PDA

Bekijk Volledige Versie : Reisschema Lisa: Miami-Orlando 2005



Lisa
26-02-05, 14:08
Yess!! Nog 3 weken en we gaan weer!
Afgelopen zomer hebben we in 3 weken tijd al veel gezien; Parken in Orlando, Daytona Beach, Miami, Everglades, Key West, Naples, Sanibel Island.
Maar nu zitten we eerst voor 'zaken' 5 dagen in Miami en hebben dan 4 dagen de tijd om naar Orlando te rijden vanwaar we terugvliegen.
Is er nog iets wat we moéten zien tijdens de rit van Miami naar Orlando? Iets wat we de afgelopen vakantie echt gemist hebben? We kunnen hier en daar ook nog overnachten.
Ook wil ik graag weten of het makkelijk is om ter plaatse een auto te huren (in Miami) zonder dat je bedonderd wordt door het verhuurbedrijf. Het gaat in dit geval alleen om de laatste 4 dagen van onze vakantie. De vorige keer hadden we de auto namelijk al in Nederland geregeld.
Groetjes!!

Ta2 Gerrit
26-02-05, 14:25
Waarom huur je de auto dan niet gewoon vanaf hier. Ik heb elders op dit forum begrepen dat Hotelplan losse auto's verhuurt tegen concurerende prijzen. Onderweg naar Orlando zou ik Ft. Lauderdale even aandoen. Is erg gezellig. En Kennedy Space Centre. En misschien alle badplaatsen om feestvierende, lallende studenten te aanschouwen :wink: , je zit namelijk midden in Springbreak.
Vergeten :oops: , onder dit (http://www.floridaforum.nl/viewtopic.php?t=485) topic staat het verhaal van de autohuur.

Lisa
27-02-05, 13:01
O ja joh, benoem ik de oostkust verkeerd joh. Nou, het is voor mij nog altijd de oostelijke kant, hoor.
Ik weet dat we net in een verkeerde periode zitten, namelijk tijdens Spring Break. Als ik dat eerder had geweten was ik waarschijnlijk niet gegaan.. Want hoewel ik een echte 'stapper' ben en vaak naar clubs ga heb ik eigenlijk weinig zin in brallende, dronken amerikaanse jongelui. Die 'zaken' zijn niet echt zaken (vandaar dat ik het tussen haakjes had gezet). Nou ja, misschien een beetje dan; m'n vriend wil namelijk graag naar de Winter Music Convention die één keer per jaar in Miami wordt gehouden. Om contacten op te doen etc. Vandaar!
Groetjes.