PDA

Bekijk Volledige Versie : Integramod misschien?



cleverred
25-02-05, 12:54
Hoi Forumhouders,

Allereerst wil ik jullie even zeggen dat dit een heel leuk forum is, ziet er mooi uit.

Ik wil jullie alleen maar even op de hoogte brengen van feit dat het nog leuker kan.

Kijk anders even op www.optometrieforum.nl

Dit is eigelijk hetzelfde forum als wat jullie gebruiken, maar een versie met kant en klare MODS. Dit betekent dat wat je op mijn "homepage" ziet er standaard al op zit. Ik ben er erg enthousiast over en misschien is het wel iets voor jullie

Dit is echt een heel compleet programma en gratis te downloaden op www.integramod.com

Zo kun je de site nog leuker en interactiever maken, ik heb er erge goede resultaten mee geboekt.
Misschien dus ook iets voor jullie?

GREETZ van Sander

Njit
25-02-05, 13:23
Dit is echt een heel compleet programma en gratis te downloaden op www.integramod.com

hier zijn er meerdere van.. phpBBPlus is er ook zo 1-tje..
Zitten inderdaad wel leuke dingen in.. enige nadeel is dat je er op moet vertrouwen dat zij steeds blijven updaten naar nieuwe versies.

Je kan ook een Mod-Manager als EasyMod installeren en die Mod's installeren die je nuttig lijken.. 100+ Mod's is leuk maar je moet er wel een bestemming voor hebben :)

cleverred
25-02-05, 15:54
Dat klopt, je moet er inderdaad wel een bestemming voor hebben.

Je hoeft natuurljk niet alles te gebruiken, maar het grote voordeel vind ik dat je toch een beetje een "homepage" hebt in plaats van dat je direct op een forum geknald word, maar goed, het was maar een ideetje! :D

EasyMod heb ik trouwens ook gehad, beetje vervelend. Al die mods die ik ging toepassen kregen weer conflicten met elkaar...... :roll:
Bij integramod weet je zeker dat alles met elkaar werkt.

GREETZ :D