PDA

Bekijk Volledige Versie : Reisschema Dr. Phlox: Miami-Key West-Orlando



Dr. Phlox
12-12-07, 16:17
Dag 01 - Heenvlucht met de UA947 en de UA1447 naar Fort Lauderdale (Hotel Marseilles in Miami)
Dag 02 - Miami - Rustdag
Dag 03 - Miami - Stadstour / Zwemmen /Winkelen
Dag 04 - Miami - Everglades
Dag 05 - Rijden van Miami naar Key West (Hotel Southernmost)
Dag 06 - Key West - Key West / Duval street / Mallory Square
Dag 07 - Rijden van Key West naar Miami (Hotel Marseilles)
Dag 08 - Miami - Stadstour / Zwemmen /Winkelen
Dag 09 - Rijden van Miami naar Orlando (Villa vlak bij Disney)
Dag 10 - Orlando - Rustdag / Winkelen / Orlando Premium Outlets
Dag 11 - Orlando - Pretpark Disney 'Magic Kingdom'
Dag 12 - Orlando - Pretpark Universal Studios Florida
Dag 13 - Orlando - Pretpark Universal 'Island of Adventure'
Dag 14 - Orlando - Pretpark Disney 'Animal Kingdom'
Dag 15 - Orlando - Kennedy Space Center
Dag 16 - Orlando - Rustdag / Winkelen / Zwemmen / Dinner in Cinderella's Royal Table-MK
Dag 17 - Orlando - Discovery Cove (zwemmen met de Dolfijnen)
Dag 18 - Orlando - Gatorland / The Florida Mal
Dag 19 - Orlando - Pretpark Disney 'Hollywood Studios'
Dag 20 - Orlando - Pretpark Disney 'Epcot Center'
Dag 21 - Orlando - Sea World
Dag 22 - Orlando - Rustdag / Winkelen / Zwemmen / Pretpark
Dag 23 - Orlando en de terugreis met de UA1475 en de UA946
Dag 24 - Aankomst in Nederland (snif snif) met de UA1475 en de UA946

We hebben al wel besloten om Busch Garden over te slaan. Je kan namelijk niet alles doen in die tijd.:-(:-(

De stoelen hebben we al gereserveerd. Dus dat is ook geregeld.

Grz
Dr. Phlox

Michael66
12-12-07, 16:24
Dag 16: Gatorland ligt aan Orange Blossom Trail. Handig om daarna (het is een halve-dag-attractie) naar de Florida Mall door te rijden, dat ligt iets verder aan dezelfde weg.

Voor de rest: het zou mijn vakantie kunnen zijn: veel zien en voldoende rust! Goed hoor!!

Dr. Phlox
12-12-07, 16:25
Dag 16: Gatorland ligt aan Oraange Blossom Trail. Handig om daarna (het is een halve-dag-attractie) naar de Florida Mall door te rijden, dat ligt iets verder aan dezelfde weg.

Voor de rest: het zou mijn vakantie kunnen zijn: veel zien en voldoende rust! Goed hoor!!

Zal het meenemen Michael.
Bedankt voor je reactie.

pascalbrouwers
12-12-07, 22:00
Dr Phlox,
Leuk schema.:D
Ben alleen benieuwd naar de keuze om de Everglades en Gatorland te bezoeken.

Wellicht nog een ideetje als jullie naar kennedy spacecenter gaan, om ook nog een bezoekje te brengen aan de zee.


Groetjes,
Pascal

Michael66
13-12-07, 10:23
http://img100.imageshack.us/img100/5421/coupon250animateddp7.gif

Dr. Phlox
13-12-07, 10:32
Dr Phlox,
Leuk schema.:D
Ben alleen benieuwd naar de keuze om de Everglades en Gatorland te bezoeken.

Ben zelf helemaal weg van de Alligators. Hoop ze dus in het wild (everglads met een airboot) en in Gatorland (ben ik al eens geweest) te zien.

Wellicht nog een ideetje als jullie naar kennedy spacecenter gaan, om ook nog een bezoekje te brengen aan de zee.

We zullen je tip meenemen en gebruiken als we tijd over hebben.

Groetjes,
Pascal


Grz
Dr. Phlox

Dr. Phlox
13-12-07, 10:33
http://img100.imageshack.us/img100/5421/coupon250animateddp7.gif

Had in 2004 ook deze korting. Maar toch bedankt.
Grz
Dr. Phlox

esther-disney
17-12-07, 16:27
leuk schema zeg!
kan helaas nog weinig tips geven maar wie weet als we terug zijn...

