PDA

Bekijk Volledige Versie : FAQ: Florida Points of Interest (POI) voor TomTom (download)



Njit
29-11-07, 19:04
Met dank aan Anthonie (http://www.floridaforum.nl/member.php?u=70) die zijn POI's wil delen met ons als Florida-gangers =D>
---------

Florida POI's

Omschijving:
Handig om in je map Florida of USA te zetten, een aantal leuke POI's die je kunt gebruiken tijdens je reis in Florida.
Veel plezier ermee en ik hoop dat jullie er wat mee kunnen.

Hoe werkt het:
Ik heb het allemaal in een bestandje gezet. Klik hier (http://www.huizedenbosch.nl/poi/poi_florida_nov2007.zip) om het bestand te downloaden (1.3mb)
Alles uitpakken en dit kopieeren naar je Map Florida of USA.

Wat zit erin:
Fast foods (Mc Donalds, Burger King e.d.)
Publix
Walmart
JC Penny
Ross
Best Buy
Radio Shack
Sears
Target
Shonneys
Toys 'R Us
Postkantoren
Johnny Rockets
IHOP
Dunking Donuts
Harley Davidson Shops
Disney
DQ
Checkers
Bob Evans
Outback
Applebees
Airports
CompUSA

calypso
29-11-07, 20:24
Uiteraard bedankt voor deze verzameling, leuke aanvulling op degene die ik al had.
Voor de mensen die er nog meer willen hebben zou ik een gaan kijken op deze site POI's USA (http://www.tomtomforums.com/forumdisplay.php?f=14) hier staan nog veel meer POI's die je kunt installeren.

pverspeek
05-12-07, 15:44
Zijn er ook POI met speedcam informatie beschikbaar?

groet
Pascal

Corry
05-12-07, 16:12
Heb nog even een vraag. Heb ook de USA map moet ik voor de POI's een apart SD kaartje hebben of kan dat erbij?

Njit
05-12-07, 16:23
Dat past er denk ik wel bij. Die USA kaart is net iets minder dan 1 GB.

Anthonie
05-12-07, 16:51
Dat past er denk ik wel bij. Die USA kaart is net iets minder dan 1 GB.
Hoi

Moet gewoon passen, want het is niet zo groot bestand.Die POI's voor Speedcams heb ik niet, moet je lid zijn van iets, maar weet ook niet of dit is toegestaan in de USA.Kijk maar Zwitserland e.d. landen daar is het verboden.Ik geloof dat in Duitsland ook zo'n wet in de maak is.

Anthonie

Corry
06-12-07, 15:22
Thnx. Ga het proberen.

stefimke
11-12-07, 20:10
Op http://maps.fon.com kun je ook POI's downloaden in de gangbare formaten, maar dan wel meteen voor heel USA. Altijd handig als je op zoek bent naar wifi!
Voor diegenen die niet weten wat "fon" is zie http://www.fon.com

mrjojo13
06-01-08, 18:21
Hoi, heeft iemand e poi's van de disneyparken en resorts?

greez Johan

stefimke
06-01-08, 18:42
De parken staan standaard in Tomtom

toyata
06-01-08, 19:12
Staan de parken andere POI ook standaard in een MIO navigatie systeem?
Wij hebben namelijk een MIO en geen TOMTOM.
En willen voordat we naar amerika gaan de kaart van amerika erbij kopen.
Heeft iemand met dit systeem ervaring.

lindaatje
21-01-08, 20:13
De parken staan standaard in Tomtom


Kan ik dit ook downloaden voor een garmin?
En iemand een idee waar ik een kaart voor de usa kan vinden voor een garmin navigatie systeem?

Anthonie
21-01-08, 22:37
Hoi
Ik weet niet of dit werkt op een Garmin, probeer het zo ik zeggen.En wat betreft de kaart........misschien in een winkel?

Anthonie

weasel
08-03-08, 15:51
Anthonie dat heb je goed gedaan ;) . Ik heb ze er juist bij gezet.

Anthonie
08-03-08, 21:44
Anthonie dat heb je goed gedaan ;) . Ik heb ze er juist bij gezet.


Leuk he, en ze werken ook nog, heb het vorige maand uitgeprobeerd( Maar soms had Bram geen zin :) ) dit lag trouwens niet aan de POI's
Anthonie

Chris71
05-04-08, 20:48
Kunnen deze POI's ook op de nieuwe TT one V3? We willen sowieso een USA kaart aanschaffen voor wij naar Florida afreizen en op deze TT zetten, dus deze POI's lijken me ook erg makkelijk om erbij te zetten? Ben er ook nog niet achter hoe je zoiets moet "uitpakken en kopieeren" maar dat komt dan nog wel.
Alvast bedankt voor de antwoorden.

