PDA

Bekijk Volledige Versie : Even voorstellen: Ingrid



ing
13-12-07, 16:31
Even voorstellen:
Ik ben Ingrid en wij (mijn man en twee kinderen 6 en 8 jaar oud) gaan van 23 april t/m 29 april naar Orlando om vervolgens nog t/m 13 mei een auto te huren en..........ja dat is een goeie! dat weten we dus nog niet. We hebben er erg veel zin in!!!!! We zijn nu dus bezig met wat we willen en het is al erg interessant om het forum te lezen. Veel tips!!!
Zelf hebben wij nog wat vragen:
*Hebben jullie een tip voor een hotel/resort in "de moderate klasse". Wij twijfelen tussen Disney's Caribbean Beach resort en Disney's Port Orleans resort". Maar misschien zijn er nog andere suggesties met name als je kijkt wat een gunstige ligging is t.a.v. de parken, bereikbaarheid en waar het 'savonds ook nog gezellig is.
*Dan nog een vraag over autohuur. Is het verstandig om voor de dagen in Orlando een auto te hebben? en betaal je ook parkeerkosten voor de auto bij de parken ondanks dat je in een Disney hotel zit?

Alvast bedankt voor de tips!!!
groetjes Ingrid:D

Mickey99
13-12-07, 17:14
Hallo Ingrid,
Welkom op dit leuke forum!

Je hebt een aantal vragen en die zul je beantwoord zien als je hier op het forum wat gaat zoeken en lezen. Veel is als eens beantwoord en misschien heb je in ieder geval iets aan deze topics:
http://www.floridaforum.nl/showthread.php?t=2860

http://www.floridaforum.nl/showthread.php?t=2774

Voor wat betreft je vraag over de parkeerkosten:
Als gast van een Disneyhotel betaal je geen parkeerkosten bij de parken. Maar of het handig is om dan geen auto te hebben zijn de meningen verdeelt. Wij hebben tot nu toe wel altijd een auto gehad als we in een Disneyhotel verbleven. De bussen en andere vervoersmiddelen van Disney zijn goed geregeld maar je bent toch meer tijd kwijt met wachten.

Verder zitten de Disneyhotels niet op loopafstand van het "vertier" dus zul je daarvoor toch ook met de bus of auto moeten. Carribean Beach en Port Orleans kun je een beetje met elkaar vergelijken en ze liggen ook niet ver bij elkaar vandaan. Bij Port Orleans is het recentelijk gerenoveerd volgens mij maar de kwaliteit van een Disney-hotel is over het algemeen prima! Zelf vond ik Coronado Springs ook een mooi resort (ook moderate en nieuwer dan Carribean en Post Orleans).

Dat was het even voor dit moment. Nogmaals welkom op het forum en succes met alle voorbereidingen! Heb je nog vragen stel ze gerust.

Groetjes,
Sonja