Dr. Phlox
18-12-07, 11:17
leuk schema zeg!
kan helaas nog weinig tips geven maar wie weet als we terug zijn...

Bedankt. Wacht met smacht op je tips :-)

Michael66
18-12-07, 13:31
Smacht ....????

Ta2 Gerrit
18-12-07, 14:01
Smacht ....????

Is Haags ;-), moet eigenlijk zijn "Smâght" :lol:

Dr. Phlox
18-12-07, 14:02
Smacht ....????

Ik weet het. Mijn Nederlands is niet alles ](*,)](*,)
Grz
Dr. Phlox

jaap
18-12-07, 16:22
Niks haags. Niks vreemds. Een heel gewoon woord in de bollenstreek.

esther-disney
18-12-07, 18:18
ik ken het ook als een gewoon woord, maaja, ik ken wel meerdere woorden die niemand kent zoals: platte-bek-smak enzo....

Dr. Phlox
19-03-08, 14:24
Aanpassing. Schema blijft hetzelfde alleen dag 16 is uitgebreid :

Dag 01 - Heenvlucht met de UA947 en de UA1447 naar Fort Lauderdale (Hotel Marseilles in Miami)
Dag 02 - Miami - Rustdag
Dag 03 - Miami - Stadstour / Zwemmen /Winkelen
Dag 04 - Miami - Everglades
Dag 05 - Rijden van Miami naar Key West (Hotel Southernmost)
Dag 06 - Key West - Key West / Duval street / Mallory Square
Dag 07 - Rijden van Key West naar Miami (Hotel Marseilles)
Dag 08 - Miami - Stadstour / Zwemmen /Winkelen
Dag 09 - Rijden van Miami naar Orlando (Villa vlak bij Disney)
Dag 10 - Orlando - Rustdag / Winkelen / Orlando Premium Outlets
Dag 11 - Orlando - Pretpark Disney 'Magic Kingdom'
Dag 12 - Orlando - Pretpark Universal Studios Florida
Dag 13 - Orlando - Pretpark Universal 'Island of Adventure'
Dag 14 - Orlando - Pretpark Disney 'Animal Kingdom'
Dag 15 - Orlando - Kennedy Space Center
Dag 16 - Orlando - Rustdag / Winkelen / Zwemmen / Castle makeover in MK / Dinner in Cinderella's Royal Table-MK
Dag 17 - Orlando - Discovery Cove (zwemmen met de Dolfijnen)
Dag 18 - Orlando - Gatorland / The Florida Mal
Dag 19 - Orlando - Pretpark Disney 'Hollywood Studios'
Dag 20 - Orlando - Pretpark Disney 'Epcot Center'
Dag 21 - Orlando - Sea World
Dag 22 - Orlando - Rustdag / Winkelen / Zwemmen / Pretpark
Dag 23 - Orlando en de terugreis met de UA1475 en de UA946
Dag 24 - Aankomst in Nederland (snif snif) met de UA1475 en de UA946

Ta2 Gerrit
19-03-08, 15:42
Ga je het kasteel verbouwen ...... ????? :lol: :lol: :lol: :lol:
Ik vond het er altijd al wat oubollig uitzien, maak je het een beetje hightech ? :razz:

Zonder dollen, het schema ziet er goed uit, met ook aandacht voor de rust.
Daar ga je veel plezier van hebben \\:D/

Dr. Phlox
19-03-08, 15:52
Bedankt Gerrit,

Mijn dochter wordt omgetoverd tot een prinses. Ben nog aan het kijken wat we nog kunnen boeken m.b.t. het eten etc.
Grz
Ton

Teleton
19-03-08, 17:07
Zwemmen

Hi Ton,

waar gaan jullie allemaal zwemmen? Bedoel je een zwempark of gebruik je het zwembad bij het hotel. Je hebt een lekker schema gemaakt, maar ik "mis" Typhoon Lagoon, Blizzard Beach en Aquatica. M.i. zijn deze parken ook goed te combineren met een halve dag winkelen. De meeste kinderen denken daar overigens anders over..........