Anthonie
05-04-08, 22:55
Hoi

Ja dat kan! Je pakt alles uit en kopieer deze naar je kaart. That it!

Enjoy

Anthonie

arjo
06-04-08, 23:52
Even een vraag: wat is beter om te doen: je eigen tomtom meenemen en bij tomtom een kaart van florida bestellen of een tomtom bij je huurauto huren. Zullen daar dan ook POI's te zien zijn?

calypso
07-04-08, 08:44
Debk niet dat die in de TomTom van het huurauto zitten, aangezien die normaal bijgevoegd moeten worden, en dat zie ik hun nog niet doen.

Yvet
07-04-08, 12:46
Een Tom Tom huur je vaak niet, je krijgt dan bijna altijd een Garmin.

Wij hebben dit 1x gedaan, en er zaten heel veel poi's al in, of dit standaard is weet ik niet maar eigenlijk konden we alles vinden wat we nodig hadden....

Ik zou zeggen koop de kaart Florida of als je op niet al te lange termijn terug gaat naar Amerika de hele USA kaart.
Waarom.....
De kaart kost een beetje en vergeleken met een navigatie huren a $9 per dag heb je dat er zo uit......

arjo
08-04-08, 21:24
Bedankt voor jullie reacties, ik denk dat we er maar 1 bestellen

Hamo
13-04-08, 13:18
Hartelijk bedankt voor de POI van Florida, gelijk op de TomTom gezet, en het werkt ook nog.Dat is voor een Nederlander in den vreemde, toch een stuk eenvoudiger de weg vinden.

arjo
14-04-08, 22:55
Nog even een vraagje, hoelang duurt het als je betaald hebt voor een kaart, voor je het mailtje krijgt waarin staat hoe je het moet downloaden. Wij gingen er eigenlijk van uit dat dat mailtje meteen verzonden wordt, maar dat is niet zo. Heeft iemand hier ervaring mee?

raygwencaith
29-04-08, 20:57
Heb vandaag een 920 T gekocht en de poi er op gezet. Alvast dank

arjo
04-05-08, 07:31
Even een berichtje vanuit Florida.....
we rijden nu al een paar dagen rond met de tomtom, de poi werken super hier. Nogmaals heel erg bedankt!!!

Anthonie
04-05-08, 09:37
Even een berichtje vanuit Florida.....
we rijden nu al een paar dagen rond met de tomtom, de poi werken super hier. Nogmaals heel erg bedankt!!!

Leuk om te horen, nog veel plezier

Anthonie

Valckske
07-06-08, 12:04
Waar en hoe kan ik een kaart downloaden van Florida voor mijn TomTom Go One Europe? En hoe moet ik dat dan installeren?

Disneyfan1970
07-06-08, 12:46
Bedankt voor het delen van deze info, zal me hier van de week eens in verdiepen.

Jeroen

Anthonie
07-06-08, 18:15
Bedankt voor het delen van deze info, zal me hier van de week eens in verdiepen.

Jeroen
Succes ermee Jeroen, kun je het volgend jaar gebruiken als je weer naar Florida gaat


Anthonie

marcelis10
07-06-08, 18:51
Waar en hoe kan ik een kaart downloaden van Florida voor mijn TomTom Go One Europe? En hoe moet ik dat dan installeren?

Ik heb een kaartje gedownload via Tom Tom. Ik heb een gedeelte van De VS gepakt waar Florida bij stond. Kostte in mijn geval € 40. Gewoon een sd kaartje gekocht en daarop gezet. Wel van te voren het kaartje formateren! Dat had ik dus ook niet gedaan en toen lukte het niet. Ik heb nu in mijn favorieten al de hotels gezet en wat poi's. Reuze handig voor als je daar aankomt en bent, hoef je niet steeds de adressen te zoeken.

Groetjes Monique

michachael
14-06-08, 22:56
Waar en hoe kan ik een kaart downloaden van Florida voor mijn TomTom Go One Europe? En hoe moet ik dat dan installeren?


TomTom Home installeren van de website en dan kiezen voor Kaarten ofzoiets... Is heel intuïtief hoor

ik heb de nieuwe TomTom One (versie 4) en deze gebruikt geen SD kaartjes meer. Alles op intern geheugen. Ben er echt tevreden mee, maar heb hem ook nog maar net dus nog niet veel kunnen testen.