er overnacht voor zo'n $90 per nacht en dat vonden we ook al aan de prijs. Priceline is idd een optie; zie hiervoor de FAQ in het FAQs forum...

Je kan ook nog even veder zoeken bij Expedia.nl (http://clk.tradedoubler.com/click?p=18146&a=1026813&g=800953) of Hotelopia.nl (http://clk.tradedoubler.com/click?p=20615&a=1026813&g=841539).

Succes!

Daniel

Monique
19-01-05, 13:51
Inderdaad, Priceline.
Wij hadden vorig jaar 1 overnachting in het Doubletree hotel voor 80 dollar per kamer.
Als je voor een mindere klasse hotel gaat, kom je ongetwijfeld nog veel goedkoper uit. :D
Je kunt altijd een gokje wagen.

Succes.

gretl
22-01-05, 19:49
2 Jaar geleden ben ik in Hotel Pegasus in hartje Key West geweest, dit was echt een koopie met een coupon. We hadden van te voren gebeld en op goed geluk gereserveerd voor de nacht.

Vorig jaar dacht ik dit te herhalen, maar dat ging mooi niet door! Tijdens Springbreak betaalde je meer dan 90 dollar.

Het blijft dus zoeken voor een goedkope plek of genoegen nemen met wat duurder (of buiten Key West....)

Succes

knaapje
22-01-05, 21:37
Hallo,
Hangt er van af wanneer je gaat.
Ik ben er een paar jaar geleden in september geweest en heb toen op een van de andere keys (ik weet niet meer waar) via een information/tourist office langs de weg gereserveerd. In een guesthouse (Amelia House?) een kamer met keuken en zitgedeelte met bankstel en tv voor zo'n $ 75 inclusief ontbijt en Tax. Was het waard, maar Key West is nu eenmaal schreeuwend duur en puur toeristisch.
Toch is het het waard een keer mee te maken: Zonsondergang, glassbottomboat en het nachtleven (Sloppy Joe's enz.), maar je moet daar naturlijk van houden.
Je kan inderdaad ook overwegen om op een hogere Key te verblijven, maar dat is niet veel goedkoper. Ik heb wat jaren daarvoor in een Howard Johnson op, ik geloof, Marathon Key gezeten en daar was het ook de helft duurder dan in een vergelijkbare HJ op het vast land.

Groeten
Knaapje

rvd4always
23-01-05, 13:55
Aangezien Key West afgelegen ligt is accomodatie duur in tegenstelling tot het 'vaste land', dat zie je ook terug in de benzine prijzen.

Wij hebben bij :arrow: http://www.daysinn.com/DaysInn/control/Booking/search_results?brand_code=DI&p_country=US&p_state=FL&p_city=Key+West

overnacht. Goede accomodatie en goedkoper dan de prijs die jullie noemde, check site voor prijzen,

Suc6,

René 8)

brenda
27-01-05, 10:11
Le Patio is heeel leuk!!!
En Blue Lagoon is ook erug leuk!!!!

Veel geluk!!! r mee :lol:

Lisa
08-02-05, 22:07
Wij hadden onze couponnen-boekjes al in de aanslag.. totdat we langs een info/vvv-huisje reden, vlak voor Key West. Daar hadden ze allerlei foto-boeken van Bed&breakfasts liggen waar je uit kon kiezen. Je kon daar zelfs al gelijk boeken (ok, ze zullen wel op provisiebasis werken, but who cares!).
We kwamen terecht in een romantisch, typisch Key-west B&B (pastel-kleurig huis, sfeervol ingerichte kamers, prachtig begroeide binnenplaatsje met zwembad). Ben alleen de naam kwijt.... :oops:
Maar goed, dit alles kostte zo'n 70 á 80 dollar per nacht en is echt de moeite waard! Dus opletten als je zo'n info-punt tegenkomt! (geldt trouwens ook voor andere plaatsen, zo hebben we bv op aanraden van mensen van het info-punt op Sanibel Island voor 15(!) dollar een super-boottocht gemaakt met talloze dolfijnen die achter en langs de boot aanzwommen!!).
Zucht.. ik ga er maar snel weer eens heen..

Martine
06-09-06, 23:19
Hallo,

We zijn van plan om in October een paar dagen naar de Keys te gaan. Nu zoeken we eigenlijk een hotel dat kindvriendelijk is en het liefst met kinder programma & babysit service. Zeker gezien we eigenlijk zelf ook nog wel een keertje willen gaan duiken en dan oppas voor onze dochter nodig hebben.

Ik hoop dat jullie goede tips hebben!

Groeten,
Martine

pascalbrouwers
19-09-06, 10:29
Wij willen 30 april voor 2 nachten naar Key West.
Voor ons is het 10 jaar geleden dat we voor het laatst daar zijn geweest.

Ben mij nu aan het orienteren wat betreft de prijzen vd hotels/motels/inns.

Wij sliepen destijds in een hotel nabij Duval street voor zo'n 70 Dollar per nacht.


Ik ga er dan ook vanuit dat deze prijzen niet meer van deze tijd zijn.
Is het dan ook nog mogelijk om een hotel te boeken onder de 100 dollar


Wie heeft er enkele goede tips voor ons.
We gaan met zijn drieen (2 volw +1 kind).


Wat is beter, boeken op voorhand of ter plekke bij een tourist office.

groetjes,
Pascal

Eric
19-09-06, 11:31
Key West is, waarschijnlijk met New York samen, de enige locatie waar ik op voorhand mijn hotel zou boeken.
Het beste is om even op het internet te snuffelen, Ik heb bv. een aantal malen geslapen in het Best Western Key Ambassador, maar dat ligt niet bij Duval Street, maar aan de zuid-oost kant bij het vliegveld. Het is wel een heel ruim opgezet hotel met groot zwembad.
Er ligt ook een cluster voordelige hotels bij de opgang naar het eiland, maar die zijn niet mijn keuze.
Verder is het Southernmost met zijn zusterhotels, aan het eind van Duval een goede keuze, maar ik heb geen idee van de prijzen.
Eric

pascalbrouwers
19-09-06, 12:31
Bedankt Eric,
Voor je reactie.
Beide Hotel lijken mij niet verkeerd. Prijzen liggen ver boven de 100 Dollar, maar dit is geen reden om Key West dan maar niet te bezoeken. We zijn er 2 maal eerder geweest, en dit is een plaats die je gewoon in je vakantie moet proberen in te plannen.
Beide Hotels hebben nog kamers vrij. Ik denk dat ik zeker op voorhand zal gaan boeken.

thx,
Pascal

Speakingtongues
24-09-06, 20:32
Onder de 100 BUCKS een hotel op Key West . Volgens mij moet je dan 80 miles zuidelijker naar Cuba voor gaan. Key west is erg duur geworden. En bij elke Hurricane wordt het eiland nog ontruimd ook en dat kost ook veel geld aan de horeca daar die ze op andere tijden weer terug moeten verdienen. Wij probeerden rond de kerst iets te boeken voor 1 nacht en vonden niets onder de $ 250 . Dus als iemand echt goedkope adressen weet horen wij het ook graag !

Marcelg
29-09-06, 00:23
Blue Lagoon Motel

(305) 296-1043

Als je het daar niet onder de $100.00 krijgt dan zal het wel op het hele eiland onmogelijk zijn.

pascalbrouwers
06-10-06, 21:01
Wie kent de volgende hotels op Key West.

Key West:
Days Inn Key West
Holiday Inn Key Wester
The Inn at Key West
Doubletree Grand Key Resort

Dit zijn de hotels waar ik waarschijnlijk uit wil kiezen om te blijven slapen.

Hoe zijn deze hotels, is de ligging goed. met of zonder ontbijt.
Moet je voor de auto extra betalen om te parkeren etc.

Qua prijs liggen ze allemaal rond de 125 euro's.

Ik zou het liefst zo kort mogelijk in de buurt van duval street.

Is bovenstaand en goede keuze, of hebben jullie andere suggesties.
Groet,
Pascal

knaapje
06-10-06, 22:02
Een andere suggestie:
Om de hoek van Duval street in Amelia street, Douglas House.
http://travel.yahoo.com/p-hotel-12258748-douglas_house-i

http://www.douglashouse.com/

Ben hier zelf een paar jaar geleden geweest. Bestaat uit een paar huizen naast elkaar met erachter een tuin met vijvers en daar weer achter een paar "suites" bestaande uit vrijstaande tuinhuizen.
Kleinschalig met ontbijt en toen goed verzorgd en ruim. Ik had een kamer met keuken en aparte zit- en slaapkamer voor zo'n $ 70 in laagseizoen, dus voor je genoemde $ 125 zal het wel lukken.
Ik heb de kamers toen geboekt bij een van de touristoffices langs de weg op een van de hogere Keys, maar nu kan het ook via internet.
Succes
Knaapje.

pascalbrouwers
08-10-06, 00:50
Bedankt Knaapje voor de tip.
Ik heb vanavond geboekt. Wij gaan 2 nachten slapen in het Douglashouse:) Enwel op 1 Mei t/m 3 Mei.

Ben benieuwd hoe het hotel zal zijn. Ziet er ieder geval niet verkeerd uit. Bedankt voor de tip =D>

Miami Vice
11-10-06, 18:52
Wij gaan naar Crowne Plaza La Concha ligt aan duvalstreet prijs is ongeveer € 172,- per nacht

pascalbrouwers
11-10-06, 21:13
Heb vandaag The Inn at Key West geboekt.
Ligt jammer genoeg niet in het centrum.
Heb nog getwijfeld tussen het Southernmost hotel, maar de keuze is toch op bovenstaand hotel gevallen.
Mij vrouw heeft de keuze bepaald.


Dan maar iedere dag met de auto of taxi naar het centrum.

Het hotel ziet er mooi uit en heeft een geweldig zwembad.
http://www.theinnatkeywest.com/
Prijs viel ook nog wel mee 129 euroos zonder ontbijt.


Groet,
Pascal

Miami Vice
11-10-06, 21:43
nee dit is wel per persoon. Ik heb het even gecheckt. Het hotel ziet er echt geweldig uit. Het is inderdaad prijzig, maar tijdens onze rondrit zitten we ook in hotels van €28,- pp dus dat trekt het weer recht

Eric
11-10-06, 22:40
Heb vandaag The Inn at Key West geboekt.Ziet er schitterend uit. Je hebt trouwens een shuttlebus die van de diverse hotels naar het centrum rijd, de folders liggen vast wel bij de receptie.
Laten jullie even horen hoe het bevallen is?
Eric

Nom en San
13-11-06, 00:33
hallo, Wij willen naar het Casa Marina Resort. Zijn er mensen die daar ervaring mee hebben?? of adviseren jullie iets anders???

Marcelg
13-11-06, 02:27
De Casa Marina is een van de betere hotels, maar ondergaat op dit moment een enorme verbouwing, dus het is er een beetje een rommeltje voor zover ik het van buitenaf zie, het strand ziet er wel goed uit.
Ik weet niet wanneer de verbouwingen klaar zijn.

Natasja L.
15-11-06, 10:09
Waarom een hotel? Waarom niet een keer een B&B? Als je ergens een ruime keus hebt aan B&B's dan is het wel in Key West. In een hotel kan je altijd nog liggen; een B&B vinden wij toch iets specialer. Ik heb het al vaker naar voren gebracht op dit forum (inclusief de foto's); als je nog nooit in een B&B hebt geslapen, dan moet je het zeker eens proberen. De sfeer is vaak gemoedelijker, de huizen waar de B&B zich gevestigd hebben zijn prachtig en het ontbijt is heerlijk!

