PDA

Bekijk Volledige Versie : Hotel gezocht: Everglades



ilssse
25-12-07, 12:28
hayhay

Wij reizen van Miami naar de Everglades en reizen daarna door naar Orlando. Ik heb al begrepen dat dit eigenlijk teveel is op een dag. dus willen we een overnachting doen nadat we bij de Everglades zijn geweest.

Iemand leuke tips???
Het mag ook best een stukje rijden richting Orlando zijn als iemand een leuk idee heeft???

Alvast bedankt en een fijne kerst!!!

Elvier
06-01-08, 13:30
Wij hebben gisteren onze eerste reis naar Florida geboekt :D, 2,5 week op de bonnefooi met huurauto. We gaan eerst voor 2 nachten naar TheWave Hotel op OceanDrive, dan door naar de Everglades.

Wat is een goede uitvalsbasis om de zuidkant van de Everglades te bekijken. Florida City en Homestead liggen centraal maar daar lijkt verder niet zoveel te beleven. Key Largo is misschien weer iets te ver weg??

mvg Rijn & Elvier

mafo
06-01-08, 13:49
Je zou in Naples een hotel kunnen zoeken, daar zit je redelijk dichtbij Everglades City.

dirkv46
16-01-08, 20:41
Moet je echt naar het visitor Center via florida City & route 9336 om een goed idee van de Everglades te krijgen ? Wij komen van Naples en wilden een overnachting nemen in Homestead of florida City om de volgende dag dan het park binnen te rijden. Een halve dag om enkele korte trails te lopen leek ons voldoende .

Hoe zou je dagindeling er kunnen uitzien als je 's ochtens (vroeg) in Naples vertrekt en 's avonds (tegen 17:00u) in Miami wil toekomen ?

mafo
16-01-08, 20:46
Naples naar Miami is iets meer dan 2 uur rijden, van de winter zijn wij vanuit Naples naar Everglades City gegaan om een boottochtje te maken vanuit de Everglades naar zee.
Lijkt me ook geen probleem om dan via de 41 door te rijden naar Miami i.p.v. via Alligator Alley.

Je kunt dan eventueel ook wandelingen maken op een aantal Boardwalks door de Everglades of een Indianen dorp, Alligatorfarm e.d. bezoeken.

Ieniminie
08-03-09, 16:37
Hallo,

Ik ben op zoek naar een hotel in de Everglades, maar kan niet zoveel vinden.....
We rijden vanuit Fort Myers naar Key West, met een overnachting in de Everglades. We gaan daar ook naar het Gator Parc.
Heeft iemand tips? Ik wilde eigenlijk iets boeken in Everglades city, maar dat is volgens mij niet zo veel....

Groetjes, Ingrid

wippelgem
08-03-09, 17:59
volgens mij is er in de everglades zelf niet echt veel hoor.
je kan in key largo overnachten, dan moet je de volgende dag nog een 2,5 uur rijden tot key west.
Florida city is ook een mogelijkheid maar vind ik persoonlijk niets aan...

cyberbob
05-01-11, 12:06
Hallo

In november gaan we naar florida en we zouden ook graag de everglades en miami bezoeken.

Maar nu zoeken we een hotel of condo of appartement die daar ergens niet te ver van ligt.

Zouden jullie iets weten?

Alvast bedankt!

cloggie68
05-01-11, 12:16
Wij gaan overnachten in het Doubletree in Naples en rijden dan de volgende dag richting Key Largo. Onderweg willen we dan de Everglades (shark valley) bezoeken.

Is dat iets?

Don Fernando
05-01-11, 12:38
Je kan een hotel in Miami nemen, ik zat op Miami Beach maar het is nog geen uur rijden naar de Everglades.

fransje
05-01-11, 18:00
Homestead een idee?
Klein stadje aan de van de Everglades, met een hele hoop hotels, restaurantjes etc en een groot winkelcentrum. het ligt langs de weg van Miami naar de Keys.

moonlight91
05-01-11, 20:23
wij overnachten in een hotel in florida city
op onze rondrit

sybgo
30-01-11, 19:52
Ook wij hebben eea in overweging genomen en hebben in Florida City - Homestead Holiday Inn geboekt via Priceline. Ideaal tussen de Everglades en de Keys. We zijn zelf 2 dagdelen in de Everglades (middag en morgen) en dat is super te doen met deze tussenstop.

Succes

armara
19-08-11, 11:44
Hi
We komen smorgens vanuit Claerwater gereden en willen in de E-glades een ritje maken met de airboat en de crocodile farm bezoeken. Wie weet een leuk hotel in de buurt?
bedankt
Tamara

nikie1968
19-08-11, 13:02
Hallo Tamara,

Wil je in de everglades zelf slapen is Rod and Gun echt een supergoed hotel, ook het eten vonden wij er super....(dit is in evergladescity)
het is een oud boothuis je kunt het google....
Wat je ook zou kunnen doen is naar Everglades Alligatorfarm in homestead gaan en dan daar in de buurt slapen is wel goedkoper denk ik....en die alligatorfarm is wel leuk ben ik vorig jaar geweest

sunnyrojo
12-09-13, 15:13
wij verblijven altijd in Homestead, Travelodge Florida City. Ligging is centraal tov everglades, keys en Miami. De eigenaar Dhr. Patel is er bijna altijd en hij en zijn Familie zijn heel behulpzaam. zie ook tripadvisor.
Kamers zijn schoon en worden ook goed onderhouden. Ontbijt is uitgebreid en goed. een hele goede uitvalbasis.

koenkamphuys
07-01-19, 23:11
Niet echt een hotel, maar we heel erg leuk gedaan en midden in de everglades.

Trail Lakes Campground Cottages (https://www.onlyinyourstate.com/florida/everglades-unique-fl-cottages/?utm_medium=email&utm_source=florida&utm_campaign=newsletter)

amerva
09-01-19, 02:58
Fairway Inn, Homestead, prima voor een nacht of 2.

Terpies
09-01-19, 21:13
Best western Gateway to the Keys in Homestead/Florida City. Prima locatie, schone kamers, goede prijzen.

Best Western Gateway to the Keys
411 S Krome Ave, Florida City, FL 33034, Verenigde Staten
+1 305-246-5100 (tel:+1 305-246-5100)
https://goo.gl/maps/1gvkNY2p7JP2