PDA

Bekijk Volledige Versie : IDEE: Chat mogelijkheid op het forum



michel
28-02-05, 11:29
Ik zie vaak leden online maar dan word er weinig gepost.

Misschien is het leuk om een chatbox aan het forum te koppelen.Zo word het forum nog vaker bezocht en de betrokkenheid nog groter. Een bijkomend voordeel kan zijn dat het forum weer word gespaard van vervuiling (social talk en prive vragen etc...)

Er zijn genoeg kleine scriptjes die een simpele irc-client openen in een webpagina, dus technisch zeker uitvoerbaar.

Njit
28-02-05, 15:28
Er zijn genoeg kleine scriptjes die een simpele irc-client openen in een webpagina, dus technisch zeker uitvoerbaar.

Zie het wel zitten.. Het is technisch ook makkelijk te realiseren..

(Daniel, mocht je nog hulp nodig hebben dan hoor ik het wel :) )

Daniel
01-03-05, 04:12
Er zijn voor zover ik weet verschillende mogelijkheden voor chatten binnen phpbb. Ik ga er naar kijken!

Daniel

Njit
07-03-05, 00:12
Er zijn voor zover ik weet verschillende mogelijkheden voor chatten binnen phpbb. Ik ga er naar kijken!


al iets kunnen vinden?

Eric
07-03-05, 10:47
Er zijn voor zover ik weet verschillende mogelijkheden voor chatten binnen phpbb. Ik ga er naar kijken!


al iets kunnen vinden?

Hij is net terug....eerst fff sneeuwballen gooien denk ik !!

Eric

Daniel
07-03-05, 11:14
Er zijn voor zover ik weet verschillende mogelijkheden voor chatten binnen phpbb. Ik ga er naar kijken!


al iets kunnen vinden?
Het is er nog niet van gekomen. Ik heb als eerste maar het forum geupdate naar 2.0.13... Als je suggesties hebt voor mods of php-scripts: laat maar komen!

Daniel

michel
13-03-05, 22:35
Is er al enige vordering in het maken van een Chat mogelijkheid?

was zo benieuwd...

Daniel
14-03-05, 00:42
Nog niet echt... Heb ik niet veel tijd gehad. Ik zag wel dat er een beta-mod was, maar ik moet a) nog kijken of het iets is en b) moet ik het dan nog testen... M.a.w. don't hold your breath... :|