Voor de mensen die van luxe houden en het er ook aan uit willen geven:

La Mer and Dewey House

La Mer and Dewey House is het meest luxueze B&B waar wij geslapen hebben in Key West. Een echte aanrader! Het is een authentiek Victoriaans huis en de enige 'oceanfront' B&B in Key West. La Mer ligt aan Duval Beach, aan het einde van Duval Street. Een ideale ligging vinden wij. Overdag lekker genieten op het strand en 's avonds op je gemak naar Mallory Square lopen.

http://p.vtourist.com/1703296-La_Mer_and_Dewey_House-Key_West.jpg

Elke kamer heeft een patio, veranda of balkon. Het interieur ziet er fantastisch uit. Erg schoon en netjes. Elke avond liggen er chocolaatjes op je kussen en 's ochtends een krantje aan je deur.
Het ontbijt en high tea wordt dagelijks geserveerd in het Dewey House. Dit was het lekkerste ontbijt wat ik bij een B&B gekregen heb.

http://p.vtourist.com/2518198-La_Mer_and_Dewey_House-Key_West.jpg

http://p.vtourist.com/2518199-La_Mer_and_Dewey_House-Key_West.jpg

http://www.lamerhotel.com/images/photo_tour/8.jpg


The Paradise Inn

Al jaren onze favoriet!

http://p.vtourist.com/2554309-Travel_Picture-Key_West.jpg

De naam van dit Bed and Breakfast spreekt voor zich. Hier hebben wij altijd een fantastische tijd. The Paradise Inn bestaat uit Oude "cigar makers" cottages. Alle cottages hebben een veranda. Elke kamer heeft een tafel en stoelen op de veranda staan. Wij maken daar vaak gebruik van. Dat begint als 's ochtends, dan halen we ons ontbijt en nemen dat mee naar onze veranda, waar we heerlijk tussen de prachtige bloemen en planten rustig ons ontbijt kunnen nuttigen.

http://p.vtourist.com/2558842-The_Paradise_Inn_a_BB_in_Key_West-Florida_Keys.jpg

In het gebouw hierboven slapen wij altijd. Op de hoek beneden, met uitzicht op het zwembad en een ruime hoek op de veranda waar je lekker kunt relaxen.

http://p.vtourist.com/2558843-The_Paradise_Inn_a_BB_in_Key_West-Florida_Keys.jpg


The Blue Parrot Inn

Wij hebben één keer ons verblijf op Key West in de Blue Parrot Inn doorgebracht. Dat was in mei 2003. De Blue Parrot Inn ligt in het hart van het oude gedeelte van Key West. Dat wil zeggen, twee blokken verwijderd van Duval Street. Lekker rustig en toch overal dichtbij!

http://www.tripadvisor.com/Images-g34345-d144491-b1060393S-View_of_the_pool_from_the_upstairs_deck-Blue_Parrot_Inn-Key_West_Florida_Keys_Florida.jpg

The Blue Parrot Inn is wat minder luxe als The Paradise Inn en La Mer and Dewey House, maar daarom niet minder leuk. Alles heeft zijn prijs/kwaliteit verhouding.

http://p.vtourist.com/1713629-Blue_Parrot_Inn-Key_West.jpg http://www.blueparrotinn.com/porch1.jpg

Ik hou erg van luxe en van mooie hotels. Die zoeken we dan ook tijdens onze vakanties regelmatig op. Maar als we naar Key West gaan, is er voor mij geen andere opttie dan een B&B!

pascalbrouwers
15-11-06, 14:17
B&B en de INNS zijn ook veel leuker en vaak mooier.
Wat ik echter heb ervaren is dat bij veel inns en b&B kinderen niet worden toegelaten.

Ik had 1 boeking gemaakt, waarbij ik te horen kreeg dat kinderen niet toegelaten worden.

Was natuurlijk wel mijn eigen schlud want het stond in de kleine lettertjes vd boeking die ik gemaakt had.

dit wordt nu de derde keer dat we naar KW gaan, waarvan we 2 keer in een INN hebben geslapen kort bij Duvalstreet, en dat heeft natuurlijk wel iets.

Als je zonder kinderen gaat zou ik dit zeker aanbevelen

Of je nou een duur hotel betaald of en dure Inn voor de prijs maakt het over het algemeen toch niet zo veel uit, het blijft duurder als de rest van Florida.


groet,
Pascal

Natasja L.
15-11-06, 18:03
Kinderen zijn welkom in The Paradise Inn en Blue Parrot Inn.


Of je nou een duur hotel betaald of en dure Inn voor de prijs maakt het over het algemeen toch niet zo veel uit, het blijft duurder als de rest van Florida.


Voor mij maakt dat juist wel iets uit, want een B&B biedt in mijn ogen meer. Dat is mijn persoonlijke ervaring.

Het hoeft niet altijd duurder te zijn, bijvoorbeeld The Paradise Inn was goedkoper dat ons hotel in Miami. Het ligt er ook aan in welke periode je in Key West bent. In mei valt het allemaal wel mee, zolang je maar niet in het weekend zit en met moederdag of andere feestdag.

Nom en San
15-11-06, 21:53
Wij zitten vast aan een reis organisatie omdat wij meerder plaatsen aan doen dus helaas geen keuze hebben uit een hotel of een b&b Maar ons leek dus de casa marina een gaaf hotel. en trouwens de steigers zijn weg zeggen ze van Kuoni ( onze reis maatschappij ) Ze waren er aan het verfen :-)

marjo
21-11-06, 08:29
Ook wij hebben toch geboekt bij een B & B ( the blue parrot bedankt voor de tip)
Voor het zelfde geld zit je in een hotel maar we hopen dat dit toch iets meer sfeer en gezelligheid biedt.
O:)

maaikevgs
21-11-06, 14:59
Hoi allemaal,

Wie heeft er suggesties voor leuke B&B's in (of vlakbij) Key West? We reizen begin april 2007 met een baby van 8 maanden door Florida en zijn dan een paar dagen op Key West.

Ik heb al heel veel B&B's op internet gevonden, maar ze zien er allemaal even mooi uit... Alle suggesties welkom dus!

Groetjes, Maaike

knaapje
21-11-06, 19:57
Ik heb zelf een paar jaar geleden in Douglashouse gezeten met 2 kamers.
http://www.douglashouse.com/
Ameliastreet is een zijstraat van Duvalstreet , maar toch redelijk rustig.
Douglashouse heeft een tuin met pools en vijvers waar je eenvoudig kunt ontbijten.
Was toen voor een redelijke prijs in september en langs de weg op een van de lower keys bij een touristoffice gereserveerd.

Knaapje

knaapje
21-11-06, 19:59
@maaikevgs: Zie mijn reactie elders op dit forum bij hotels Key West, kan je Douglashouse aanbevelen.

http://www.douglashouse.com/

Knaapje

pascalbrouwers
21-11-06, 20:25
@knaapje: Deze heb ik ook geboekt, werd echter achteraf geweigerd. Kinderen onder de 16 zijn daar niet welkom. De manager wilde er ook geen uitzondering voor maken.

Jammer maar helaas. De site ziet er in ieder geval gewelig uit.
Wie weet over een paar jaar..........

ze hebben meteen het geld op mijn rekening terug gestort.

Natasja L.
22-11-06, 15:39
Ik heb ook op de topic "Hotels in Key West" gereageerd. Met deze link kom je gelijk op de pagina met mijn reactie en foto's:

http://www.floridaforum.nl/showthread.php?t=2267&page=2

Kinderen zijn helaas niet welkom in La Mer and Dewey House.
Wij hebben in verschillende B&B (Key West) geslapen en mijn favoriet is en blijft The Paradise Inn.

Hieronder een site waar je een overzicht hebt van B&B's in Key West:

http://www.keywest.com/guestinn.html

Op deze site een overzicht van B&B's op de Keys:

http://www.bedandbreakfast.com/the-keys-florida.html

Succes!

bemmel47
26-11-06, 00:03
Wil in december (vakantieperiode) met twee kids 4 en 11 een paar nachten op de west keys verblijven. Ben op zoek naar hotel of BB. tips welkom

Marcella87
21-01-07, 17:40
Heeft iemand tips voor het boeken van een leuk en goedkoop bed and breakfast op Key West?:-k

Of misschien een makkelijke site waar we B&B kunnen boeken?

Hebben sommige mensen hier ervaring mee??

En kan ik dat het best boeken vanuit Nederland of ter plekke?

Alvast bedankt...

Groetjes Marcella

bono
21-01-07, 20:46
Hoi,

Even verder zoeken op The Florida Keys van het forum en dan zie je een aantal staan, Natasja L heeft daar altijd goede info over!!
en MarcelQ woont er zelf, dus ook daar kan je uiteraard info van krijgen!

succes met zoeken via het forum, en lezen

gr. monique

Marcelg
22-01-07, 03:55
Het is belangrijk dat je je datums weet, tijdens evenementen zul je vroegtijdig moeten boeken anders zitten ze vol.
Momenteel zitten ze ook behoorlijk vol omdat de Grand Key resort nog gesloten is.
Key West verliest erg veel hotelkamers door dat de hotels verkocht worden en daar nu allemaal condo's voor in de plaats komen.
De B e B zullen het dus alleen maar drukker krijgen, goedkoop? Niet echt en het zal hier alleen maar duurder worden (belastingen en verzekeringen voor onroerend goed zijn enorm gestegen)
Gelukkig is de Euro dan vrij gunstig dat verzacht het nog enigzins voor de europese touristen.
Tussen vandaag en eind april zou ik voortijdig reserveren (hoog seizoen) en springbreak.
Daarna kun je het hier wel regelen en dan is het vaak iets goedkoper.

iet
22-01-07, 15:46
Hallo Marcella87,

Wij hebben voor begin maart 2 overnachtigingen voor een B&B geboekt via internet in the Blue Parrot Inn kosten 380 dollar incl tax. Voor 1 hotel overnachting ben je dat al kwijt in deze periode.
Groeten,
Iet

bono
22-01-07, 15:51
Hoi,

moest even zoeken maar hier heb je ook een gezellige b&b op de Key's deze ligt op de bekende Duval Street maar dan aan het einde.
Het ligt vlak aan het strand.
http://img147.imageshack.us/img147/7209/miamirondreis2411tot6125pw.jpg (http://imageshack.us)

Hopelijk kan je het lezen??

gr. monique

Marcella87
03-02-07, 14:48
Heb het Avalon even opgezocht, ziet er goed uit, en goede referenties:)
En de prijs valt ook allemaal mee.. Wij gaan eind juni, dus zal het allemaal wel iets goedkoper zijn. Maar deze B&B ligt ook perfect op de duval street :) Super!!

bono
04-02-07, 12:30
graag gedaan hoor, wij vonden het erg gezellig uit zien, ze zaten dan allemaal buiten op de veranda hun ontbijt te nuttigen, dat vond ik wel erg relaxt eruit zien, en dacht ik neem een foto voor als we ooit nog eens terug gaan dan weet ik hoe hij zijn naam ook al weer was!

succes hé

gr. monique

mikey
16-07-07, 17:25
heeft er nog iemand tips voor betaalbare hotels op key west in een prijsklasse tot 150 dollar ??:grin:

pieterpostma
16-07-07, 19:15
Zeer goed ervaringen gehad in the Allmond Tree Inn, 5o m. van Duvalstreet. Maar als je zelf zoekt op b.v. Expedia kun je te kust en te keur.

Succes en oant sjen,

Pieter Postma

:-\" :-\"

mikey
16-07-07, 20:49
bedankt voor julli reacties heb ze beide gechecked en liggen beide boven ons budget de almond tree inn komt zelf op $ 430 per nacht uit

deh78
17-07-07, 00:18
Wij hebben in Day's inn gezeten,en daar was niks mis mee.
Ik kan je geen prijzen noemen het zat in ons reispakket.

Dennis

bluedolph1n
17-07-07, 01:05
Days inn is voor die periode ook al een stuk duurder. Ik ben bang dat het erg moeilijk wordt om in die periode nog iets voor een redelijke prijs te krijgen. Maar je zou eens kunnen bellen met AV, AE of American Fun Vacations, volgens mij hebben die nog wel eens bepaalde touroperatortarieven.

Natasja L.
17-07-07, 10:26
Kijk eens even naar The Blue Parrot Inn. Dit is een B&B in een Victoriaans huis, gebouwd in 1884. Door de jaren heen meerdere malen gerenoveerd om aan de huidige leefomstandigheden te voldoen.

Wij hebben één keer ons verblijf op Key West in de BlueParrotInn doorgebracht. Dat was in mei 2003. De BlueParrotInn ligt in het hart van het oude gedeelte van Key West. Dat wil zeggen, twee blokken verwijderd van Duval Street. Lekker rustig en toch overal dichtbij! Ik heb het hier prima naar mijn zin gehad. Wij zijn naar Miami en Key West gereden (vanuit Savannah) en hebben eerst een stop gemaakt bij het visitor center. Zij kwamen met the Blue Parrot Inn.

Midseason: 12/24 - 1/31
In deze periode heb je kamers van $130, $150 en $160 per nacht.

http://www.keywestinfo.com/images/bb-blueparrot.jpg http://p.vtourist.com/1713629-Blue_Parrot_Inn-Key_West.jpg


Bij het ontbijt kun je koffie, thee, jus 'd orange, muffins, quiche, bagels en verse broodjes verwachten. Er is niet veel keus, maar wat ze hebben is wel goed. Rond het zwembad staan tafels en stoelen waaraan je het ontbijt kunt nuttigen.

