PDA

Bekijk Volledige Versie : Even voorstellen: Roosje



Roosje
10-12-07, 13:47
Hoi hoi allemaal,

Wij (mijn man, 2 kids van 15 en 9 en ik) gaan al heel snel voor de eerste keer naar Orlando (22 december - 7 januari). We hebben een huis gehuurd in Davenport en gaan dus heerlijk genieten van alles wat we daar in de omgeving tegen komen en genieten van de pretparken.

Ik heb al veel zitten rondkijken op dit forum en al veel handige en nuttige informatie gevonden. Iedereen bedankt daarvoor!

Groetjes Roos

Petr@
10-12-07, 16:59
Lekker hoor, nog ruim een week wachten en dan heerlijk naar de zon. En leuk om de feestdagen daar door te brengen.
Veel plezier!

Roosje
12-12-07, 13:32
Dat gaat vast en zeker lukken! :lol:

pyca
12-12-07, 16:08
Welkom op het forum en veel plezier in Orlando!

almeretoppers
12-12-07, 20:21
hoi Roosje,

toevallig wij ook in Davenport gelijktijdig met jullie.
Van 23-12-2007 t/m 06-01-2008
We zitten in Legacy park, vandaag onze reisbescheiden binnen gekregen.
En ja ook voor ons de eerste keer Amerika.
Heb ondertussen al heeeeeeeeel veel informatie van de mede forum bezoekers gekregen en gelezen op het forum.
Zodat we in ieder geval meenemen laptop, TomTom met USA sd kaart, en
Onze Huurauto toch maar ge upgaded hebben naar een chevvie trailblazer, ook de poi'ds hebben gedowload van michael66 Waarvoor nog onze hartelijke dank.
Nou misschien wel tot ziens daar in de buurt.

Rob 45jr, Alice 42jr, Leslie 16jr en Mike 12jr.

Roosje
13-12-07, 17:16
Voor jullie ook spannend dus!
Laptop laten we thuis, als we echt iets op moeten zoeken zijn er genoeg andere mogelijkheden om dat te doen.
Tomtom gaat zeker mee. USA maps zitten er standaard op, dus dat scheelt alweer.
Verder gaan we gewoon heel erg veel genieten. Vooral ook een kijken nemen bij Kennedy space center want extra interessant is geworden omdat de spaceshuttle er dan nog is \\:D/
Jullie natuurlijk ook heel veel plezier en wie weet...
...komen we elkaar nog wel tegen ;)

Michael
14-12-07, 04:04
Welkom op dit forum.
Gezellig! Ook wij hebben bij american vacations geboekt voor 24-12 t/m 12/1-08. Zitten ook in Davenport, Highlands reserve.
Ook wij nemen laptop en Tomtom mee. Fijne vakantie gewenst.