PDA

Bekijk Volledige Versie : Reisschema Vondutchga: 27/12-02/01 2007



vondutchga
27-12-07, 15:55
Niet naar Florida maar naar Nederland :)

Heb net van mijn vriendin een ticket gekregen om voor een zeer korte vlucht (5 dagen) naar Nederland te komen.

Helaas heb ik in die 5 dagen helaas geen tijd om iedereen te bezoeken die mij bezocht hebben in Davenport (sleepwalker, Nel en Bono).

Wil toch iedereen een voorspoedig 2008 wensen en wie weet kom ik het komende jaar nog meer mensen van het forum tegen. (Gerrit de plannen zijn nog steeds om naar Bikeweek te gaan)

Njit
27-12-07, 16:14
En wat is je reisschema dan? :)

vondutchga
27-12-07, 16:29
oops

12/27 vertrek vanuit Atlanta via Detroit naar Dusseldorf
12/28-1/1 verblijf in het schone drenthe (10km vanaf Emmen)
1/2 terug vanuit Dusseldorf via Detroit naar Atlanta

Boring :) als iemand naar Drenthe wil komen mag dat naturlijk altijd drinken we een biertje of zo

Ta2 Gerrit
27-12-07, 16:32
Ga je dan zeker zien, heb je MSN (en volgens mij ook je e-mail) dus we houden contact.
Mocht je nog langs Zwolle komen, ik ben in de studio.

Njit
27-12-07, 16:56
Ik heb familie wonen in Valthermond en in de provincie Groningen.
Maar we hebben er net de verplichte bezoeken op zitten :) Vind het altijd een eind rijden vanuit Den Bosch...

vondutchga
27-12-07, 20:42
Ik weet het, hier rijdt ik in een weekend op en neer naar Orlando (dikke 800KM enkele reis) en als ik in Nederland een uur moet rijden is het me al teveel.


Ik heb familie wonen in Valthermond en in de provincie Groningen.
Maar we hebben er net de verplichte bezoeken op zitten :) Vind het altijd een eind rijden vanuit Den Bosch...

vondutchga
27-12-07, 20:43
zal eens kijken of ik langs kan komen, nu de snelweg verdubbelt is is het een stuk gemakkelijker dus wie weet :)


Ga je dan zeker zien, heb je MSN (en volgens mij ook je e-mail) dus we houden contact.
Mocht je nog langs Zwolle komen, ik ben in de studio.