Probeer het weekend te vermijden. De prijzen schieten dan omhoog! Wij komen meestal aan op zondag en vertekken weer op vrijdag (soms zaterdag). Het maakt in Key West niet uit of het nu dinsdag, donderdag of zaterdag is. Er is altijd wat te doen, het is er elke dag druk en de 'sunset celebration' wordt ook dan elke dag gevierd.


Adres: 916 Elizabeth Street

Website: http://www.blueparrotinn.com/

Njit
17-07-07, 10:31
Reisbureaus waar je nog zou kunnen proberen:
AE = American Estates (http://www.americanestates.nl/index.html)
AV = Amercan Vacations (http://www.americanvac.nl/)
USAFV = USA Fun Vacations (http://www.usafunvacations.nl/)

mikey
17-07-07, 11:49
hoi natasja ben net aan het kijken geweest op de website die je zei ziet er goed uit en inderdaad ook de prijzen zyn aantrekkelijk, ik kan alleen als ik de beschikbaarheid wil controleren maar tot 16-december kiezen daarna niets meer is dan blanco by my denk dat ik ze maar effe ga mailen

Arie
18-07-07, 18:41
Als je iets, 20 min. met een gratis shuttle, buiten het drukke centrum van KW wilt zitten dan is The Double Tree misschien iets voor je.
Arie

mikey
18-07-07, 21:11
klinkt goed die double tree maar heb effe gechecked komt op 400 per nacht en das beetje te veel in ieder geval bedankt voor de tip

Arie
18-07-07, 22:56
400$? Dat zal wel kloppen hoor.
Ik ben er vorig jaar namelijk geweest en net die paar dagen ervoor, de 18de dec. net buiten het Holiday seizoen, dat scheelt enorm.
Tegenover het huis van Hemingway was een leuk boutique hotelletje, wat de naam is weet ik niet meer, maar het kwam wel zo rond de $150.
Arie.

deh78
19-07-07, 00:01
ik heb nog effe gekeken voor je,ik kom bij Holliday inn Key west op $ 125 dollar per nacht per kamer uit.
Ik weet niet in welke prijsklasse je zoekt.
maar er staat genoeg op internet...

Dennis

mikey
19-07-07, 09:13
Hey dennis heb net ook effe gekeken via de site van holiday in als ik wil boeken voor 2 nachtten vanaf 28-12 kom ik rond de 300 a 400 $ uit en dat net effe te veel zoek zo rond de 150 $ maximaal

mikey
19-07-07, 09:15
Oke maar zie nu dat als ik holliday in op Marathon kies dat ik wel op 150$ uitkom thnx voor de tip vroeg me alleen af of die afstand een beetje te doen is tot key west??

Njit
19-07-07, 09:29
Volgens Google Maps (http://maps.google.com/maps?f=d&hl=nl&geocode=&saddr=marathon,+florida&daddr=key+west,+florida&sll=37.0625,-95.677068&sspn=46.36116,82.265625&ie=UTF8&z=10&om=1) is het 1uur 15 minuten rijden.

http://img219.imageshack.us/img219/6164/mtkwro1.png (http://imageshack.us)

deh78
19-07-07, 10:00
kijk eens voor de fun op deze site usareise.de zij hebben ook hotels op Key west. Hotels Usareise.de (http://www.usareisen.de/hotels/search.php)

Dennis

Natasja L.
19-07-07, 12:43
Hier nog wat opties voor als The Blue Parrot Inn vol zit.

Een link naar Eden House (ook een B&B in het centrum van Key West, dus geen shuttlebus nodig!). Dit B&B ligt in jullie prijsklasse (staat op nr. 6 van de 66 B&B's bij Tripadvisor). De prijzen beginnen in jullie periode vanaf $130.

http://www.edenhouse.com/roomsrates.htm


Days Inn Key West (kijk op Expedia.nl) ligt op 1 mile afstand van Ocean Beach, 3 miles van Higg's Beach, 4 miles van Mallory Square en Old Town.

Prijzen:
22 dec. 145 euro
23 t/m 27 dec. 138 euro
29 dec. 160 euro
30 dec. 160 euro

Ik zou altijd proberen om een hotel of een B&B in Old Town/centrum te nemen. Zo ben je niet afhankelijk van de tijden waarop het shuttlebusje rijdt. Dat is toch het laastste wat je wilt. Op zo'n 'laid back' eiland verblijven en dan rekening moeten houden met een shuttlebus zou voor mij niet werken.

Arie heeft het over het drukke centrum van Key West en dat is ook zo, maar de meeste B&B's liggen twee straten verwijderd van Duval Street en je zult versteld staan hoe rustig het is als je bij je B&B aankomt. De eerste keer in The Paradise Inn kon ik bijna niet geloven dat wij maar een straat van Duval Beach verwijderd waren. Zo rustig...heerlijk gewoon.

Succes met het uitzoeken van je hotel/B&B!

kol
04-08-07, 01:24
Wij hebben ervaring met het Hyatt en het Westin. Zijn beide luxe hotels. Ze liggen alletwee dicht bij Duval Street en dus in het centrum. Beide prima hotels, maar wel beide prijzig.
Wat wil je precies weten over de hotels?

Eric
04-08-07, 10:13
In Key West heb je echt super leuke bed & breakfast hotelletjes, vaak heel gunstig en toch rustig gelegen.
Eric

brin
03-12-07, 17:09
Heeft er iemand ervaring met Palms hotel ? Periode eind maart, voor twee volwassenen + 1 kind van 14 jaar.

florda
03-12-07, 21:24
Ik heb geboekt bij Banana Bay Resort. Alles geboekt via Expedia. Scheelt een hoop.
Hotel: 2 volwassenen Deluxe-hotelkamer Ontbijt niet inbegrepen16-12 - 17-12: € 82,24 per nacht
http://www.bananabayresortkeywest.com/info.shtml

brin
04-12-07, 10:30
Mooi hotel Florda, maar er zijn geen kinderen toegelaten.
Ik vind het Palms hotel wel mooi, maar heeft er iemand ervaring mee ?

Njit
04-12-07, 10:39
Mooi hotel Florda, maar er zijn geen kinderen toegelaten.
Ik vind het Palms hotel wel mooi, maar heeft er iemand ervaring mee ?

Tripadvisor heb je al bekeken? Review (http://www.tripadvisor.com/Hotel_Review-g34345-d310433-Reviews-Palms_Hotel_Key_West_FL-Key_West_Florida_Keys_Florida.html)
En ook nog wat Reviews op Yahoo Travel (http://travel.yahoo.com/p-reviews-371439-prod-hotel-action-read-ratings_and_reviews-i;_ylt=Aron6OL5MszvaMeoSMYiRn7iphQB)

Uiteraard te lezen met een pak zout...

Je zou ook nog kunnen kijken of je wat met dit lijstje kunt:
http://www.tripadvisor.com/Hotels-g34345-Key_West_Florida_Keys_Florida-Hotels.html
http://www.tripadvisor.com/Hotels-g34345-c2-Key_West_Florida_Keys_Florida-Hotels.html

mettieederveen
07-12-07, 21:35
hallo Bono ik zou deze link even bekijken .
wij zijn net 2 weken terug en het was ons super bevallen,vooral het shuttle busje wat om het half uur reed. groeten mettie
http://www.grandkeyresort.com/amenities/amenities.cfm

Sander
24-12-07, 16:10
Hoi,

Wij zijn gisteren teruggekomen uit Florida en hebben een geweldige vakantie gehad. Key West was zeker een van de hoogtepunten, zoniet hét hoogtepunt. En dat kwam vooral doordat wij middenin het oude deel van de stad zaten, bij dit hotel:

http://www.courtneysplacekeywest.com/rooms.htm

Het is kleinschalig, op omval-afstand van Duval en middenin het leukste deel. Als je doordeweeks verblijft is 3=2 (derde nacht gratis), feestdagen uitgezonderd. Wij hebben huisje C1 met vier volwassenen (2 koppels) gedeeld en dat ging prima. Ik denk niet dat het elders zo voordelig is om in een originele Key West cottage te verblijven! O ja, en ontbijt is inbegrepen. Er is een - voor gasten gratis - parkeerplaats naast.

Groet,
Sander

pverspeek
05-01-08, 06:01
We zaten daar in "The Inn", en dat was heel goed. Mooi zwembad enzo.

Je kan heerlijk gaan eten bij een Europees denkend vis-restaurantje, genaamd "Seven Fish", http://www.7fish.com/; Heerlijk eten; goede bediening; en goede prijzen. En ver weg van de toeristische rotzooi. Ze serveren enkele goede wijnen.

Zeker een aanrader.

veel succes met de trouw, wij zijn 4 dagen later aan de beurt. :)
Pascal

reneefrankrijk
05-01-08, 16:28
Hotel de la Mer, aan het strand, prachtig huis.

kol
06-01-08, 00:07
Wij zijn daar in het Hyatt en het Westin geweest. Zijn beide mooie hotels meteen aan zee. Als je hierover iets wilt weten hoor ik het wel.
Super idee trouwens, trouwen op Key West.

marco
06-01-08, 13:54
ik heb mijn reis van bijna 3 weken klaar. ik wil alleen nog van 6 mei tot 11 mei een aantal dingen plannen.
6 mei ga ik weg uit orlando.
ik lees veel over fort meijers, naples en de everglades. daar wil ik 3 dagen/nachten aan besteden. zijn dit de aanraders of hebben jullie nog tips ? waar kan ik het beste overnachten.

mijn laatste 3 dagen wil ik aan de keys besteden.

ik dacht dat de volledige keys ca 300 km beslaat vanaf miami en wil dus 2 a 3 keer overnachten. op het midden van de keys het einde en weer op het midden.

welke plaatsen in welke volgorde zouden jullie aanraden, en wat is daar te doen?

ik begrijp dat ik veel vragen heb maar voor degene die een poging doet ze te beantwoorden alvast bedankt.

gr marco

Aligator
07-01-08, 22:37
Ik kan de reactie van "The Inn" zeker beamen; wij hebben er met veel plezier overnacht met onze kids vorig jaar. Een mooi zwembad, de barman kon heerlijke smoothies maken en lekker rustig (ver weg van alle drukte in Key West. Als je wilt uitgaan kun je altijd nog het centrum opzoeken. Foto's van het hotel leverden alleen maar positieve reacties op van de thuisblijvers.

Hanneke, veel plezier in Key West en "the most southern".

Sander
14-01-08, 22:47
ik lees veel over fort meijers, naples en de everglades. daar wil ik 3 dagen/nachten aan besteden. zijn dit de aanraders of hebben jullie nog tips ? waar kan ik het beste overnachten.


Ik vond de Everglades wel echt een hoogtepunt. Wij hebben overnacht in Everglades City. Niet echt een spannende plek, ik vond dat het een beetje deed denken aan Coopers Crossing uit de Flying Docters ;-) Het ligt erg handig als je van de kant van Fort Myers/Naples komt en je kunt dan meteen de volgende ochtend een Airboat tour doen met Captain Doug (in het plaatsje zelf). Daarna rijd je richting Florida City en doe je daar nog een wandeling (Anhinga Trail is de mooiste), en dan óf meteen door naar Key West of overnachten ergens daar in de buurt.



mijn laatste 3 dagen wil ik aan de keys besteden. ik dacht dat de volledige keys ca 300 km beslaat vanaf miami en wil dus 2 a 3 keer overnachten. op het midden van de keys het einde en weer op het midden.
gr marco

300 km van Miami tot Key West lijkt me overdreven. Eerder 180km (wel enkele reis overigens). Reken 4,5 uur enkele reis van Miami naar Key West zonder stoppen of spits.

Inderdaad, zoals hierboven ook al is gezegd: skip de andere overnachtingsplekken en rijd door naar Key West!

Groet,
Sander

Syl71
24-01-08, 22:43
Wij verblijven dit jaar in cottage C5 van Courtneys Place. http://www.courtneysplacekeywest.com/
Geweldige recensies en zeker niet duur!!
Recensies (ronduit zeer positief) van deze B&B kun je vinden op:
http://www.tripadvisor.com/Hotel_Review-g34345-d247073-Reviews-Courtney_s_Place-Key_West_Florida_Keys_Florida.html#REVIEWS

Marcelg
25-01-08, 17:06
Deze heb ik ook geboekt, werd echter achteraf geweigerd.

