PDA

Bekijk Volledige Versie : Reisschema Johandiana: Rondreis 15-03 t/m 07-04 Florida



Johandiana
27-12-07, 19:59
Hallo

Ik heb een vraag.
Omdat MartinAir is gestopt met Orlando beginnen we nu in Miami.
Wij gaan eerst rondrijden in Florida en 29-03 t/m 07-04 hebben wij een villa gehuurd in Orlando....Lindfields.
Wij zouden beginnen in Orlando dan naar Daytona naar beneden en dan via de andere kant weer terug.
Maaaaarrrr omdat Martinair dus nu is gestopt met Orlando wordt de route anders.
Heeft iemand een tip hoe wij nu het beste kunnen beginnen.

Miami dan naar boven naar orlando en dan het rondje andersom maken en dan voor de laatste week van Miami naar Orlando rijden?

Alvast bedankt
Diana

Michael66
27-12-07, 22:28
Via welke kust je eerst rijdt maakt op zich niet zoveel uit. Je zou er wel voor kunnen kiezen om Daytona Beach en evt. Kennedy Space Center als dagtochtjes vanuit Orlando te doen in de periode dat je daar zit. Zo kun je tijdens je rondtour ruimschoots de tijd nemen om de Westkust (Golf van Mexico) te doen, waar de meesten van vinden dat daar de mooiste stranden zijn (diverse strandn daar staan jaarlijks in de top tien van mooiste stranden in de VS).

Maar ja, het is nou eenmaal zo dat er zoveel meningen, wensen etc. zijn ... het blijft altijd een persoonlijke keuze.

diaantje
27-12-07, 22:41
Is het lang rijden van Orlando naar Daytona en Kennedy Space Center?
De week dat we in de villa zitten (van 29-03 t/m 07-03) gaan we 30 maart naar Wrestlemania 24, Disney, Discovery Cove en Universal.

Groetjes
Diana

Ta2 Gerrit
27-12-07, 22:51
Is het lang rijden van Orlando naar Daytona en Kennedy Space Center?

Groetjes
Diana

Van Orlando (Kissimmee) naar Daytona is het ongeveer 1 1/2 uur rijden. Naar KSC iets korter..

diaantje
03-01-08, 22:15
Nou ik heb onze route aangepast omdat we nu dus landen in Miami.

Miami
Key West
Everglades
Naples
Fort Myers
St.Petersburg
Tampa
Orlando

We komen nu niet aan de kant van de Atlantic Ocean....Palm Beach enz.....mis ik veel of valt dat wel mee.

We hebben van 29-03 tot 07-04 een villa in lindfields en willen dan de parken bezoeken maar dan waarschijnlijk ook Daytona en KSC.
Alleen zijn we bang dat het erg druk wordt in Orlando rond deze datum omdat Wrestlemania wordt gehouden (waar wij ook kaartjes voor hebben) en daar komen duizendenenenenen mensen op af.

Iemand tips of info alles is welkom.

Groetjes
Diana

diaantje
05-01-08, 22:59
Niemand tips of suggesties:???:

mafo
06-01-08, 00:00
Afgelopen december heb ik dit rondje (http://florida.mafo.be) gemaakt, maar in welke richting wil je tips of suggesties hebben ? Zoek je bezienswaardigheden, hotels ?? Waar hou je van natuur, veel rijden, strandhangen....lastig om zonder die info wat tips te geven.

diaantje
06-01-08, 00:08
Omdat Martinair is gestopt met Orlando en wij nu aan komen in Miami moeten wij onze route aanpassen.
Wij komen nu niet langs het gedeelte wat tussen Orlando en Miami ligt.....palm beach enz.
Mijn vraag mis ik daar wat?

Gr
Diana

mafo
06-01-08, 00:32
Als ik zou moeten kiezen zou ik niet voor die kust kiezen, de andere kust heeft naar mijn idee mooiere stranden en een warmere zee. Maar je zegt dat Martinair is gestopt met Orlando, vertrekken ze wel van Orlando dan ? Anders kan je toch de terug wel langs die kust nemen en wat sidetrips doen ? Je kijkt dan gewoon even bij wat plaatsen waar je iets van hebt gehoord en als het je wat lijkt bewaar je het voor een andere vakantie.

Zelf zou ik niet zoveel stops maken aan een kust zoals jullie nu doen maar dat is natuurlijk heel persoonlijk.

Michael66
06-01-08, 02:31
Alleen zijn we bang dat het erg druk wordt in Orlando rond deze datum omdat Wrestlemania wordt gehouden (waar wij ook kaartjes voor hebben) en daar komen duizendenenenenen mensen op af.
Voor drukte door dit evenement hoef je echt niet bang te zijn. Hier komen nog altijd minder mensen op af dan in één dag in de Disney-parken kunnen. Orlando is wel meer gewend. Ook zijn er soms "enorme" congressen in het convention center aan International Drive, en daar merk je eigenlijk nauwelijks wat van. Hotelkamers zijn er in overvloed en de hele infrastructuur is berekend op een heleboel mensen tegelijkertijd.

Niets om je druk over te maken.

Teleton
08-01-08, 20:25
Nou ik heb onze route aangepast omdat we nu dus landen in Miami.

Miami
Key West
Everglades
Naples
Fort Myers
St.Petersburg
Tampa
Orlando

We komen nu niet aan de kant van de Atlantic Ocean....Palm Beach enz.....mis ik veel of valt dat wel mee.

We hebben van 29-03 tot 07-04 een villa in lindfields en willen dan de parken bezoeken maar dan waarschijnlijk ook Daytona en KSC.
Alleen zijn we bang dat het erg druk wordt in Orlando rond deze datum omdat Wrestlemania wordt gehouden (waar wij ook kaartjes voor hebben) en daar komen duizendenenenenen mensen op af.

Iemand tips of info alles is welkom.

Groetjes
Diana
Hi J&D,

Ik begrijp het niet zo goed: vanaf 1 april vliegt Martinair toch niet meer van/naar Orlando. Het ligt dan toch veel meer voor de hand om in maart naar Orlando te vliegen en op 7 april vanuit Miami terug te komen?

Heb je de villa in Lindfields al vastgelegd? Het zou natuurlijk ideaal zijn als je dat kon veranderen. Dan maar eerst Orlando en dan rondreizen. Blijf je natuurlijk wel met de kaartjes van Wrestlemania op 30 maart zitten. Martinair heeft wel wat op z'n geweten.........

diaantje
08-01-08, 21:02
Hallo,

Americanestates moest alles omboeken dus ook de heenreis.
De villa willen we graag voor de laatste week houden omdat we dan kaartjes hebben voor Wrestlemania (die we echt niet willen missen) en we kunnen die dagen lekker rustig aan doen. Is er zoveel te zien dan tussen Miami en Daytona?
Wij houden van alles....strand,pretparken,natuur enz.

Als er veel te zien is gaan we als we aankomen in Miami gelijk naar Daytona en maken dan ons rondje naar beneden, Miami,Florida Keys en dan langs de golf van mexico en weer omhoog naar Orlando.

Gr Johan en Diana