PDA

Bekijk Volledige Versie : Even voorstellen: Esschie



Esschie
05-12-07, 19:55
Hallo allemaal,:p

Vorig jaar heb ik me ook wel voorgesteld, maar ik doe het nog een keer. Zomer 2008 gaan we weer naar Florida op vakantie. Het is vorig jaar zo goed bevallen dat we weer gaan. We hebben van het weekend weer geboekt bij American Estates en gaan dit keer met United Airlines (overstap in Washington). Ik zie daar wel tegenop want ik ben gewoon bang dat er iets mis gaat. Ik hoorde ook vandaag dat Martinair stopt met vliegen op Orlando.... Ik ga weer lekker snuffelen om nieuwe dingen te kunnen ontdekken in Florida.
Groetjes
Esther

Eric
05-12-07, 19:59
Hallo Esther, welcome back !!
Wees niet zo bang voor dat overstappen, miljoenen mensen doen het iedere dag, en veel forummers (mijzelf inclusief) vinden het juist prettig om de reis te onderbreken, en bij aankomst in Florida zo door te kunnen lopen.
Eric

Ta2 Gerrit
06-12-07, 09:07
Wees niet zo bang voor dat overstappen, miljoenen mensen doen het iedere dag, en veel forummers (mijzelf inclusief) vinden het juist prettig om de reis te onderbreken, en bij aankomst in Florida zo door te kunnen lopen.
Eric

AMEN =D> en waarschijnlijk vanaf 1 April de enige optie, of je moet via Duitsland.
Maar ook van hier een hernieuwd welkom en succes met het snuffelen en de voorpret :D

ilssse
08-12-07, 10:53
Hey Esther!
Ik ga ook komende zomer met mijn vriend naar Orlando!
Wij verblijven alleen eerst 4 dagen in Washington en vliegen dan naar Miami om vervolgens door te rijden naar Orlando.
Wij vliegen ook met United Airlines. Wanneer vlieg jij???
Wij gaan 1 juli!

Groetjes Ilse

Esschie
08-12-07, 16:58
Hoi Ilse,

Wij vliegen 29 juni. Veel plezier ook met de voorpret!

Groetjes
Esther