PDA

Bekijk Volledige Versie : Hotels: Coupons en kortingcodes



simoontje
25-12-07, 14:26
Graag willen wij in de zomervakantie naar Florida gaan. Vanuit Nederland willen we alleen een vlucht en huurauto regelen.

Ik heb gehoord dat je met hotel coupons of een boekje van een hotelketen gemakkelijk kunt overnachten.
Maar nu wil ik graag weten hoe we aan deze coupons of hotelketen boekje komen?

Heeft iemand hier ervaring mee?;-)

Ta2 Gerrit
25-12-07, 14:43
De couponboekjes vindt je veelal bij fastfoodketens en benzinestations, de hotelketen boekjes bij de hotels, of even aanvragen op hun website.

Eric
25-12-07, 16:47
Maar als je vroegere systeem bedoelt van vooraf coupons kopen voor een of andere keten, dat bestaat bijna niet meer, en is in ieder geval niet de moeite waard om te doen, ter plaatse coupons uit de hotelgidsjes is voordeliger.
Eric

Michael66
25-12-07, 21:37
Eén van de bekendste boekje met coupons is van RoomSaver, en die heb je ook online. Voor Florida: http://www.roomsaver.com/coupon_search.php?state=FL

Ook via Google is wel het e.e.a. te vinden:coupons hotel

bertvlug
26-12-07, 11:40
Simoontje,

Couponboekjes zijn inderdaad op veel verschillende plekken te vinden (benzinestations, fastfoodketens etc). Wat wij altijd doen is onze ANWB pas meenemen en om korting vragen.
De ANWB is een zusterorganisatie van "AAA" (de Amerikaanse ANWB dus) en in veel hotel en motel ketens geven ze korting als je lid bent van de ANWB, we hebben zelfs een vakantie meegemaakt dat we de pas vergeten waren, maar toch gewoon onze korting op de kamers kregen.
Ook bij veel attracties en restaurants kan je om die korting vragen en iedere dollar korting is er één.
Dus ook al zal je geen lid van de ANWB zijn gewoon om de korting vragen.

Succes en fijne vakantie gewenst

Teleton
30-12-07, 14:50
Wij gebruiken de coupons de laatste jaren niet meer. Je krijgt natuurlijk niet altijd de beste kamer. Het kwam ook steeds vaker voor dat we te horen kregen dat ze in die periode niet geldig waren of dat je er maar een bepaalde tijd gebruik van kon maken. We mochten dan wel blijven, maar tegen de reguliere prijs.

Het zoeken naar een geschikte, betaalbare locatie kostte dan weer veel tijd. Zeker voor Orlando geldt dat je beter vooraf kunt boeken. Tegenwoordig huren we een condominium, veel comfortabeler dan een hotelletje.

Njit
30-12-07, 15:03
Wij gebruiken de coupons de laatste jaren niet meer. Je krijgt natuurlijk niet altijd de beste kamer. Het kwam ook steeds vaker voor dat we te horen kregen dat ze in die periode niet geldig waren of dat je er maar een bepaalde tijd gebruik van kon maken. We mochten dan wel blijven, maar tegen de reguliere prijs.

Als het goed is staan de beperkingen al op het bonnetje (periode, aantal dagen, aantal personen). Op rondreis zijn die bonnen wel handig - je ziet dan snel waar er veel hotels zitten en je kunt dan al een voorselectie maken op basis van prijs (en wij keken meestal waar Wifi bijzat :) )

Als wij van te voren weten dat we ergens een langere tijd verblijven dan boeken we ook van te voren.

Eric
30-12-07, 17:41
Nog even een idee voor diegenen die een laptop bij zich hebben op vakantie:
Ik gebruik op dit moment een voor mij geheelnieuw systeem, omdat ik rondreis, en niet een vast programma heb, kon ik niet vooraf de hotels boeken.
Tot dit jaar werkte ik dan inderdaad met de roomsaverboekjes, waar je dus kortingsbonnen voor hotels in vond.
Nu probeer ik eerst de avond ervoor via priceline een kamer te boeken, en dat lukt verbazend vaak.
Omdat het dus kort dag is, kun je niet al te laag met bieden beginnen, maar ik zit bv. nu in homewood suites van Hilton (2,5**) voor $ 42,00 incl breakfast (uitgebreid met ei en bacon) excl. tax.
Walk in price is $ 109, couponprijs $ 85,00 .........
vanavond ga ik naar Richmond, gister via Priceline $ 42 geboden en gewonnen !!! Dit keer wordt het een Fairfield Inn (Marriott), ook nooit verkeerd.
Ik ga dit blijven proberen, zal jullie op de hoogte houden.
Eric

Mickey99
30-12-07, 17:45
Da's een goede tip!

