PDA

Bekijk Volledige Versie : Ervaring met Valkusa Inverness



ge-okey
01-12-07, 17:31
Hallo,

Wij zijn op zoek naar mensen die ervaring hebben met Inverness.

Wij zijn geinteresseerd maar vragen ons af of dit wel goed te verhuren valt en of dit geschikt is voor mensen met kinderen.
Wij lezen enige negatieve feedback over dit project.

Tevens zouden wij het leuk vinden positieve en negatieve ervaringen met andere aanbieders te horen. Dit alles met het uiteindelijke doel een leuke betrouwbare woningaanbieder te vinden.

Wij hopen op vele reacties!!:-)

Groeten Ge-okey\\:D/

Vranz
03-12-07, 21:49
Wij hebben al ruim vier jaar een woning op Lakeside in Inverness, FL en we zijn er vanaf de eerste dag hartstikke happy mee, en al onze gasten waren tot dusver ook meer dan tevreden.

Via VakantieReiswijzer.nl lees ik bijvoorbeeld, dat Lakeside een gemiddelde waardering van 9.3 krijgt. Zo slecht lijkt me dat niet...

http://www.vakantiereiswijzer.nl/vakantie/beoordeling/34423/lakeside-golf-country-club-inverness/

De negatieve feedback die je noemt, is ons onbekend. D'r zal wel ('ns) wat aan te merken zijn op Lakeside, maar wij Hollanders staan natuurlijk ook wel enorm bekend als zeikerds. Pfff...

Lakeside is schoon, mooi, veilig en rustig. Persoonlijk denk ik, dat 't voor tieners/pubers niet echt 'the place to be' is, omdat het 'r voor hen misschien te rustig is. Voor hen zit je waarschijnlijk net even te ver van het bruisende uitgaangsleven.

1250
06-07-10, 16:16
Ik heb eigenlijk (in grote lijnen) alleen maar positieve ervaringen met Lakeside Golf & Country Club en daarbij de Van Der Valk Villa's... fantastische vakanties daar gehad, helemaal niks op aan te merken! Rustig, heerlijk eten in het clubhouse! Fantastisch!

Het enige wat een beetje tegenviel, we hadden met Jessica (hoofd receptie, heb je vrijwel altijd contact mee..) afgesproken dat ze d'r voor zou zorgen dat als wij in februari aankwamen de zwembad verwarming aanstond, dat was helaas niet gebeurd... Jammer, maar daar kan ik mee leven :wink:.