PDA

Bekijk Volledige Versie : Shopping: Bordspellen



sleepwalker
23-02-05, 19:21
Hallo allemaal,
Ik zou graag het adres (met of zoder routebeschrijving) willen van een bordspellenwinkel / gamesshop in Orlando.
Ik ben op zoek naar wat amerikaanse kaartspellen (steve jackson voor de liefhebber) en die kosten hier in euro's anderhalf keer zoveel als de adviesprijs in dollars
Als je er een weet in Naples of miami dan hoor ik het ook graag.


Bedankt,

Ralf

knaapje
23-02-05, 19:57
Hallo allemaal,
Ik zou graag het adres (met of zoder routebeschrijving) willen van een bordspellenwinkel / gamesshop in Orlando.
Ik ben op zoek naar wat amerikaanse kaartspellen (steve jackson voor de liefhebber) en die kosten hier in euro's anderhalf keer zoveel als de adviesprijs in dollars
Als je er een weet in Naples of miami dan hoor ik het ook graag.


Bedankt,

Ralf

Ralf,
Ik heb geen verstand noch ben ik bekend met dit soort spelen.
Als ik echter even google dan zie ik dat er een forum van bestaat in de US. Kan men je daar niet verder helpen?

http://forums.sjgames.com/

Groeten
Knaapje.

sleepwalker
23-02-05, 21:08
bedankt voor die link, dat is een forum op de site van de ontwikkelaar. Daar kun je inderdaad de spellen online kopen. Ik wil echter ook even neuzen tussen andere amerikaanse bordspellen en dat betekend dat ik ze ook ff vast wil pakken en niet online, aan de hand van een mooi plaatje, bestellen.
Op die site staan geen links naar verdere retailers.

knaapje
23-02-05, 21:30
bedankt voor die link, dat is een forum op de site van de ontwikkelaar. Daar kun je inderdaad de spellen online kopen. Ik wil echter ook even neuzen tussen andere amerikaanse bordspellen en dat betekend dat ik ze ook ff vast wil pakken en niet online, aan de hand van een mooi plaatje, bestellen.
Op die site staan geen links naar verdere retailers.

Wellicht even via de Yellow Pages (ook op Internet) zoeken.
Succes
Knaapje

petra
24-02-05, 13:33
Hoi sleepwalker,

Onze overbuurjongen is helemmal gek met die kaartentoestand en is al heeeel vaak in Florida geweest. Hij weet vast wel een adresje voor je, 'k vraag het ff en kom dan bij je terug..... :lol:

petra
24-02-05, 16:30
o.k. daar ben ik weer, www.wizards.com , daar kun je orlando of miami of whatever invullen en Florida en dan krijg je een hele lijst met verkooppunten, ik hoop dat je daar wat aan hebt :lol:

sleepwalker
24-02-05, 19:53
okee, dat is een leuke link, nou heb ik in ieder geval wat adressen om langs te gaan. Als iemand er nog een weet en er ervaring mee heeft (groot assortiment, mooie winkel ets) dan hoor ik het graag

alvast bedankt allemaal!

petra
25-02-05, 21:06
He Ralf,
Vandaag was ik toevallig in Utrecht bij www.elffantasy.nl en daar zag ik je kaarten van Steve Jackson liggen voor 17,50 euro!!! Misschien kun je via die site, ze heben verschillende winkels door het land, wel het een en ander te weten komen.....succes weer, groeten Petra

sleepwalker
27-02-05, 22:42
Die kaarten kosten in de VS 16.95 dollar. Aangezien ik meer dan 1 setje wil scheelt het om ze in amerika te halen. Daarnaast wil ik ook rondneuzen om te zien of ze daar meer of nieuwere spellen hebben.