Kinderen onder de 16 zijn daar niet welkom.
De manager wilde er ook geen uitzondering voor maken.

Jammer maar helaas.
De site ziet er in ieder geval gewelig uit.
Wie weet over een paar jaar..........

ze hebben meteen het geld op mijn rekening terug gestort.

Ik heb ze gelijk gebeld omdat wij ook kamers voor hun verhuren, en via hun eigen website kon ik het ook niet vinden.
Het is inderdaad een policy van hun, maar ze vertelde mij dat een reservering dus gelijk geweigerd wordt door onze reserverings systemen en er geen credit cards gecharged worden.
Ik zie het dus maar als een ongevalletje, ik heb ook wel losgelaten dat ze dit beter bekend zouden moeten maken want het is tenslotte een waste of time voor ons als boeking agents en ook voor de reizigers die hun reis voorbereiden.
Douglas House is naar mijn mening ook een van de inns die een verschrikkelijk mooie website hebben, maar voor de prijzen in verhouding tot hun inn en de qualiteit/service etc kun je dus echt wel wat beters krijgen, maar die inns besteden niet al dat geld aan een website, maar aan de service/kwaliteit voor de gasten.
LET OP! DOUGLAS HOUSE is een goed bed en breakfast, ik zeg dus alleen dat je in details beter kunt krijgen en niet dat Douglas House slecht is of zo.
Ik bedoel, een vele malen beter ontbijt, complimentary drinks, beter onderhouden property enz.
Gelukkig weten vele reizigers dit niet, want ze zien alleen maar 1 inn tijdens hun trip.
Ik denk dat Natasja deze ervaring bijv wel heeft(mooie websites cq foto's en zelfs woorden) tot je meerdere inns hebt bezocht, dan zie je pas wie er eerlijk zaken doet.
Hetzelfde geld voor de attracties, de touristen industrie wordt vaak uitbuitend gebruikt, helaas.

Geert76
23-02-08, 14:27
Ik heb deze week via priceline geboden op het Holiday Inn Key West voor 99$ en accepted. aankomst zaterdag 11-10 2 nachten

a-marieke
13-04-08, 21:17
Deze zomer gaan we 2,5 week naar USA8-) (Louisville, Orlando, Miami, Florida Keys). Nu willen we op de Key West in een B&B maar we hebben hier helemaal geen ervaring mee. Nou onze vraag ;-) :

Welke B&B raden jullie aan?????

En hebben jullie toevallig ook nog goede hotelervaringen/ B&B ervaringen in Orlando, Miami dan horen we dat natuurlijk ook graag :lol:;-)

groetjes :D

pascalbrouwers
13-04-08, 22:06
probeer deze eens in key west.
Is bijzonder mooi:'
http://www.douglashouse.com/

Natasja L.
14-04-08, 13:04
Je kan ook nog op Tripadvisor kijken voor reviews en foto's die de gasten hebben gemaakt. De foto's van de gasten zijn vaak meer realistisch dan de websites. In sommige gevallen komt het wél aardig overeen met de werkelijkheid!

http://www.tripadvisor.com/Hotel_Review-g34345-d248348-Reviews-Southernmost_Point_Guest_House-Key_West_Florida_Keys_Florida.html

Veel plezier in Key West!

Nikkie1974
14-04-08, 23:22
Dank je wel Natasja voor de tip! Ik had ook al op jouw eigen weblog gekeken naar een leuk B&B, maar bij de meeste worden geen kinderen toegelaten. Vandaar nu onze keuze voor Southernmostpoint Guesthouse.

jip
09-08-08, 15:30
Weet er iemand een toffe mooie goed gelegen B&B in Key West, die werekelijk aan te raden is ???
&
Een goed hotel in Orlando . Wij bezoeken Sea World , Disney Animal Kingdom, Cape Canaveral en eventueel Wetwetwet.

Alvast bedankt voor jullie reacties

Mickey99
09-08-08, 17:52
Hallo jip,

Dit leuke forum heeft een zoekfunctie en er zijn al vele ervaringen geplaatst over hotels in Orlando en ook over B&B's op Key West zul je veel info kunnen vinden.

Daarnaast nog een tip: probeer te letten op de opmaak van je te plaatsen berichtjes. Je kunt er hier wat meer over lezen: http://www.floridaforum.nl/showthread.php?t=5328

Ik denk trouwens dat je met "Wetwetwet" het waterpark Wet 'n Wild bedoeld? Van Wetwetwet in Florida heb ik in ieder geval nog nooit gehoord en ik ken de naam alleen van een Schotse band die vrij populair was in de jaren 80 :-).

brin
09-09-08, 12:22
B&B in Key West ? The Paradise Inn, een oase van rust met een prachtige tuin en toch dicht bij Duval Street.

zie deze: http://www.floridaforum.nl/showthread.php?t=6245&page=2

Natasja L.
09-09-08, 16:47
B&B in Key West ? The Paradise Inn, een oase van rust met een prachtige tuin en toch dicht bij Duval Street.

Helemaal mee eens!! Wij komen hier al jaren en nog steeds is The Paradise Inn dé favoriet bij ons in Key West. Andere opties zijn Blue Parrot Inn en La Mer and Dewey House (luxe). Er zijn natuurlijk nog veel meer B&B's, maar daar heb ik geen ervaringen mee. Wellicht iemand anders?

brin
09-09-08, 17:21
Nog eventjes bij vermelden: ik weet niet of er kinderen meereizen maar in The Paradise Inn zijn ze toegelaten ( in sommige B&B niet...)

Fitz
07-10-08, 21:01
Hallo,

Ik wil graag 1 dag op Key Largo verblijven en dan doorrijden richting Key west.
Nu wil ik eigenlijk wat low budget verblijven daar.

Ik zag een leuke aanbieding voor Key West:
http://nederland.hotels.com/pageDetails.do?viewTab=photos&destinationId=40F8D5E9-1849-421F-A6F7-511A64BE7DB6&hotelId=211847&arrivalDate=12-01-2009&departureDate=13-01-2009&numberOfRooms=1&adultsPerRoom=2&childrenPerRoom=0

Het is echter wel 73 Km van Key west af.
Is dit verstandig?

utah
07-10-08, 22:10
Met een gemiddelde score van 7.2/10 lijkt het me nog een tamelijke deal.

Maar beter is het te horen van leden die daar al langs zijn geweest en ook verbleven hebben.

Waarom niet doorrijden naar Key West? 73 km is niks...

Fitz
07-10-08, 23:11
Ik vond het allemaal vrij duur daar.
En ik weet niet of daar ook wat goedkopere motels zitten?

Njit
07-10-08, 23:55
Mjah.. wat is duur. Je vliegt 10 uur naar de USA en gaat dan ter plekke besparen door 73 km van Key West te slapen. Is wel goedkoper maar je vakantiegevoel wordt er wel minder van. Maar goed, is voor een ieder persoonlijk..

wenniemetie
08-10-08, 12:30
Ik heb dit hotel ook geboekt, wij gaan in april.

Zelf ben ik in januari 2006 ook naar de Keys geweest. Toen hebben we ook op Marathon een hotel genomen. Zelf vond ik dit ideaal. Wij gingen een dag zwemmen met de dolfijnen (naar boven terug) en een dag naar Key West (naar beneden). Waardoor we op Marathon prima centraal zaten.

Ralphy
08-10-08, 14:17
Wij zaten in Key West in een Bed & Breakfast: Chelsea House. Is goed te doen qua prijs en we hadden een gratis upgrade naar een suite :) Het gebouw zelf ziet er mooi uit. Alles goed verzorgd. Daarnaast zit je ook vlakbij Duval Street. Ideaal dus.

Fitz
08-10-08, 14:45
Mjah.. wat is duur. Je vliegt 10 uur naar de USA en gaat dan ter plekke besparen door 73 km van Key West te slapen. Is wel goedkoper maar je vakantiegevoel wordt er wel minder van. Maar goed, is voor een ieder persoonlijk..Voor studenten is alles duur tegenwoordig :P
Wij zaten in Key West in een Bed & Breakfast: Chelsea House. Is goed te doen qua prijs en we hadden een gratis upgrade naar een suite :) Het gebouw zelf ziet er mooi uit. Alles goed verzorgd. Daarnaast zit je ook vlakbij Duval Street. Ideaal dus.Mja ik zat er ook aan te denken om gewoon niks te reserveren vooraf, maar dat is wel een gok.

Zijn er veel motels/bed&breakfasts op de keys?

Corry
09-10-08, 16:44
Wij zaten in het Southernmost hotel(begin juni) en dat was ook niet duur. Iets van $ 109.- .

pascalbrouwers
09-10-08, 21:06
Zijn er veel motels/bed&breakfasts op de keys?
Hotels motels inns bed&breackfasts zijn er genoeg.
Ligt een beetje aan het jaar getijde, door de weeks of in het weekend of het druk is.

Ga je buiten het seizoen, moet je redelijk makkelijk een slaap gelegenheid kunnen vinden.

Vroeger deden wij dit altijd, echter nu met en kleine erbij wil mijn vrouw van te voren een hotel geboekt hebben.


Pascal

Fitz
09-10-08, 21:24
Ik denk dat ik er toch maar voor kiezen om een hotel/motel bij Key west te nemen.

Maar nu zag ik dat een Best Western vlakbij het vliegveld ligt.
Op Rooseveldtboulevard ofzo, iemand ervaring met deze straat of motel?
Want om nou om de 10 minuten wakker te worden door een vliegtuig.

mafo
09-10-08, 22:37
Ik zelf heb een aantal keer vlakbij het vliegveld geslapen in de Sheraton Suites (http://www.starwoodhotels.com/sheraton/property/overview/index.html?propertyID=760) dat ligt ook pal naast het vliegveld maar heb er weinig last van gehad.
Er komen ook geen hele grote vliegtuigen daar, maar het zou best kunnen dat als de geluidsisolatie bij de Best Western wat minder is je er wat van zou kunnen horen. Ik denk overig dat het wel mee zal vallen.

http://farm4.static.flickr.com/3296/2927706534_c15c88492e.jpg (http://www.flickr.com/photos/mafo/2927706534/)

Hier heb je een beeld van het vliegveld en de omliggende hotels waaronder de Best Western waarover jij het waarschijnlijk hebt. Maar het is niet echt een heel druk vliegveld hoor.

3wLnZ-cZoQ8

mafo
09-10-08, 23:40
Graag gedaan, Fitz ik weet niet welke dag(en) en welk tarief je hebt gevonden maar kijk ook eens bij de sheraton. Die hebben soms absurd lage prijzen in verhouding tot wat je krijgt. Het kan zijn dat ze een stuk duurder zijn als de Best Western wanneer jij wilt maar soms hebben ze echt hele goede prijzen. De link staat in mijn eerdere posting.

http://farm1.static.flickr.com/63/185667351_22633ba3db_m.jpg (http://www.flickr.com/photos/mafo/185667351/) http://farm1.static.flickr.com/55/185667354_67ba5ac3b6_m.jpg (http://www.flickr.com/photos/mafo/185667354/)
http://farm1.static.flickr.com/72/185667353_5ab4b9afb4_m.jpg (http://www.flickr.com/photos/mafo/185667353/) http://farm1.static.flickr.com/62/202999952_479e133bf8_m.jpg (http://www.flickr.com/photos/mafo/202999952/)

mafo
11-10-08, 23:22
Het was wel voor 2 personen hoor Fitz, ik vond de prijs op Orbitz.

http://farm4.static.flickr.com/3219/2931739549_a8ea56965c.jpg (http://www.flickr.com/photos/mafo/2931739549/)

van der Steen
20-11-08, 20:05
Weet er iemand het verschil? Ik heb het idee dat sommige mensen deze 2 door elkaar halen. Ook kwa prijzen scheelt het wel wat volgens mij. En welk hotel raden jullie aan?

Omdat dit het forum The Florida Keys is stel ik deze vraag hier.

Ed

corrus
21-11-08, 08:45
als ikzelf zou moeten kiezen, koos ik voor "the inn at key west"
is inderdaad een stuk duurder, maar dan heb je ook wat...

Chicco68
21-11-08, 09:33
Helemaal mee eens Corrus, echt een geweldig hotel. Het meeste mooie/perfecte hotel welke we hebben gehad tijdens onze vakantie in de US of A.

pascalbrouwers
21-11-08, 21:20
Wat moet ik dan nog toevoegen.

gewoon boeken the inn.
krijg je geen spijt van.