Dr. Phlox
19-03-08, 17:18
Hi Ton,

waar gaan jullie allemaal zwemmen? Bedoel je een zwempark of gebruik je het zwembad bij het hotel. Je hebt een lekker schema gemaakt, maar ik "mis" Typhoon Lagoon, Blizzard Beach en Aquatica. M.i. zijn deze parken ook goed te combineren met een halve dag winkelen. De meeste kinderen denken daar overigens anders over..........

Hoi Teleton,
Met het zwemmen bedoel ik het zwembad van het hotel of de zee en in Orlando het zwembad van de villa. Het zwemmen staat ook altijd gepland als een rustdag. Omdat we een week in het zuiden zitten hebben we in Orlando een paar zaken moeten schrapen. Maar deze blijven staan voor 2011
Grz
Ton

Teleton
19-03-08, 17:23
Maar deze blijven staan voor 2011


Florida is too much en.... wat in het vat zit.........:lol:
tegen die tijd is Universal ook helemaal aangepast!

Have fun!

Dr. Phlox
19-03-08, 17:26
Florida is too much en.... wat in het vat zit.........:lol:
tegen die tijd is Universal ook helemaal aangepast!
Have fun!

Dat klopt. Er wordt ook weer een nieuwe rollecoaster gebouwd. Zie daarvoor de volgende discussie (http://www.floridaforum.nl/showthread.php?t=5797).

Dr. Phlox
09-04-08, 12:20
De onderstaande dagen in het rood zijn nu verder uitgewerkt :

Dag 01 - Heenvlucht met de UA947 en de UA1447 naar Fort Lauderdale (Hotel Marseilles in Miami)
Dag 02 - Miami - Rustdag / Strand / Winkelen
Dag 03 - Miami - Everglades / Shark Valley / Everglades Safari
Dag 04 - Miami - Stadstour (Ducktours) / Holocaust Memorial / Zwemmen / Winkelen
Dag 05 - Rijden van Miami naar Key West (Hotel Southernmost)
Dag 06 - Key West - Key West / Duval street / Mallory Square
Dag 07 - Rijden van Key West naar Miami (Hotel Marseilles)
Dag 02 - Miami - Rustdag / Strand / Winkelen
Dag 09 - Rijden van Miami naar Orlando (Villa vlak bij Disney)
Dag 10 - Orlando - Rustdag / Winkelen / Orlando Premium Outlets
Dag 11 - Orlando - Pretpark Disney 'Magic Kingdom'
Dag 12 - Orlando - Pretpark Universal Studios Florida
Dag 13 - Orlando - Pretpark Universal 'Island of Adventure'
Dag 14 - Orlando - Pretpark Disney 'Animal Kingdom'
Dag 15 - Orlando - Kennedy Space Center
Dag 16 - Orlando - Rustdag / Winkelen / Zwemmen / Dinner in Cinderella's Royal Table-MK
Dag 17 - Orlando - Discovery Cove (zwemmen met de Dolfijnen)
Dag 18 - Orlando - Gatorland / The Florida Mal
Dag 19 - Orlando - Pretpark Disney 'Hollywood Studios'
Dag 20 - Orlando - Pretpark Disney 'Epcot Center'
Dag 21 - Orlando - Sea World
Dag 22 - Orlando - Rustdag / Winkelen / Zwemmen / Pretpark
Dag 23 - Orlando en de terugreis met de UA1475 en de UA946
Dag 24 - Aankomst in Nederland (snif snif) met de UA1475 en de UA946

Grz
Ton

Dr. Phlox
06-05-08, 10:02
De onderstaande dagen in het rood zijn nu verder uitgewerkt :

