PDA

Bekijk Volledige Versie : Reisschema Marcel Dijkman: Advies gevraagd



marcel dijkman
30-11-07, 22:19
Nou mensen de villa is geboekt met nog een gezin van 28 juni tot 8 juli daarna scheiden onze wegen en gaan wij naar hotel best western lakeside althans dat lijkt me wel wat , nog niet geboekt.Vanaf 10 juli willen we dan gaan afzakken naar keywest via de westkust en we moeten 19 juli weer in miami zijn voor de vlucht naar curacao waar we wonen.
Nu aan jullie de vraag waar kan ik het beste overnachten 2/3 dagen tussen orlando en keywest , wat zijn de leukste plaatsen om te zien (met 2 kinderen van 5 en 7).Ook een airboat op de everglades mag niet gemist worden .Kortom graag tips wat ik moet gezien hebben tussen orlando en keywest vanaf 10 juli t/m 19 juli????

Eric
01-12-07, 00:56
Ik denk dat voor wat jullie willen Key Largo de beste plek is voor een paar dagen, en een zeer kindvriendelijk hotel daar is het Holiday Inn Key Largo.
Echt een gezellig hotel, met 's avonds volop gezelligheid rondom het zwembad.
Eric

marcel dijkman
01-12-07, 15:18
Ik denk dat voor wat jullie willen Key Largo de beste plek is voor een paar dagen, en een zeer kindvriendelijk hotel daar is het Holiday Inn Key Largo.
Echt een gezellig hotel, met 's avonds volop gezelligheid rondom het zwembad.
Eric


Ok dank je de eerste tip , ik zoek het beste en leukste wat langs de westkust allemaal te beleven is , key largo is mijn inziens al behoorlijk zuidelijk maar neem hem mee.Graag nu wat tips tussen key largo en orlando langs de west kust.

Lannie
01-12-07, 18:46
Treasure Island, Madeira Island of St. Pete Beach..... het Bilmar Beach Resort in Treasure Island, 2 fijne zwembaden erbij en ligt dichtbij de diverse restaurants en uitgaansmogelijkheden. Dichtbij is St. John's Pass Village waar een Piratenschip ligt, waarmee je met de kinderen een fantastische trip kan maken op zee en daarbij dolfijnen kunt zien.

Jolanda