Geweldig zwembad, dat tot sávonds laat open is.
http://img58.imageshack.us/img58/5988/img0655smalltc7.jpg (http://imageshack.us)


s'morgens vroeg buiten ontbijten

ben je nu eindelijk overtuigd :-D

utah
21-11-08, 21:24
Hou je maar aan één van deze 2....Radisson hotel op de US1 is zeker en vast te mijden -> vuil, ongedierte,versleten kamers en dito beddengoed zijn nog maar de kleine gebreken...

van der Steen
22-11-08, 17:21
dank je voor jullie reacties

zijn er nog mensen geweest die naar holiday inn zijn geweest?
heb nu alleen verhalen over the inn gehoord
en ja die klinken zeer goed
dus ben ook wel gedeeltelijk overtuigd hoor
maar wil ook ff andere kant horen

alvast bedankt

Orangedevil
28-11-08, 03:23
The Inn

oohh dit is echt een heerlijk hotel. Zo'n mooi zwembad. In 2000 ging ik voor het eerst naar Amerika en in de 2e nacht belande we hier. Toen heette het nog courtyard Marriot nu dus de INN zie ik. Helaas maar 1 nacht geweest maar wel 1 van de mooiste zwembaden die ik ooit gehad heb in een hotel. Ik wil daar zeker nog een keer terug.

Het zwembad is een soort vorm van klavertje 3. 1 gedeelte is ondiep,1 is wat dieper en het derde gedeelte daar kan je niet staan. Ook was er toendertijd een bubbelbad verborgen in de bosjes. Wel fijn voor s ávonds in het naseizoen. Er is ook veel groen en rotsen enzo. En een bar.

We hebben er ook ontbeten s'morgens en toen was het goed en veel. Het hotel ligt wel een eindje van het centrum af. Wij besloten om er heen te lopen omdat we niet meer mochten rijden vanwege bier op. Maar het was wel een eind hoor. Een uur heen en een uur terug ongeveer.:???:

Holiday inn Key West

Ook dit hotel hebben we met een bezoek vereerd in 2005.(2 nachten). We hadden pech dat ze toen flink aan het verbouwen waren en er was dus veel rommel maar das al 3 jaar terug dus nu zal het wel netjes zijn. Het zwembad toendertijd was helemaal goed ,nix te merken van de rommel in het hotel. Redelijk groot zwembad maar het zwembad van The Inn is mooier. Hierook een bubbelbad om te relaxen. Minpunt is dat het hotel en zwembad precies op de plek staat waar iedereen Key West binnenkomt. En dus lawaaierig van het verkeer. The Inn ligt ook aan die weg een paar honderd meter verderop maar daar ligt het zwembad verder naar achteren en niet aan de weg. Dit hotel is een paar 100 meter verder van het centrum dan The Inn.

Mooie foto's van het zwembad staan hier http://www.ichotelsgroup.com/h/d/hi/1/en/hotel/eywfl?&cm_mmc=mdpr-_-TripAdvisor-_-photos-_-hi_eywfl

van der Steen
28-11-08, 11:42
dank je wel voor je reactie...

ik zie dat veel mensen schrijven over het zwembad....

ik moet toegeven dat ik toch echt voor het stadje ga...en uiteraard meest zuiderlijke puntje van key west....

dus een goede overnachting is belangrijk
ontbijt is ook wel fijn om te hebben (wat ook goed is)
en ja 's avonds zijn we niet in het hotel, dus alleen 's ochtends en in de loop van de middag zullen we bij het hotel zijn....

the inn is een stuk duurder dan holiday inn....met bovenstaande informatie wat moet ik dan kiezen??

Teleton
01-12-08, 11:50
wat moet ik dan kiezen??

Zou het misschien aan de vraagstelling kunnen liggen? Eerder gaf je over dit onderwerp zelf al aan dat je 'behoorlijk overtuigd' was maar dat je 'de andere kant' wilde horen. Ik ken de hotels niet, maar na het uitgebreide antwoord van Orangedevil, zou ik eerlijk gezegd niet goed weten wat er nog meer over te zeggen is. Ook de andere reacties van Utah, Pascal en Corrus laten toch niets te wensen over? Op basis van deze informatie zou je toch gewoon zelf je keuze kunnen maken? Wanneer je aan zou geven wat je nu nog precies zou willen weten, reageert er vast wel iemand. De vraag die je stelt, is voor forumleden niet te beantwoorden. Je 'moet' hier namelijk niets. Er is hulp genoeg op dit forum, maar kiezen moet je zelf doen.......

van der Steen
01-12-08, 15:47
Zou het misschien aan de vraagstelling kunnen liggen? .......

had ook gevraagd naar beachcomber en dolphin beach?

en het gaat mij niet om het zwembad, de vraag was eerder:

-The Inn is een stuk duurder dan Holiday Inn, maar is dit het ook waard aangezien ik alleen maar overnacht in dit hotel en ontbijt. De rest van de dag/avond ben ik op pad in Key West

corrus
01-12-08, 15:53
Ik zou kiezen voor dolphin...

Waarom??? Heb daar een keer gelogeerd... Was ons prima bevallen...
Beachcomber ken ik niet...

pascalbrouwers
01-12-08, 20:25
aangezien ik alleen maar overnacht in dit hotel en ontbijt. De rest van de dag/avond ben ik op pad in Key West

Kan je vertellen, dat een mooi zwembad altijd fijn is tijdens je vakantie.
En zeker tijdens je verblijf in Key West.
Er is toch niets relaxter dan een paar uurtjes in het zwembad te verblijven, met 1 of andere lekkere cocktail bij de hand.

wij zijn toch al de nodige keren in Key West geweest, en altijd een hotel of inn met mooi zwembad gehad.

Kom je sávonds laat thuis nog effe de pool in springen, of s'morgensvroeg effe een frisse duik.

Maar goed ieder zijn ding.

Ben benieuwd wat het uiteindelijk wordt

lucdupont
29-08-09, 23:10
:pHallo

in november gaan wij voor drie weekjes naar Florida Kissimee en zouden graag een bezoekje brengen aan Kay West.
We denken dat het best is daar een nachtje te blijven.Heeft iemand een voorstel of aanrader ivm een degelijk en niet te duur hotel?
Is dit haalbaar op twee dagen?:?:;)

pascalbrouwers
30-08-09, 00:06
Haalbaar ja maar 1 nacht is naar mijn inziens te weinig om er heen te rijden.
Probeer er minimaal twee nachten te blijven.

voor hotel inns etc kijk eens bij de zoek functie van dit forum.
de laatste keer hebben wij geslapen in de http://www.theinnatkeywest.com/photogallery/photogallery.html

nielsenmarielle
16-09-09, 21:49
Heb net Orchid Key Inn geboekt voor 3 nachten. Ben benieuwd.
Op tripadvisor.com de hoogste rating voor B&B hotels! Zit aan duval street.

angelab
05-10-09, 14:22
Hallo allemaal,

Ik ben aan het kijken voor een hotel in Key West, mijn vraag is, wat is de beste locatie om te slapen op Key West:-k.
We willen graag op loopafstand van het strand zitten, en graag op loopafstand van Duvalstreet waar alle leuke winkeltjes en restaurantjes zitten.
Ik lees veel verhalen over privestranden, als je hotel dit niet heeft is er dan een public beach op key west? En aan welke kant heb je de mooiste stranden?
Zo dat waren mijn vraagjes wel, alvast bedankt voor het antwoorden, dan kan ik me lekker verder gaan orienteren!

Groetjes Angela

Dr. Phlox
05-10-09, 14:59
Hoi Angela,

Wij hebben in 2008 geslapen in Hotel Southerncomfort in Key West. We vonden het een mooi hotel en het lag lekker in een rustige stukje van Key West. Het zit op Duvalstreet zelf en op ongeveer 60 meter van de beroemde boei af. Wil je naar Mallory Square, dan kan je heel Duvalstreet aflopen. Een mooie wandeling vonden we zelf. Je heb er wel een strand vlakbij, maar daar maakte we geen gebruik van. het hotel heeft zelf een mooi zwembad. Zie eventueel ons reisverslag (en foto's) van Florida 2008 van dag 05, 06 en 07.
www.t-damen.nl (http://www.t-damen.nl)
Grz
Ton

pascalbrouwers
05-10-09, 15:39
KW heeft geen strand met boulevard zoals je dit ziet in de vele vakantie oorden.

Daar waar Ton heeft geslapen = ook een klein standje in de buurt, tevens is er een leuke bar duvals beach club genaamd.

Persoonlijk zou ik iets meer aan de andere kant van Duvalstreet willen zitten ( of 1 vd zijstraten hiervan).
Het hotel van Ton is prima, maar net iets te ver lopen :lol::lol::lol:

Ander strand = Ford Zachery national park.
Leuk om een dag heen te gaan.
Je kunt er makkelijk parkeren.
Er staan overal bbqs, waar je gratis gebruik van kunt maken.

Kijk eens op deze site:
http://keywest.web-log.nl/

Deze site is van een Forumlid, die helemaal verknocht is aan deze plek ;-)

succes,
Pascal

angelab
05-10-09, 17:00
Bedankt voor jullie snelle reacties!
Dus geen strand met boulevard, ik dacht al zoiets na het lezen van diverse reisverslagen. Het is dus leuk om in de buurt van Duval street te logeren en dan gewoon strandjes opzoeken voor een dagje, klinkt leuk!!
Bedankt!

USAnneke
07-10-09, 13:44
Vergeet Smathers Beach niet in Key West, een erg mooi strand. Wij zijn er zelfs getrouwd :).

Wij zaten zelf in hotel the Casa Marina, ze hebben een privé strand.

Natasja L.
08-10-09, 17:48
Ik zou zeggen; boek de Paradise Inn (B&B) en loop 's ochtends lekker naar Duval Beach. Het strand is niet groot, maar wij kunnen er zo naar toe lopen vanuit onze B&B en je hebt er alles wat je nodig hebt. Een restaurantje (Southernmost Beach Cafe), toiletten, genoeg palmbomen voor wat schaduw (maar je kunt ook natuurlijk ook een parasol huren) en niet geheel onbelangrijk de 'beachboy' Juan. Voor $5 heb je een ligbed en dat is inclusief verkoelende doekjes. Deze maakt hij nat, rolt ze op en stopt ze in de vriezer. Heerlijk als het zo'n 38 graden is. Dat was nog niet alles; de hele dag kwam hij langs met heerlijke versnaperingen, zoals ijsjes, bevroren vers fruit (ananas) en stukken watermeloen. Dat is toch helemaal top hè! Boekje erbij, een stralende zon, een heerlijke lunch....lekker luieren.

's Avonds lopen we altijd naar Duval Street of Mallory Square. Dit B&B ligt echt gunstig. Tien minuten tot een kwartiertje lopen naar Duval Beach. ongeveer 20 minuten tot een half uurtje naar Mallory Square. Ik moet wel zeggen dat we dan lekker langzaam op onze flipflops wandelen. Na een dagje strand, vind ik het niet erg om een wandelingetje te maken.

De link die eerder in dit topic is genoemd (keywest weblog) is van mij. Ik heb daarna een andere gemaakt. Hieronder de link:

http://flipflopsandtikibars.punt.nl/

angelab
12-10-09, 14:09
O wat klinkt dat heerlijk allemaal!! Leuk deze voorpret!
Bedankt voor de tips,
@ Anneke Smarthers Beach is een mooi strand zo te zien, bedankt! En trouwen op zo'n locatie is echt een droom!!
@ natasja complimenten voor je website en mooie foto's (had ik al eerder gezien op dit forum) Ben zelf net begonnen met een cursus spiegelreflexcamera fotografie, hopelijk worden mijn foto's volgend jaar in Florida ook zo prachtig!!!
Paradise inn ziet er heerlijk uit,
Ik ga even de rest van ons reisgezelschap informeren met wat zij willen. We hadden onze reis gepland (week 26 tm 29 in 2010) maar helaas doen ze op t werk bij onze reisgenoot wat moeilijk, dus we kunnen nog even niet boeken, maar ik blijf verder gaan met plannen, zodra de data definitief is kan ik gelijk boeken!!!

nielsenmarielle
20-10-09, 10:29
Wij hebben dit hotel geboekt.
http://www.orchidkey.com/

Syllvia
20-10-09, 15:27
Nog een leuk B&B is het Heron House http://www.heronhouse.com/

Erg mooi en een prachtige binnentuin.