Veel plezier nog en goede jaarwisseling daar!!

Groetjes,
Sonja

jaap
30-12-07, 17:51
Eerst een kamer vragen en de prijs. Daarna pas de coupon laten zien is onze ervaring. Doe je het anders om dan zeggen ze vaak dat de kamers in die prijs klasse zijn op, maar zwe hebben wel een duurdere kamers vrij zeggen ze dan.

Eric, bedankt voor je tip. Gaan we volgende keer ook proberen. Dom van mij nooit aan gedacht ](*,)

puck
20-07-08, 18:12
Hallo, ik heb een vraag!!
Is het echt zo dat je per kamer boekt en dus niet per persoon???
Is dat bij elk hotel ....
ik wil het even zeker weten.
groetjes

Michael66
20-07-08, 19:01
Ja, je boekt een kamer. Per hotel kunnen er wel eens wat verschillende voorwaarden zijn als je met meer dan 2 of 4 personen gebruik wilt gaan maken van de kamer. Dat heeft dan meetsal te maken met het extra aanleveren van een bed of het gebruikmaken van het ontbijt van meer dan het verwachte aantal personen.

assie71
29-07-08, 23:59
Ik moest gisteren toevallig onverwacht in Savannah, GA overnachten en heb, net als Eric, online een kamer geboekt via Priceline. Bij de meeste hotels hebben ze tegewoordig WiFi, dus als je daar parkeert kun je het oppikken op je laptop.
Ik heb $40 betaald voor een kamer in de Fairfield Inn terwijl er een kamerprijs is van $120. Dat is toch niet verkeerd, lijkt mij zo. Supertip van jullie!

suskenl
21-02-09, 22:16
Ja ik heb toen ook het Hotel boekje gehaald bij een restaurant, ze liggen bij het uitgaan van het restaurant. handig als je niets hebt besproken . Veel korting soms , wel het betreffende hotel uit laten knippen. Scheelt echt ( ROOM SAVER.) Gr frans

jacqueline mol
13-07-09, 00:35
Klinkt goed

echter waar geef je op dat je met bv zn 4 en op 1 kamer wilt etc ???

mineke
13-07-09, 08:55
je kunt ook alvast op www.roomsaver.com (http://www.roomsaver.com) kijken en als je daar wat naar je zin vindt dan kan je de coupon ook uitprinten, meestal staat erbij met hoeveel personen je op de kamer kunt grt Mineke

suskenl
27-07-09, 20:45
Ja klopt eerst vragen of de kamer vrij is daarna ( zogenaamd) even onderling overleggen , en dan pas de groen voordeel gids raadplegen en uitknippen. scheelt echt.
gr

6foot6
21-02-10, 10:18
Kortingscode expedia.nl

10HOTEL72HNL, geldig tot 23 februari, 10% van de prijs excl. tax, invullen bij coupon

meisje
23-08-10, 16:00
In het verleden ... had je vaak van die boekjes met daarin kortingscoupons voor hotels. Ik vraag me af wat voordeliger is van te voren boeken via een site of gewoon op de bonnefooi en dan de coupons gebruiken...
Het voordeel van op de bonnefooi is dat je bv ergens langer kan blijven als het leuk is...of juist niet.
Kortom, wat is wijsheid

thnx
meisje

Maarten-Annique
24-08-10, 17:08
...Ik vraag me af wat voordeliger is van te voren boeken via een site of gewoon op de bonnefooi en dan de coupons gebruiken...


Dat antwoord is simpel. In 99% van de gevallen is de bonnefooi met de coupons goedkoper.

