PDA

Bekijk Volledige Versie : Even voorstellen: Tanja



Tanjadh
14-12-07, 19:31
Hallo allemaal! Wij zijn van plan om in de meivakantie (van 26/4 t/m 12/4) met onze kinderen (dan 5,3 en 1) naar Florida te gaan. We willen graag een camper huren, maar moeten ons nog orienteren op wat er allemaal mogelijk is. We willen niet al te lange afstanden gaan rijden. Misschien van Miami naar Key West en de westkust en dan weer terug. Wie heeft er goede tips voor ons voor het boeken van een camper en route? Ik ben benieuwd...

Eric
14-12-07, 20:33
Hallo Tanja, allereerst van harte welkom op dit forum.
Speciale reden waarom jullie met een camper willen gaan?
De meeste forummers hier prefereren een villa of hotels voor Florida.
Voor de westcoast is het wat anders, dat is het gebied van de campers.
Dat wil overigens niet zeggen dat je in Florida niet met een camper kunt reizen hoor. Maar ik zou beide mogelijkheden overwegen.
Eric

Tanjadh
14-12-07, 20:49
Hoi Eric, dank voor je reactie. Camper leek ons leuk, omdat we dan kunnen kamperen (dat werkt veelal erg goed met kinderen). Hotels vind ik met kinderen niet handig, maar villa's...Ik ga eens wat googlen. Dank voor de tip!

Lannie
15-12-07, 08:56
Beste Tanja de hotels in Florida zijn ideaal met kinderen. Vergis je niet!

corrus
15-12-07, 10:33
Hallo allemaal! Wij zijn van plan om in de meivakantie (van 26/4 t/m 12/4) met onze kinderen (dan 5,3 en 1) naar Florida te gaan. We willen graag een camper huren, maar moeten ons nog orienteren op wat er allemaal mogelijk is. We willen niet al te lange afstanden gaan rijden. Misschien van Miami naar Key West en de westkust en dan weer terug. Wie heeft er goede tips voor ons voor het boeken van een camper en route? Ik ben benieuwd...


Het meest belangrijke is VLIEGTICKETS...

Heb je die al???

Tanjadh
15-12-07, 13:31
Je wil toch niet zeggen dat de vliegtickets richting Miami of Orlando ook al schaars zijn voor die periode? Ik zeg 'ook', omdat we eerst andere plannen hadden voor deze vakantie, maar omdat heel Nederland een jaar van te voren schijnt 'voor te boeken', was alles al vol. Geen vlucht meer te krijgen. Gisteren kon ik nog boeken met Martinair naar Miami. Dat zal ik vanavond maar definitief maken dan.

Seca
15-12-07, 16:08
Je wil toch niet zeggen dat de vliegtickets richting Miami of Orlando ook al schaars zijn voor die periode? Ik zeg 'ook', omdat we eerst andere plannen hadden voor deze vakantie, maar omdat heel Nederland een jaar van te voren schijnt 'voor te boeken', was alles al vol. Geen vlucht meer te krijgen. Gisteren kon ik nog boeken met Martinair naar Miami. Dat zal ik vanavond maar definitief maken dan.

Allereerst welkom op het forum ..... Ja het zal voor een redelijke prijs wat moeilijker worden om te vliegen. Kijk of jullie anders een paar dagen eerder kunnen dan ben je de grootste drukte voor...... de oudste is leerplichtig maar ze zullen op school niet al te moeilijk doen op die leeftijd. En het moet uiteraard wel in jullie schema van het werk passen.

Ook wij gaan in de mei vakantie 17 dagen genieten met onze kinderen van 8 en 4 jaar. Vertrekdatum 24 april. Wij hebben daar een villa geboekt om daar een " thuis" te hebben voor de kinderen. In het verleden ook van hotel naar hotel getrokken maar een villa bevalt gewoon beter.

suc6 met plannen...

Marjol
15-12-07, 16:57
Welkom op het forum.

Mensen gaan inderdaad steeds vroeger boeken. Zo hebben wij onze vliegtickets naar Orlando (vertrek 26 april, terug 9 mei) al eind juni geboekt en zelfs toen zat dat vliegtuig al aardig vol. Ik ben dus heel benieuwd wat je nu moet betalen voor een vlucht in deze periode.

Tanjadh
16-12-07, 19:52
Dat zal dan nog lastig worden. Ik ga meteen morgen proberen te boeken. Op internet zie je door de bomen het bos niet meer. Heel veel vluchten (ook veel via Londen en Frankfurt); morgen maar even naar het reisbureau.
We hebben inderdaad (na een tip op dit forum) gekeken voor een villa. Dat is ideaal. Zeker met kinderen! Wie heeft er een tip voor een villa? (gewoon huis mag ook hoor!):smile: En waar liggen de mooiste stranden? Fort Myers? Maar dan kunnen we wellicht beter naar Miami vliegen. Al zit je dan weer ver van Disney...Je ziet, we moeten ons nog helemaal inlezen.

Tanjadh
21-12-07, 10:21
Yes! We hebben de tickets. Vliegen 28 april rechtstreeks met Martinair naar Miami. 12 mei terug. Kosten vielen me nog mee: 2120 euro voor twee volwassenen, 2 kinderen en een baby van dan anderhalf.
Nu nog een huis en een auto huren. Misschien een weekje een huis in de Keys en een week een huis in de buurt van Fort Myer of nog iets noordelijker.