Het ligt aan een zijstraat van Duvalstreet

jim929
22-10-09, 01:47
Wij hebben dit jaar voor de tweede keer gelogeerd in het B&B genaamd 'Popular House Key West' en het is ons uitstekend bevallen. De locatie is op vijf minuten flipflop afstand van Duvall en Mallory. Website: www.keywestbandb.com

Als vervoersmiddel hadden wij fietsen (beachcruisers) gehuurd en hiermee zijn we heerlijk over Key West gereden. Ons favoriete strand is Ft Zachary Taylor (5 minuten fietsafstand).

Marco Stern
23-10-09, 22:53
We zijn net terug van de Southernmostpoint Guest House, op een paar stappen afstand van het southernmost-point monument. Dit is echt een heel leuk, kleinschalig, Victoriaans hotel met authentieke inrichting en veel grappige details in de kamers - waaronder een fles heerlijke wijn, verse rozen en een bed waarop je je prinses op de erwt voelt. Het hotel ligt aan Duval street, daar waar alle barretjes zitten, en op een paar stappen van het strandje. www.southernmostpoint.com (http://www.southernmostpoint.com) (doe Mona de groeten)

FrankWes
25-10-09, 23:13
Wij hebben ook gelogeerd in het Southernmost Hotel (http://www.southernmostresorts.com/southernmost_duval.html) aan Duval Street. We hebben genoten daar. Lekker ontijten aan het strand, en een zwembad voor de deur. Het Southermost Point is op loopafstand en het strandje ook.

Foto's staan hier (http://florida.wespage.nl/?p=190) wel, in ons reisverslag.

TIP: Ga 's avonds naar de Sunset Celebration op Mallory Square. Erg leuk sfeertje en goeie artiesten.

Marco Stern
25-10-09, 23:53
Wij hebben ook gelogeerd in het Southernmost Hotel (http://www.southernmostresorts.com/southernmost_duval.html) aan Duval Street.

Ook? :) Het Southernmost Hotel (www.southernmostresorts.com (http://www.southernmostresorts.com)) en Southernmost Point Guest House (www.southernmostpoint.com (http://www.southernmostpoint.com)) en Southernmost House (www.southernmosthouse.com (http://www.southernmosthouse.com)) zijn drie verschillende verblijven, maar met allemaal southernmost in hun naam :-)

Wij zijn dus in Southernmost Point Guest House geweest.

pumi1000
12-11-09, 15:56
Southernmost point guesthouse ziet er wel gezellig uit. En ze accepteren kinderen want de BB die ik tot nu toe gezien heb doen dat niet :(

Ik heb ze zojuist gebeld en een kamer gereserveerd met 2 full double beds. We blijven dus toch 1 nachtje slapen op Key West om de sfeer 's avonds ook niet te missen.

Groetjes

loesje
18-01-10, 17:54
In Orlando vind je gemakkelijk goedkopere hotels/motels, terwijl ze in Key West allemaal tegen de 200 dollar oplopen.
Zijn er in de Key West ook goedkopere hotels/motels? Ik ben niet op zoek naar iets specifiek, gewoon een proper hotel/motel.

Teleton
18-01-10, 18:05
Zijn er in de Key West ook goedkopere hotels/motels? Ik ben niet op zoek naar iets specifiek, gewoon een proper hotel/motel.

Zoek eens op Days Inn, Comfort Inn, Fairfield Inn want die zijn er zeker wel. Je kunt de situatie in Orlando natuurlijk niet met Orlando vergelijken, maar met een beetje goede wil vind je rond de 100 dollar toch wel iets. Moet je wel vooruit boeken en niet in het weekend gaan. Ennne ...priceline al geprobeerd?

pumi1000
18-01-10, 20:01
Southern most point guesthouse is een BB en ziet er erg leuk uit. Deze hebben wij geboekt voor mei en heeft goede resencies op tripadvisor.
www.southernmostpoint.com (http://www.southernmostpoint.com)

TheOne73
18-01-10, 20:18
www.laconchakeywest.com/ is een leuke hotel. Vorig jaar nog geweest.

corrus
18-01-10, 22:01
Ja gezellig... Southern most point guesthouse... Zoals iedere Nederlander....
Het lijkt wel of iedereen daar zit... No thanks!

Als je iets knaps wilt hebben neem dan een leuk en sfeervol B&B zoals Heron House...

Als e echt heel goedkoop op Key West wilt zitten moet je eigenlijk niet naar Key West gaan...
The Florida Keys zijn nu eenmaal duurder dan de rest...

JKG
18-01-10, 23:10
Ik vond 'The Inn at Key West' waar ik laatst zat wel wat hebben. Zit dan wel iets van het centrum af, maar het hotel zag er netjes uit, grote TFT televisie in de kamer, mooi zwembad en 'direct' naast de bioscoop. :) Prijs vond ik ook nog wel meevallen.

Maargoed, verder geen ervaring met andere hotels daar. :mrgreen:

pumi1000
25-01-10, 12:36
Zal elkaar niet veel maken, maar wat ik vaak tegenkwam bij het zoeken naar een BB is dat vaak kinderen niet welkom zijn of pas vanaf 16 jaar. Ook vaak maar 1 bed in de kamer. Terwijl ik een BB wel erg leuk en sfeervol eruit vind zien. Na het lezen van dit forum kwam ik bij most southern point guesthouse uit.

Groetjes

Anne65
31-01-10, 21:25
Wij twijfelen nog tussen twee hotels, the inn at key west en doubletree grand key resort. Over the inn heb ik hier al veel positieve dingen gelezen. Wie heeft er ooit in doubletree grand key resort gelogeerd? Het voordeel van het laatst hotel is dat zij een gratis shutle bus hebben naar het centrum. The inn is dan weer momenteel iets goedkoper. Dus op papier moeilijk kiezen. Wij reizen met twee kinderen van 15 en 16 jaar en zouden dus eventueel ook met de fiets naar het centrum kunnen. Weet er iemand hoeveel dit kost?

Alvast bedankt.

peja
04-02-10, 17:17
Ik heb net een erg leuk B&B geboekt in Key West voor maart...genaamd angelina's guest house, krijgt hele goeie reviews op verschillende sites en ligt op een goeie locatie....we hebben wel een shared bath helaas maar dat overleven we ook wel, prijs was $99 per nacht.

johnvbingrid
08-02-10, 23:31
Wij zijn tussen 14 en 26 februari in Florida. Ergens tussen 16 - 25 februari komen we ook in Key West terecht. Wie weet een betaalbare overnachting voor ons 2 volwassenen en kinderen van 10 en 13 jaar?

<<Mod.Michael66: Vraag toegevoegd aan bestaand onderwerp.>>

Hawky
10-02-10, 14:27
Bedankt voor de tip peja, dat is zeker niet duur voor die locatie. Een badkamer delen heb ik geen problemen mee. Heb al een reservation request gestuurd, en nu maar hopen dat er nog zo'n kamer beschikbaar is in Maart.

nnbellie
11-02-10, 14:20
ik heb vorige week The Inn At Key West geboekt met 40% korting bij Expedia.
Schijnt een heel mooi en prettig hotel te zijn en krijgt van de medeforummers goede reacties.
Misschien ook iets voor jullie?

sjaakie
14-02-10, 17:26
2 jaar geleden 3 nachten verbleven in het Doubletree grand key resort met 2 kinderen van 12 en 10.
Was helemaal top, zowel de kamers, zwembad, het eten en drinken, personeel, algemene netheid, locatie, shutllebus, eigenlijk helemaal niks op aan te merken.
In november 2009 3 nachten samen met mijn vrouw in het Banana Bay Resort op Marathon geweest, en ondanks dat het hier wat rommelliger was vonden wij dit ook een heerlijke plek om te verblijven met alleen maar positieve ervaringen.

Jenkie
17-02-10, 22:38
Hallo,

mijn vriendin en ik plannen voor volgende week een bezoek aan Key West. Heeft er iemand een tip wat betreft een slaapplek? Hotel, Motel, Hostel, dat maakt niet uit.. wij zijn erg flexibel hehe.

Ook graag een tip over het weer. Na de vooruitzichten (20graden) te hebben gezien, is het Key West gevoel wel te ´beleven´ dan?

Dank U!
Maarten

corrus
17-02-10, 23:06
Wat de locals zelf al zeggen...
It's not what's happening ON Key West, but more what's happening AROUND Key West...

Het meest speelt zich af op, rond en onder water...
That's Key West!

Trouwens... Wat is het Key West gevoel...
Eerst zélf ervaren, pas dan kun je praten over het Key West gevoel...

Marcelg
17-02-10, 23:41
Volgende week zou het weer warmer worden, eerst zien natuurlijk, 1 voordeel heb je in de winter en dat is dat het in Key West altijd warmer is dan ergens anders in Florida.
Het is nu ook druk op Key West en afgelopen weekend was het natuurlijk valentijnsdag en presidents day dus was het stervens druk.
Het weer zat niet mee om het water op te gaan, maar dat ziet er vanaf zaterdag een stuk beter uit en na zaterdag zou het alleen maar warmer worden dus hopelijk is de winter voor ons voorbij.

Wittmann
18-02-10, 15:01
Wij hopen het ook, tmag best nog 5 graden warmer worden voor onze snorkeltrips.
Onlangs naar de webcams gekeken o.a. muziek in Sloppy Joe's, mensen in t-shirts, korte broek in Duval Street ... We kunnen niet wachten om te vertrekken.
Trug on-topic: wij hebben geboekt via priceline (name your own price) en betalen $ 120.00 per nacht in het Travelodge ... Krijgt op Tripadvisor toch relatief goede commentaren.
Het enige hostel dat in mijn capitool stond is http://www.keywesthostel.com/
Geen idee wat het precies is ...

nickro
18-02-10, 15:31
Sloppy Joe's is echt aan te bevelen. Relaxed, lekker eten, leuke bediening en vaak goede muziek. Voor een hotel zou ik niet de BW Hibiscus kiezen.

r.theys
18-02-10, 16:15
Vorig jaar in Crown Plaza La Concha verbleven, zeer goede ervaring en midden in de sfeer van Duvalstreet
http://www.laconchakeywest.com/

Syllvia
18-02-10, 18:45
Het Heron House is echt aan te bevelen.
Is geen hotel maar een (grote ) B&B.

Jenkie
18-02-10, 21:48
Ok, bedankt voor jullie reacties so far!
Ik heb de genoemde hotels bekeken en op zo´n korte tijd is er moeilijk iets te vinden wat vrij is. Iemand een tip voor een naaste Key? Dat schijnt ook nog goedkoper te zijn..

peja
19-02-10, 18:45
Wat het gaat worden weet ik nog niet maar we hebben wel een heel leuk guesthouse gereserveerd valkbij duval street. Het heet Angelina's guesthouse. Je moet wel 3 nachten reserveren! Kosten $99 p.d.
, met gedeelde badkamer helaas, de andere kamers waren op. Maar komen we ook wel weer overheen :-)

Jenkie
06-03-10, 23:39
Hoihoi!

wij zijn inmiddels terug en hebben het Truman Hotel genomen!
Vooraf hadden we niks gereserveerd en onderweg naar Key West gestopt bij zo´n Visitors Centre, aangezien we geen zin hadden om te gaan zoeken naar iets ter plekke (gaat veel tijd in zitten) Truman Hotel werd voorgesteld, wat er erg gezellig uitzag en qua locatie fantastisch!!
De prijs was was $225,- per nacht, but who gives a shit! haha

Een heel erg mooi en gezellig hotel, waarbij het onbijt ook nog eens van goede kwaliteit was. (De fles champagne heeft hier ook goed aan bijgedragen btw hehe)

Groeten.

Luckyone
16-12-10, 22:16
Wij vertrekken volgende week naar Florida. Plan was om oudejaarsavond door te brengen op Key West. Nu probeer ik hier nog accomodatie te boeken maar alles is ofwel volzet ofwel verschrikkelijk duur. :-? Nu zijn er 2 alternatieven. Ofwel kampeerspullen meenemen en op een campground staan ofwel buiten Key West logeren en er met de auto naartoe gaan, we hadden hier toch graag een dag of 3 gebleven. Iemand een voorstel? We hebben enkel propere kamers nodig, dus geen grote luxe.

Njit
16-12-10, 23:14
Niet zo heel raar dat het duur is last minute. Key West is nu eenmaal een mooie locatie om nieuw-jaar te vieren dus half Florida wil er heen.