Dag 01 - Heenvlucht met de UA947 en de UA1447 naar Fort Lauderdale (Hotel Marseilles in Miami)
Dag 02 - Miami - Rustdag / Strand / Winkelen
Dag 03 - Miami - Everglades / Shark Valley / Everglades Safari
Dag 04 - Miami - Stadstour (Ducktours) / Holocaust Memorial / Zwemmen / Winkelen
Dag 05 - Rijden van Miami naar Key West (Hotel Southernmost)
Dag 06 - Key West - Key West / Duval street / Mallory Square
Dag 07 - Rijden van Key West naar Miami (Hotel Marseilles)
Dag 08 - Miami - Rustdag / Strand / Winkelen
Dag 09 - Rijden van Miami naar Orlando (Villa vlak bij Disney)
Dag 10 - Orlando - Rustdag / Winkelen / Orlando Premium Outlets
Dag 11 - Orlando - Pretpark Disney 'Magic Kingdom'
Dag 12 - Orlando - Pretpark Universal Studios Florida
Dag 13 - Orlando - Pretpark Universal 'Island of Adventure'
Dag 14 - Orlando - Pretpark Disney 'Animal Kingdom'
Dag 15 - Orlando - Kennedy Space Center (Nasa Up Close)
Dag 16 - Orlando - Rustdag / Winkelen / Zwemmen / Dinner in Cinderella's Royal Table-MK
Dag 17 - Orlando - Discovery Cove (zwemmen met de Dolfijnen)
Dag 18 - Orlando - Gatorland / The Florida Mal
Dag 19 - Orlando - Pretpark Disney 'Hollywood Studios'
Dag 20 - Orlando - Pretpark Disney 'Epcot Center'
Dag 21 - Orlando - Sea World (Dine with Shamu)
Dag 22 - Orlando - Rustdag / Winkelen / Zwemmen / Pretpark
Dag 23 - Orlando en de terugreis met de UA1475 en de UA946
Dag 24 - Aankomst in Nederland (snif snif) met de UA1475 en de UA946

Grz
Ton

Mickey99
06-05-08, 17:14
Mooi schema hoor! Jullie gaan een geweldige vakantie tegemoet ;)

mattrob
06-05-08, 18:28
Ziet er prima uit ! Misschien ook leuk om in je volgende aanpassing ook de datum ervoor te zetten. Anders moet ik steeds rekenen (ik weet dat Dine with Shamu 31 Juli is ;-) !), kijken waar jullie zitten op welke dag !

Dr. Phlox
06-05-08, 22:50
Bedankt.
Zal het volgende keer aanpassen
Grz
Ton

Dr. Phlox
14-05-08, 11:48
I.v.m. het aankopen van Express Plus tickets voor de beide Universalparken is het schema iets veranderd.
De datums worden nog toegevoegd ;-)

De onderstaande dagen in het rood zijn nu verder uitgewerkt :

Dag 01 - Heenvlucht met de UA947 en de UA1447 naar Fort Lauderdale (Hotel Marseilles in Miami)
Dag 02 - Miami - Rustdag / Strand / Winkelen
Dag 03 - Miami - Everglades / Shark Valley / Everglades Safari
Dag 04 - Miami - Stadstour (Ducktours) / Holocaust Memorial / Zwemmen / Winkelen
Dag 05 - Rijden van Miami naar Key West (Hotel Southernmost)
Dag 06 - Key West - Key West / Duval street / Mallory Square
Dag 07 - Rijden van Key West naar Miami (Hotel Marseilles)
Dag 08 - Miami - Rustdag / Strand / Winkelen
Dag 09 - Rijden van Miami naar Orlando (Villa vlak bij Disney)
Dag 10 - Orlando - Rustdag / Winkelen / Orlando Premium Outlets
Dag 11 - Orlando - Pretpark Universal 'Island of Adventure'
Dag 12 - Orlando - Pretpark Universal Studios Florida
Dag 13 - Orlando - Pretpark Disney 'Magic Kingdom'
Dag 14 - Orlando - Pretpark Disney 'Animal Kingdom'
Dag 15 - Orlando - Kennedy Space Center (Nasa Up Close)
Dag 16 - Orlando - Rustdag / Winkelen / Zwemmen / Dinner in Cinderella's Royal Table-MK
Dag 17 - Orlando - Discovery Cove (zwemmen met de Dolfijnen)
Dag 18 - Orlando - Gatorland / The Florida Mal
Dag 19 - Orlando - Pretpark Disney 'Hollywood Studios'
Dag 20 - Orlando - Pretpark Disney 'Epcot Center'
Dag 21 - Orlando - Sea World (Dine with Shamu)
Dag 22 - Orlando - Rustdag / Winkelen / Zwemmen / Pretpark
Dag 23 - Orlando en de terugreis met de UA1475 en de UA946
Dag 24 - Aankomst in Nederland (snif snif) met de UA1475 en de UA946

