PDA

Bekijk Volledige Versie : Even voorstellen: Bullyleo



Bullyleo
22-02-05, 20:03
Hallo allemaal,
Ik ben Leo en ben dus nieuw op dit forum. In augustus 2001 ben ik in verband met mijn werk voor het eerst in Miami geweest. Gelijk met business-class gevlogen, dus dat was top. Omdat het hier een zakelijk bezoek was, heb ik verder niet veel van de omgeving gezien, behalve South Beach en dat prachtige schiereiland waar al die filmsterren wonen (Ben ik ook op geweest en heb die paleizen van dichtbij mogen aanschouwen). Verder natuurlijk wat geshopt en daar is het bij gebleven. Mijn bezoek aldaar is toen begeleid door een Amerikaanse collega, die ons al meermalen heeft uitgenodigd om nog eens langs te komen. Inmiddels is hij verhuisd naar een prachtige villa in Fort Myers en op 27 april as. zullen we voor 10 dagen bij hem te gast zijn. Inmiddels hebben we onze fly-drive tickets geboekt (Wat een prijsverschillen als je gaat zoeken!) bij Lufthansa/United Airlines. Volgens mij redelijk voordelig (4 personen met mid-size auto voor 10 dagen voor totaal 2100 euro inclusief alle kosten) Voor de planning van deze trip hebben we al wat waardevolle tips van dit forum gehaald, dus vandaar ook mijn aanmelding. Ik plaats nog even een foto van ons verblijfadres. Het leek ons wel wat. Ligt aan de rand van een golfbaan!