Florida kun je best zonder te plannen bezoeken maar de feestdagen zijn hier wel een uitzondering op.

Marcelg
17-12-10, 02:27
De enigste keus is je betaald het en je bent met de jaarwisseling in KW of je betaald het niet en verblijft ergens anders, reken dan wel $40 extra, want dat gaan ze je voor parkeren rekenen op oudejaars avond als je naar KW komt.

steson
03-01-11, 18:15
Ik wil heel graag op Key West de Paradise Inn boeken, maar er kan niks worden gereserveerd !! Alle data staan op niet beschikbaar....

Weet iemand wat er aan de hand is ?? Bestaat Paradise Inn nog ?

Teleton
03-01-11, 18:20
'k Zou ze even mailen, dan hoor je het uit de eerste hand. Of bellen, want een beller = sneller!

Wie weet zijn ze reuze blij om te horen dat de agenda op hun site geblokkeerd is.

steson
11-01-11, 20:02
De website was under reconstruction bij Paradise Inn...... Helaas echt torenhoge prijzen.

Bij Seascape en Mermaid & Alligator ook beschikbaarheid gevraagd, maar nu blijkt dat we net in het weekend van Memorial Day op Key West zijn !!!!

Wij kunnen echt maar 2 nachten en ze vragen er minimaal 3 door die feestdag, ook bij Southernmost en La Mer. Dat waren dus al mijn favorieten......

Dus ben nog steeds hard op zoek !!! Iemand een idee ???

Mickey99
13-01-11, 20:36
Wij hebben een aantal jaar geleden in het Heron House (http://www.heronhouse.com/home.htm)(B&B) geslapen en dat is toen enorm goed bevallen.

Natasja L.
13-01-11, 20:49
Jammer dat de Paradise Inn te duur is. Deze is bij ons al jaren favoriet! Een heel fijn B&B op een goede locatie. Elk jaar is het een plezier om hier terug te komen. Misschien zijn de volgende B&B's een optie?

The Garden House (kamers beschikbaar vanaf $149)

http://www.key-west-florida-bed-breakfast.com/

Artist House (kamers beschikbaar van $158 en $188)

http://www.artisthousekeywest.com/

The Grand Guesthouse (kamers beschikbaar van $188)

http://www.thegrandguesthouse.com/

steson
14-01-11, 15:44
Je zou je kunnen afvragen wat te duur is....
Helaas zitten we al tijdens Memorial Day en dan vragen ze dus $ 100 per nacht meer voor de 2e nacht ten opzichte van de 1e nacht, als je al 2 nachten kan reserveren want dat schijnt dan ook moeilijk moeilijk te zijn....... We zijn 29 mei en 30 mei op Key West en vertrekken 31 mei naar Key Largo. Die is gelukkig wel al gereserveerd.......

Paradise Inn vroeg voor de goedkoopste kamer $ 279 + tax. Key West is leuk om te zien, maar omgerekend € 225 per nacht vind ik iets te veel van het goede !
Of is dit misschien een 'normale' prijs voor Key West ??

Heb inmiddels ook Courtney's Place op het oog, de prijzen daar zijn weer opvallend laag ten opzichte van de andere B&B's ! Hopelijk kan ik daar wel 2 nachten reserveren.....

Ik ga zeker vandaag nog naar de andere links kijken, hopelijk kom ik er uit....
Blijf wel bij mijn eerste voorkeur: een B&B !

Afijn.....
Bij bijna alle B&B's is er een minimum aantal nachten van 3.....

Uiteindelijk vanavond de knoop doorgehakt en we overnachten nu in een Deluxe Kingroom in het Almond Tree Inn !! Doet het trouwens goed op Tripadvisor zag ik.
Ben blij dat ik dit hoofdstuk kan afsluiten.

nikie1968
14-01-11, 21:34
hallo,

wij hebben vorig jaar in fairfield Inn and suites by marriot op Key West gezeten van 29 mei tot 31 mei en we waren 255,15 euro kwijt met z'n 4en
Geboekt via expedia.
Ik had dit geboekt op 1 april dus niet zolang voor we vertrokken.
Er zit ontbijt bij en een goed ontbijt.
Wij vonden het goed en schoon en dat vonden wij het belangrijkste.
Dus bekijk dat eens...
Succes en een fijne vakantie....houd er rekening mee dat Key West echt wel duurder is, als je iets wil kopen kun je het beter op het vaste land doen...

groetjes Monique

Martha
09-02-11, 16:38
Hallo,
Ik ben op zoek naar een betaalbare slaapplek op Key west, we zijn met 7 personen. Heeft iemand een tip?

carmen1988
09-02-11, 16:45
Hotels op Key West zijn vrij prijzig. Zou op site's als priceline of expedia kijken. Denk dat bijv Days Inn een van de goedkopere hotels is in Key West. Wat je ook zou kunnen proberen is via priceline bieden op hotel kamers. Scheelt meestal een hoop!

Maar voor het Key West gevoel is een BB het leuks vind ik persoonelijk, maar daar hangt ook een duurder prijs kaartje aan.

Succes ermee!

Greetz

Njit
09-02-11, 16:47
Priceline is zeker een optie. Wel direct op meerdere kamers bieden dan.

knaapje
09-02-11, 17:18
Best Western Hibiscus op KW al eens bekeken?
Heeft goede beoordelingen op Tripadvisor en ligt wat beter dan de Days Inn.
Heeft goede vroegboektarieven.

http://book.bestwestern.com/bestwestern/productInfo.do?propertyCode=10206&srcPage=SelectHotel&isMapOpen=true&selectedHotels=

Knaapje

Njit
09-02-11, 19:23
Wij hebben daar in 2007 ook geslapen. Prima hotel.

A3
09-02-11, 20:42
Almond Tree Inn?

Ligt vlak bij Duval St. en heeft suites waar je met meerdere mensen op kunt. Is inclusief dagelijks ontbijt & happy hour!

Goede recensies op tripadvisor.

Succes!

A3

Alexje
05-03-11, 19:38
Wij zijn begin mei 1 nacht op Key West en nu leek het ons leuk om ipv een hotel in een B&B te slapen.
Ik zie op internet veel B&B waar geen kinderen mogen verblijven.
Weet iemand een leuke B&B waar wij (2 volwassenen) met 1 kind van 10 kunnen slapen?

Alvast Bedankt!

<<Moderator Michael66: Vraag toegevoegd aan bestaand onderwerp.>>

moonlight91
05-03-11, 22:31
volgens mij is er 1 B&B waar kinderen toegelaten worden ik heb die toen via tripadvisor gevonden
maar die stond niet zo goed aangeschreven
ook wij zouden graag een b&b gedaan hebben komende pasen in keywest maar hebben nu voor het southermosthotel gekozen
omdat een B&B verder niet te vinden was (naar mijn idee) voor 2 volwassenen en 1 kind

knaapje
06-03-11, 10:57
Er zijn er meerdere zoek maar eens via deze link:
http://www.fla-keys.com/listing.cfm?id=166

o.a. Eden House is Children friendly.
Ik ben daar zo'n 10 jaar geleden geweest en toen was het goed.

Knaapje

Guus
06-03-11, 14:30
De Paradise Inn is één van de B&B’s op Key West die ook kinderen toelaat. Er is op dit forum al genoeg over dit B&B verteld. Het is absoluut één van de leukere B&B's op Key West en al jaren onze grote favoriet (gaan er jaarlijks naar toe).

kimm82
20-03-11, 21:20
Heeft er iemand ervaring met el patio motel? Had een 7.1 als beoordeling en op loopafstand van duvalstreet en het strand, dus lijkt me wel wat. Maar ik twijfel nog tussen deze en popular house. Iemand ervaring met beiden? Of weet iemand welke van de twee beter is gelegen? Alvast bedankt!

Guus
22-03-11, 05:00
Ik zou voor Popular House gaan. Ligt wat centraler t.o.v. centrum en ziet er leuker uit dan het El Patio motel. Daarnaast draagt een B&B meer bij aan de sfeer van Key West dan een motel. Ik ken beide locaties wel maar heb geen ervaring met dit B&B c.q. motel.

MG4ever
30-03-11, 13:55
Banana Bay Resort & Marina !!!

Wij hebben hier in maart 3 dagen gezeten en we vonden het SUPER!!!
Onze kamer had uitzicht op het zwembad & hot tub en op de zee!
Verder zijn de kamers ruim, met mooi hemelbed en is alles schoon. Bij het hotel kun je tevens bootjes huren voor een dolfijnsafari en toen we bij die bootjes gingen kijken zwom daar een reusachtige Manatee!
Personeel vriendelijk, ontbijt goed en wat uitgebreider dan alleen bagels met jam... Kortom een aanrader!!!

wehitflorida
02-04-11, 16:23
Heeft iemand al verbleven in het nieuwe hotel Silver Palms Inn op Key West?
Ik vind er hier op het forum nog niets over terug (ofwel niet goed gezocht, hen nog niet zoveel ervaring met het forum).

Ziet er wel mooi uit en dicht tegen het centrum!
Wij verblijven maar 1 nachtje op de Keys en de meeste B&B kan je pas boeken vanaf 2 nachten.
Dus vandaar op zoek gegaan naar een hotel...
$189 voor 1 nacht

groetjes

knaapje
02-04-11, 16:53
Ziet er goed uit, ook de beoordelingen op tripadvisor zijn zeker niet slecht.
Heb je gezien, dat je, als je ANWB lid bent, 10% korting kan krijgen?

Knaapje

Guus
02-04-11, 19:36
Vorig jaar (mei 2010) waren ze nog volop aan dit gebouw aan het werkt. Ik wist niet dat het een hotel zou worden. Ik ken het dus niet, maar qua locatie ligt het goed t.o.v. het centrum en Duval Beach. Wij zitten altijd in het Paradise Inn. Zit net om de hoek op Simonton Street.

Minneke
04-04-11, 17:18
Wij verblijven deze zomer 1 nacht op Key West. Wij hebben geboekt bij B & B Avalon http://www.avalonbnb.com/.

wehitflorida
04-04-11, 21:36
Wij verblijven deze zomer 1 nacht op Key West. Wij hebben geboekt bij B & B Avalon http://www.avalonbnb.com/.


Ik heb eens de test gedaan via de website van Avalon:
1 nacht in de week is geen probleem, maar 1 nacht van vrijdag op zaterdag kan niet gereserveerd worden, in het weekend is het minimum 2 nachten...
Bij ons wordt het dus een hotelletje ipv een B&B.

wehitflorida
15-06-11, 22:25
Net terug van Florida, het Silver palms inn is zeker een aanrader!!!
Op wandelafstand van Duval street en zeeeer ruime, moderne en propere kamers!
Voldoende parking beschikbaar, we zijn zelfs nadat we zijn uitgecheckt nog de hele dag blijven staan.
Alles is er: haardroger, safe, koelkast, bergruimte, grote spiegel, terras, lift, mooi zwembad en ligzetels.
Ontbijt was niet super, maar voldoende.

knaapje
11-02-12, 11:17
Best Western Hibiscus is mij goed bevallen.
Voor KW begrippen niet duur.

Knaapje

Minneke
11-02-12, 19:42
Avalon Bed & Breakfast! Niet ver van het Most Southern Point.

mvanbeem
13-02-12, 10:46
Best Western Hibiscus ziet er goed uit
hoe zit het daar met parkeren ?

knaapje
13-02-12, 10:51
Op eigen terrein, gratis.
Op de site van Best Western kan je de foto's opzoeken, zie je duidelijk de parkeerplaatsen.

Knaapje

mvanbeem
14-02-12, 16:50
Is het ook mogelijk om bij dit best western hotel fietsen te huren

knaapje
14-02-12, 16:58
Ik kan me niet herinneren er iets van gezien te hebben, maar dat kan op zoveel plaatsen op KW, gewoon even de buurt in lopen.
Of even bij de receptie vragen.

Knaapje

AvD
14-02-12, 17:44
Als je van het best western hotel richting duval street loopt (200 mtr.) zit er gelijk een fietsverhuur op de hoek (tropical rent À car)
Ik heb daar al regelmatig wat fietsen gehuurd.