Grz
Ton

slivo
19-05-08, 13:59
Hoi,

Wat een geweldig schema. Wij zijn nu bijna een week thuis. Ik zie dat er een paar overeenkosten zijn qua hotels e.d.
Wij zaten ook in hotel Marseilles. We hadden een ocean front de luxe kamer geboekt. Deze was niet meer beschikbaar. Nu kregen we een kamer met cityview op 8 hoog. De kamer zat in een soort uitbouwtje zodat we niet directe buren hadden. Dit was een groot voordeel want heel veel mensen klaagden over ernstig geluidsoverlast. Wij hebben hier geen last van gehad.
Ze hebben zelf een stuk grond waar je kan parkeren ( achter een hek ) voor 25 dollar per 24/uur.
Wij hadden best wel een grote kamer. Alles was oud en smoezelig. De bedden kraakten heel erg. Vloerbedekking was oud. In de de badkamer was alleen de wc redelijk nieuw. Maar het was wel redelijk schoon en geen ongedierte ( dit vind ik altijd wel belangerijk ). Verwacht er niet teveel van dan valt het allemaal best wel mee.
Het enige wat tegen viel was het zwembad, dit was bij ons niet schoon en lampen die onderin het bad hoorden te zitten dreven los in het bad.
Maar ik denk dat je voor dit geld niet veel meer kan verwachten. Al met al zou ik er best nog weleens naar teruggaan. Maar het moet dan niet duurder worden.

Je zit op loopafstand van het holocaust memorial monument. Ook is er een winkelcentrum op Lincoln road. Wij zijn hier te laat achter gekomen maar het zag er erg leuk uit. De walgreens zit ook naast de deur.

Ik weet niet of je de Duck tours al beboekt hebt. Wij wilden ook deze tour doen maar in het hotel zit ook een mannetje waar je excursies bij kunt boeken. Deze excursie, sightseeing en een boottour rond stareiland hebben wij uiteindelijk geboekt volgens mij zie je meer van de stad. Ook een aanrader is coconut groove. Wij zijn hier alleen langs gereden maar het zag er allemaal heel gezellig uit.

Op Key West zaten wij ook in het southernmost hotel. Dit is een net gezellig hotel. We keken uit op de parkeerplaats maar dat stoort niet. Het zwembad is mooi en gezellig aangekleed. Je zit op Duval Street maar wel aan het einde. Het is te lopen naar Mallory Square. Maar als het heet is, is het toch nog wel een stukje. Wij namen in ieder geval de auto.

Ik weet niet of het mogelijk is qua themperatuur maar de fietstocht door shark valley vonden wij een aanrader.

Ik hoop dat je wat aan hebt. Waarschijnlijk weet je het meeste al.

Groetjes Mirjam

Dr. Phlox
19-05-08, 15:10
Hoi Mirjam,

Bedankt voor je aanvullingen en tips. Ik ben van Hotel Marseilles ook al op de hoogte, maar zoals je al aangeeft 'Maar het was wel redelijk schoon en geen ongedierte' is dat voor ons ook het belangrijkste. Ook dit hotel als uitval basis was belangrijk. Je gaf het ook al aan dat het overal vrij dicht bij was. Het is wel toevalling dat je zowel in Miami als in Key west in dezelfde hotel heb gezeten. Ik zal je tip over het fietsen (we twijfelen daar nog over) en over de tour in Miami meenemen. Heb deze nog niet geboekt.
Grz
Ton

hazelnootje
20-05-08, 11:06
Jeetje wat een uitgebreid schema. Je bent al eerder geweest? Je weet al zo precies wat je iedere dag wilt. Zo blijkt maar weer dat onze 2 weken veel te kort zijn maar liever kort dan helemaal niet. En er is altijd nog volgend jaar! Maar het schema ziet er interessant uit. Ik zal er wat tips voor onszelf uit mee nemen.

Dr. Phlox
20-05-08, 11:10
Bedankt voor je reactie. Ben alleen in 2004 1 week geweest zonder vrouw en kinderen. We zijn met 5e dus elk jaar zit er dus niet in. En als we dan gaat willen we zoveel mogelijk doen.
Grz
Ton

pascalbrouwers
20-05-08, 11:36
Leuk reisschema heb je gemaakt.

Lekker lang met vakantie.
Zou alleen nog een weekje extra nemen.....
Om bij te komen van deze trip....

Ga ook eens kijken bij prime outlets en de millenium mall.
Deze zijn echt wel goed hoor.
Ik was er nog nooit eerder geweest.
Premium kan echt niet op tegen prime.

Ik zie dat je ook naar epcot gaat.
Probeer er sávonds te gaan eten in 1 vd leuke restaurantjes die ze hebben.
Toppertjes zijn le cellier en het coral reef.
Le cellier dit jaar zelf gegeten = echt geweldig en coral reef net op een haar naar gemist.
Hij kijkt in het systeem en we konden op Dinsdag omstreeks 18:00 uur terecht, staan wat te kletsen en weg die tafel.......