Voorbeeld; afgelopen mei zaten wij in een hotel voor 45 dollar plus tax. De familie die wij ontmoette betaalde 99 euro voor dezelfde nacht, vooraf geboekt.

meisje
24-08-10, 19:54
kijk, dat is een duidelijk antwoord! :razz:

thnx
meisje

Guus
24-08-10, 20:57
Dat antwoord is simpel. In 99% van de gevallen is de bonnefooi met de coupons goedkoper.Dat percentage klopt misschien indien de kamer waarvoor de couponprijs geldt beschikbaar is. Mijn ervaring is dat dit vaker niet dan wel het geval is. Wij gaan al jaren op de bonnefooi en meestal zijn de kamers goedkoper dan indien we vooraf zouden hebben geboekt. Soms zijn ze ook (veel) duurder. Voordeel van op de bonnefooi gaan is dat je vrij bent om te gaan en te staan waar je wilt. Nadeel (hoewel ik dit persoonlijk als voordeel ervaar) is dat je niet zeker bent waar je terecht gaat komen. Een goede voorbereiding is essentieel. Zorg dat je weet wat het aanbod is en wat het globaal kost. Daarnaast is het een kwestie van timing om een goede prijs te kunnen bedingen.

katjab
25-08-10, 11:38
Ik kijk altijd op Roomsaver.com en boek hotels online als ik onder die prijs kan komen. IN de regel lukt dit prima, soms via de site van het hotel al maar meestal via Priceline of Hotwire.

Tinkerbell
09-10-10, 18:54
Ik kreeg net een tweet van Best Western en voor sommige hotels kun je de kortinggscode TWEET 1 gebruiken.

meisje
20-10-10, 14:16
Staan die coupons ook ergens on/line? ik zoek eigenlijk korting voor-
Hilton Grand Vacations Club on International Drive Orlando

Iemand een idee misschien?

Njit
20-10-10, 15:02
Bonnefooi wil meestal zeggen dat je niet perse een bepaald hotel wilt. Je laad je leiden door je bonnetjes of je Priceline/Hotwire booking. Als je in een specifiek hotel wilt zitten dan zou ik die gewoon proberen te boeken via Expedia/Hotels.com .

meisje
20-10-10, 16:14
Dat begrijp ik, maar...als iemand nu net een mooie korting weet....

vandaar:D
meisje

andi_guide
09-10-12, 19:54
nice try :)
Vaak vind je korting op sites als booking, of wat ook helpt is google maps en dan echt op de stad zoeken, en dan gewoon bellen.
ik gebruik ook zelf airbnb - werkt heel goed - zelfs last minute zijn de prijzen niet hoog

laredo
11-03-13, 21:41
Op ebookers.nl staat dat je 10% korting kan krijgen met de code HOTEL10 maar met code HOTEL15 krijg je zelfs 15% korting

Werkt ook op ebookers.com en ebookers.de

fennel
18-03-13, 09:10
Eric, wat bedoel je via priceline? Is dat dan ook met die kortingsboekjes?
Of wat is die "airbnb?
Ik zou graag volgend jaar in mei gaan, is ondertussen al 20 jaar geleden dat ik er nog was.
Schijnbaar is er veel veranderd,want het meeste waar over jullie het hebben begrijp ik niet :-)

trails
18-03-13, 10:30
Er is een heel topic over Priceline:
http://www.floridaforum.nl/showthread.php?5416-Hotels-via-Priceline
Zo kun je ook boeken via:
http://www.hotwire.com/

mblokland
07-07-15, 11:46
Voor iedereen die op Miami vliegt en blijft overnachten, het EB Hotel (http://nl.hotels.com/hotel/details.html?q-room-0-adults=2&MGT=1&SYE=3&q-room-0-children=0&tab=description&YGF=3&ZSX=0&q-localised-check-out=13-07-2015&q-localised-check-in=12-07-2015&pa=1&hotel-id=432657&WOD=7&WOE=1&ZSX=1&SYE=3&MGT=1&YGF=3&WOD=7&WOE=1&JHR=1EUR&FPQ=2EUR) (Nr 1 hotel MIA airport) is in de aanbieding (plus minus 100 euro, 2 queen bedden of king en gratis parkeren). Zeer dichtbij het vliegveld en vlakbij de US27 & I95 richting orlando.