PDA

Bekijk Volledige Versie : Even voorstellen: Caroline



lienwel
25-12-07, 10:00
Hallo Allemaal - Merry Xmas 2 U All

Ik heb me aangemeld voor dit forum omdat mijn vriend en ik op 8-8-08 gaan trouwen en we graag op huwelijksreis naar the Sunshine State willen. Ik ben al vaker in Amerika geweest maar mijn vriend nog niet. In het prachtige Florida zijn we geen van tweëen geweest, vandaar onze keus. We willen eind september vliegen (voor ca. 3 weken). We hopen via dit forum tips te krijgen. Zo zijn we met name op zoek naar vliegtickets met tussenstop (we willen ook nog een week naar Bonaire waar mijn vriendin woont) zonder dat je gelijk de hoofdprijs betaald. Ook overwegen we om twee weken een camper te huren om Florida door te trekken. Of zou een huurauto met overnachtingen in hotels goedkoper/handiger zijn?
We zijn benieuwd naar de ervaringen van andere forumleden!

met groet
Caroline

Eric
25-12-07, 16:01
Hallo Caroline, allereerst van harte welkom op dit forum.
Er zijn diverse Amerikaanse maatschappijen die via een tussenstop naar Florida vliegen, ik zou mijn keus laten bepalen welke mij naar ook Bonaire vliegt. Goede mijen zijn o.a.: Continental (mijn favouriet), Delta en United.
Verder zou ik voor Florida altijd kiezen voor autohuur en motels, campers zie je meer aan de andere kant van de VS. (Maar het kan wel hoor).
Eric.

Michael66
25-12-07, 21:02
Hoi Caroline,
Welkom hier op het Florida Forum, de beste plek voor je voorbereiding op je Florida-vakantie!!

Voor je tickets hoef je absoluut niet de hoofdprijs te betalen als je tijdig boekt. Het handigst is het om zelf even een aantal ticket-sites af te struinen en te kijken wat de mogelijkheden zijn. Zeker met de door jullie gewenste tussenstop op Bonaire heeft het geen/weinig zin om te wachten op eventuele last minute aanbiedingen, daar zijn je wensen te specifiek voor.

En zoals Eric al aangeeft is Florida een staat die erg geschikt is om met een "gewone" huurauto te doorkruisen en onderweg in h/motels te overnachten. Er zijn echter ook een heleboel mensen die ervoor kiezen om met de camper te gaan, er zijn dan ook genoeg plaatsen waar je daarmee terecht kunt, zoek maar eens op KOA's of naar plekken in de National Parks in Florida. Voldoende keuze.

Vel plezier!!