Veel plezier met het uitzoeken van de reis, Ad

ellen1977
20-06-12, 12:32
Gewoon even blij laten weten dat wij een kamer hebben geboekt in de Paradise Inn! Na de jubelende recensies hier op het forum wilde ik zo graag, maar afgelopen week stond de kalender op vol. Gisteren bij toeval toch een suite gevonden via venere.com, dus ik ben erg blij! Ook nog voor een mooie prijs (150 Euro per nacht begin oktober). Is het al zover??
En nog even snel over de fietsenhuur, weet iemand of je ook kinderzitjes bij de fiets kunt huren? We hebben een 3-jarig jongetje bij ons.

mvanbeem
21-06-12, 10:36
Hoi AvD

Sorry voor de laate reactie maar bedankt voor je tip, heb even google map er op los gelaten en inderdaad om de hoek van ons hotel. Ondertussen ook al een kleine route uitgestippleld dus we zijn er klaar voor.

bedankt

Melissa & Patrick
30-07-12, 19:59
Hoi,

Ik ben nu al een paar weken aan het zoeken naar een leuk en betaaldbaar hotel in Key West voor 2 nachten. Ik kan echt niks vinden :S Of je moet minimaal 3 nachten verblijven, of je je betaald de wereld voor een leuk hotel dichtbij t strand voor 2 nachten. Wie heeft er een goede tip?

Bedankt!

Groetjes,
Melissa

knaapje
30-07-12, 20:13
Alle hotels op KW zijn betaalbaar en onbetaalbaar tegelijk.
Betaalbaar als er niets bijzonders op KW is, werkdagen en buiten het seizoen.
Vorig jaar oktober een pracht kamer in het BW Hibiscus voor $80 ex Tax incl redelijk goed ontbijt.

Onbetaalbaar in de weekend, als er iets op KW is te doen en in het seizoen.
Genoemd hotel doet dan rustig tot 3 keer dit tarief.
Tevens zijn ze dan alleen bijv. minimaal 3 nachten te boeken.

Je probleem zal meer de dagen dat je ernaar toe wilt zijn dan de hotelprijzen.
Probeer eens een paar andere datums voor je reservering en wellicht kom je veel goedkoper uit of probeer toch een "hogere" Key.

Succes

Lannie
30-07-12, 23:07
Wij gaan nu voor de 2e keer naar The Palms Hotel (http://palmskeywest.com/), redelijk betaalbaar inclusief ontbijt. Een goede sfeer en fietsen te huur bij het hotel. Parkeren is gratis in de straat t.o. het hotel.

laanvdj
31-07-12, 18:45
Wij zaten in Authors of Key west, een B&B.
Niet te duur en erg gezellig. Gratis parkeren, fietsverhuur in de buurt. Duvalstreet 15 minuten lopen. Meeste kamers hebben nog een leuk zitje buiten.

knaapje
31-07-12, 20:21
Wij gaan nu voor de 2e keer naar The Palms Hotel (http://palmskeywest.com/), redelijk betaalbaar inclusief ontbijt. Een goede sfeer en fietsen te huur bij het hotel. Parkeren is gratis in de straat t.o. het hotel.

Hier zie je nu wat ik bedoel.
De prijs van dit hotel mag voor velen redelijk zijn met een prijs vanaf zo'n $ 100 per kamer.Even verder kijken op de site naar de rates tijdens speciale events leert je dat het gewoon tot $ 200 oploopt en je dan zelfs mogelijk minimaal 4 nachten moet boeken.

Zonder naar de exacte datums te kijken kan je geen prijzen beoordelen.

kobe_08be
01-08-12, 12:40
wij gaan in september 2 nachten naar het Southernmost hotel (http://www.floridaforum.nl/aclk?sa=L&ai=C3SjfcPkYUOCeIvO_0AWB84GQCPOFoNABi9eGhU7xo9AtCA AQAigCUMD8hsj5_____wFgufC_gNgByAEBqgQcT9DCFCnDvqBW lmrqT6Ad1Nw4ahnCPFFcMe05Ig&sig=AOD64_0h90SgEznHKvROKjGhwJT3V_y1VA&ved=0CGkQ0Qw&adurl=http://www.tripadvisor.nl/Hotel_Review%3Fm%3D11974%26geo%3D34345%26detail%3D 224531%26supci%3D249377930%26supsc%3Ds%26supai%3D2 0873298939%26supap%3D1t2%26suppm%3D)wel iets duurder maar valt nog wel mee, hopelijk is het zijne prijs waardig

AenG
13-08-12, 22:56
ik ben op zoek naar eenvoudige (2 of 3 sterren) hotels op key west waarbij je met 4 volwassenen op 1 kamer kan slapen. Via expedia en booking.com kan je zulke kamers slecht vinden. Hebben jullie mischien tips?

jarjarbinks
13-08-12, 23:11
Zoeken via US sites, bv hotels.com maar er zijn er veel meer. Ook gebruik ik trivago.com (kies de US site anders gaat het verkeerd).
Deze zoekt ook de verschillende boekings-sites af. Wij kwamen vorig jaar uit bij Best Western. Vlak bij het vliegveld, maar absoluut geen last van.
Kamers prima en uitstekend voor 4 personen, inclusief ontbijt. Vergeleken met andere hotels een prima prijs. Kan ik je aanbevelen.

Zie ook ons verslag van vorig jaar.

charly
13-08-12, 23:56
Wij hebben deze zomer geslapen in bestwestern hibiscus in key west. Hadden een kamer voor vier personen. Met keukentje. Mooie ruime kamer. Geboekt via expedia.

moniquekruiningen
10-03-13, 19:59
Ik ben op zoek naar een "mogelijkheid" om te overnachten met mijn dochter van 12, omdat dit een extra nacht zou worden we komen van Miami South Beach op en neer waar ik al geboekt heb, wil ik niet te veel betalen.. dus ik mailde een inn krijg ik het volgende antwoord

Thank you for your interest in our Inn. Unfortunately we are unable to
accommodate you for the nights requested. We are an adult preferred
guesthouse, 18 years of age and over.
You can try Tracy - 1800 401 4909 for help with your accommodations in
Key
West. www.toomuchfunkeywest.com (http://www.toomuchfunkeywest.com/)

Is er iemand die hier wel eens gebruik van heeft gemaakt? Als de B&B's niet kindvriendelijk zijn, ik kwam er veel tegen die 18 jaar als ondergrens hanteren, hoe kindvriendelijk is Key West dan uberhaupt?

trails
10-03-13, 20:45
Zo zijn er in Key West ook veel hotels en B&B's voor gays.
Maar... er is voor kinderen genoeg te zien en te doen in Key West.

knaapje
10-03-13, 20:50
Ik ben een aantal keren in KW geweest. Ik heb in hotels/motels overnacht en maar 1 keer in een B&B. Ik heb dit nooit zelf ervaren, maar kan me er iets bij voorstellen. De meeste B&B's zijn in oudere vaak houten huizen gevestigd en vaak ook nog erg gehorig. Misschien wordt er vandaar een minimum leeftijd gesteld. Daarnaast is KW bekend om zijn wat andere (ruimere) seksuele opvattingen dan elders in de US. Daarom zijn er dan ook een aantal zgn. Gay friendly overnachtingsmogelijkheden, die wellicht ook een minimum leeftijd hanteren. Overigens in de hotels/motels altijd kinderen gezien en niets van een of andere kind onvriendelijkheid gemerkt.

pumi1000
11-03-13, 11:57
Toen ik iets zocht kwam ik dat ook vaak tegen, dat er geen kinderen mochten slapen. Uiteindelijk na een tip van iemand toch een BB gevonden vlakbij het strand en op Duval Street.
Southern Most Point Guesthouse (gratis parkeren aan achterkant). Prijs viel in 2010 ook nog reuze mee voor Key West. Dochter was toen 10 jaar. Voor de rest vond ik Ket West wel leuk om te bezoeken. We hebben een jet ski gehuurd en 's avonds via Duval Street naar Mallory Square gewandeld. Gezellige sfeer.

moniquekruiningen
11-03-13, 23:29
Het is me weer gelukt... ik heb, in vergelijking, met de prijzen op de bookingsites, toch weer voor een aardige prijs een overnachting geboekt op de Keys van 8 op 9 juli overnachten we in http://www.palmshotelkeywest.com/ 78 euro / 101 usd lijkt me een prima prijs... de laagste prijs die ik op de bookingsites tegenkwam was 111 euro!

ilssse
05-01-14, 22:01
Waar heb jij dan geboekt Monique?

MBies
06-01-14, 02:28
IK ga met een maat van mijn eind feb naar Florida (mijn vader woont daar), en we willen overnachten in KW met een gehuurde Harley . Iemand ervaringen met B&B met motor stalling ?

ilssse
14-01-14, 17:14
Iemand ervaring met: Courtney's Place Historic Cottages & Inns?
is dat op een goede locatie?

Moolenschotjes
14-01-14, 20:16
Southern Most is geweldig - afgelopen zomer daar ook geweest...

Lannie
14-01-14, 22:17
Wij hebben afgelopen zomer gezeten bij Paradise Inn (http://www.theparadiseinn.com). Is iets duurder, maar wel een heerlijk ontbijt te halen in de lobby en op te eten op je eigen terras of bij het zwembad. Eigen (gratis) parkeerplaats op het terrein. Ligt direct achter Duval Street, waardoor alles goed lopend te bereiken is en vanwege de kleinschaligheid lekker privé. Af en toe was er nog een ander gezin bij het zwembad, maar meestal hadden we deze voor ons zelf. Kan deze echt aanbevelen. We hebben dit hotel zelf rechtstreeks geboekt en betaald.

In 2011 en 2012 hebben wij in het Palms Hotel gezeten, ook een supergoed ontbijt, fietsen te huur bij het hotel, parkeren in een van de straten rond het hotel, dus wat verder. Maar een prima plek om te vertoeven, maar wat drukker en iets minder luxe. Deze boekten wij ook altijd rechtstreeks.

Onze ervaring is dat een e-mail voor prijsopgave soms ook wel iets goedkoper uitvallen!

P9ol
14-01-14, 23:53
Wij hebben afgelopen zomer in The Double Tree gezetten.
Echt heel mooi hotel en super handige shuttle bus naar het centrum.
Weet alleen niet wat het los kost want hij zat bij ons in een pakketreis die we hadden laten samenstellen.

Digitalman
15-01-14, 08:05
Wij hebben afgelopen zomer in The Double Tree gezetten.
Echt heel mooi hotel en super handige shuttle bus naar het centrum.

Da's mooi! Wij hebben Doubletree ook geboekt voor a.s. April. Zag een aanbieding voorbij komen voor 140 euro p.n. Nog niet supergoedkoop, maar nu zijn de kamers wel duurder, zag ik....

Ilse_
13-10-14, 17:13
Mensen die ons een leuke tip kunnen geven voor een Hotel op Key West voor 1 nacht.....????

moonlight91
13-10-14, 17:44
southermost hotel .. fairfield inn
beiden hotels zijn bij ons op en top bevallen

Anthonie
13-10-14, 18:17
Hoi

Wij hebben het Best Western Hibiscus geboekt in Key West. Midden in het centrum en voor een redelijke prijs.

Gr
Anthonie

pietjepuk
13-10-14, 19:09
Truman hotel toppertje!!!

José
13-10-14, 19:35
Ook wij verbleven voor 1 nacht in het southermost hotel en dat beviel prima.

Anita74
14-10-14, 08:47
Wij zijn in het Best Western Hibiscus geweest, prima bevallen en voor een gunstige prijs gezien overige hotels. Op loopafstand van Duval Street/Mallory Square. Ontbijtruimte was alleen wel erg krap.

Stinsa
14-10-14, 20:25
Avalon Bed & Breakfast op Duval Street is een echte aanrader!

Bieg
14-10-14, 23:22
Wij hebben afgelopen juli een nachtje doorgebracht in het Parrot Key Resort, zeer goed bevallen!

knaapje
15-10-14, 02:48
Paar jaar geleden 2 kamers in Best Western Hibiscus gehad.
Kingsize boven de receptie met een terras er voor en klein keukentje.
Zoals boven gemeld, een aanrader.
Prijs op Key West is nauwelijks te volgen, kan zomaar verdubbelen als er een evenement is.

jerbia
15-10-14, 03:43
Wij hebben 3 weken geleden 2 nachten overnacht in Almond Tree Inn (http://www.almondtreeinn.com) en vonden het een heel erg mooi en fijn hotel. De locatie is ook erg gunstig.

jimbo
15-10-14, 15:29
Sluit me aan bij pietjepuk! Wij hebben afgelopen zomer ook in het Truman Hotel overnacht. Hotel heeft een parkeergarage en ligt dicht bij de hotspots.

Ilse_
15-10-14, 18:22
Thnx voor alle reacties..... ik ga eens kijken.