Pascal

Pascal

Koockaburra
09-06-08, 00:11
Mooie reis, maar vind je het niet zonde om zoveel dagen in de parken door te brengen?

Ik zie op dag 21 Sea World staan. Echt een aanrader.

Njit
09-06-08, 09:01
Mooie reis, maar vind je het niet zonde om zoveel dagen in de parken door te brengen?

Dat is het mooie van Florida. Een ieder kan er ZIJN perfecte vakantie van maken. Voor de een is dat strand, steden, cultuur en voor de ander is dat helemaal los gaan in de pretparken.

Dr. Phlox
09-06-08, 10:23
Mooie reis, maar vind je het niet zonde om zoveel dagen in de parken door te brengen? Ik zie op dag 21 Sea World staan. Echt een aanrader.

Wij houden veel van pretparken. Dus deze mochten niet onderbreken op deze vakantie. Dus het antwoord op je vraag of we het zonde vinden is nee. Als we 4 weken waren gegaan dan hadden we ook nog de zwemparken en Busch Garden erbij gedaan. Maar dat is nu voor onze volgende trip.
Grz
Ton


Zou alleen nog een weekje extra nemen..... Om bij te komen van deze trip.... Ga ook eens kijken bij prime outlets en de millenium mall.

Ik zie dat je ook naar epcot gaat. Probeer er sávonds te gaan eten in 1 vd leuke restaurantjes die ze hebben. Toppertjes zijn le cellier en het coral reef. Le cellier dit jaar zelf gegeten = echt geweldig en coral reef net op een haar naar gemist.
Pascal

Hoi Pascal,
Als we terug komen van Florida heb ik nog een week vakantie. Dus kan nog uitrusten. de adressen van de prime outlets en de millenium mall staan reeds genoteerd. We kijken of dit nog ergens tussendoor kan. Het eten in Epcot nemen we ook mee, maar kan niet zeggen of het ook zal lukken.
Bedankt voor je tips.
grz
Ton

Koockaburra
09-06-08, 20:06
Dat is het mooie van Florida. Een ieder kan er ZIJN perfecte vakantie van maken. Voor de een is dat strand, steden, cultuur en voor de ander is dat helemaal los gaan in de pretparken.

Dat is zo 8-)


Wij houden veel van pretparken. Dus deze mochten niet onderbreken op deze vakantie. Dus het antwoord op je vraag of we het zonde vinden is nee. Als we 4 weken wareg gegaan dan hadden we ook nog de zwemparken en Busch Garden erbij gedaan. Maar dat is nu voor onze volgende trip.


Heel veel plezier, maar dat zal wel lukken denk ik :-)

Teleton
02-08-08, 19:06
En als we dan gaan willen we zoveel mogelijk doen. GrzTon

Hey Ton en family,

Volgens het reisschema zit er er weer op voor jullie. Rond deze tijd zitten jullie (hopelijk, anders is er iets mis) weer op het vliegveld, moe maar voldaan en met afgeladen koffers vol overgewicht. Morgen weer in Breda, da's different cook.... Op de Blog van Mattrob lazen we dat jullie lekker in Seaworld hadden gegeten. Dat zal vast wel niet de enige keer geweest zijn, dus misschien is er nog wel meer overgewicht......[-o<

Zoals je zelf in de quote al aangeeft, je wil natuurlijk graag zo veel mogelijk "doen" als je in Florida bent. Je plan zag er perfect uit en ik denk dat er veel Forumleden naar je reisverslag uitkijken. Ik in ieder geval wel, dus zodra de jet-lag weggeslapen is en de koffers uitgepakt, reken ik op je......:wink:!

Ik denk zo maar dat de weken voor jullie voorbij gevlogen zijn en dat zelfs drie weken tekort was, maar ondanks dat, welkom terug op vaderlandsche bodem!

Susie One
02-08-08, 22:21
Je plan zag er perfect uit en ik denk dat er veel Forumleden naar je reisverslag uitkijken.


Ik ben het eens met Teleton en kijk ook uit naar jullie reisverslag8-)

Ik hoopt dat jullie een top vakantie hebben gehad.

Groetjes,
Susie One

Dr. Phlox
08-12-08, 16:33
Onze vakantie is top geweest en we hebben bijna niet afgeweken van het schema.
Grz
Ton