PDA

Bekijk Volledige Versie : Even voorstellen: Petra



petrajessy
31-12-07, 14:07
Ik ben Petra, 40 en moeder van 3 kids en getrouwd met Rick. Ik ben zelf al vaker naar Florida op vakantie geweest maar mijn kinderen en man nog nooit.
Zelf ben ik in Bradenton, sarasota geweest en in Kissimee. ook op Casey key verbelven in een schitterend beach house met de hele familie. Helaas kan ik dit huis nergens terug vinden. Niet dat ik er weer heen zou willen want het is veel te groot. Maar een kijkje nemen via een website is ook leuk. Casey key ligt bij Holmes beach.Ik wil dolgraag in de meivakantie maar moet mijn ega nog zover krijgen. Ik doe hier heel wat goede ideeen op en lees de reisverslagen met veel plezier.

Marjol
31-12-07, 14:11
Welkom op dit leuke forum.

Als je in de meivakantie wil gaan, moet je opschieten. Bijna alle vluchten naar Orlando en ook een aardig wat naar Miami zitten vol.. en voor de tickets die er nog zijn worden hoge prijzen gevraagd!

Mickey99
31-12-07, 15:40
Welkom hier http://img172.imageshack.us/img172/6637/wave2yh2.gif (http://imageshack.us)

Ik hoop voor jou dat je je man over weet te halen ;)

Groetjes,
Sonja

roanne
03-01-08, 14:49
Welkom bij het forum! Enne...is de kogel al door de kerk? Wordt het Florida???

Petra/VS
03-01-08, 21:16
Ik ben Petra, 40 en moeder van 3 kids en getrouwd met Rick.

Hee, dat is grappig, ik ben ook Petra getrouwd met Rick en 3 kids (alleen ben ik zes jaar ouder) :). Welkom hier!

livia
04-01-08, 23:59
hallo,

ik heb zelf net een heel goedkoop ticket kunnen boeken via
supersaver.nl voor eind maart. Slechts 1600 voor 2 volwassenen en 2 kinderen met continental.
Dus je weet maar nooit !

livia

petrajessy
05-01-08, 20:03
Bedankt voor jullie wram welkom!
Ja toevallig naamgenoot Petra! Ik heb je website al bekeken. Echt heel mooi! Vond het ook zo grappig die namen en drie kids!
Livia bedankt voor de tip. Ik ga eens even kijken daar. Ik heb alleen nog gekeken via e bookers, martinair (Tampa of Miami) en vliegwinkel.nl

pyca
05-01-08, 23:07
Welkom hier, ik hoop dat je je man over kunt halen :smile:

Njit
15-02-08, 15:49
Leuke gekke Schermafbeelding heb je :)

petrajessy
15-02-08, 15:54
Dank je! Ja ik dacht: laat ik er maar even een foto op knallen!
Enne....ik heb mijn man weten over te halen.....hij is helemaal om en we gaan dit weekend boeken!
Ik heb al twee villa's (optie) en de vluchten zijn nog steeds vrij op de data dat we willen rond de mei vakantie. Ok valt niet precies in de meivakantie maar kids hoeven maar een paar dagen extra vrij.

Mickey99
15-02-08, 17:34
Leuk dat jullie toch gaan, succes met boeken!!