PDA

Bekijk Volledige Versie : Even voorstellen: RoRo



RoRo
21-11-07, 21:16
Hallo allemaal!

Aangezien wij van plan zijn volgend jaar in augustus 2 weken naar Florida te gaan, hoop ik op dit forum veel tips tegen te komen.

Wij zijn een pas getrouwd stel (21 en 23 jaar) en gaan samen met mijn ouders en twee broertjes (17 en 14) voor het eerst naar Florida.

Ons plan is om eerst drie dagen via een stop-over naar New York te gaan en dan door te vliegen naar Orlando.

Hopelijk worden we hier veel wijzer! Alvast bedankt voor jullie tips.

Groetjes, RoRo

Eric
21-11-07, 21:39
Welkom op het forum RoRo.
De allerbeste tip die ik je kan geven is om eens rond te struinen op dit forum en vooral de reisverslagen te lezen.
Eric

Seca
21-11-07, 22:28
Welkom,

Veel lezen en als je je vragen niet kan vinden gewoon vragen de meeste op dit forum weten heeeeeeel veel ben zelf ook een Newbie dus ik lees
en lees veel

Groet,
seca

bono
21-11-07, 23:37
Hoi,

Welkom hier op dit gezellige en informatieve forum waar je inderdaad goed zit om info te halen over Orlando en omstreken + de pretparken.

Veel succes met lezen..............

Gr. Monique

cant51
22-11-07, 07:18
Hallo RoRo, welkom op dit gezellige forum, vraagje off topic ben jij ook de RoRo van het Trouwshop forum ???

Wij vertrekken morgen weer ruim 3 weken naar Florida, voor de ik denk 25 maal, dus je ziet Florida verveeld
echt nooit.

Tante T.

RoRo
22-11-07, 09:21
Hallo RoRo, welkom op dit gezellige forum, vraagje off topic ben jij ook de RoRo van het Trouwshop forum ???

Wij vertrekken morgen weer ruim 3 weken naar Florida, voor de ik denk 25 maal, dus je ziet Florida verveeld
echt nooit.

Tante T.

Ja ik ben inderdaad ook de RoRo van Trouwshop!

Iedereen alvast bedankt voor de tips, ik heb er echt al zoooo veel zin in!!

roanne
23-11-07, 15:54
nou roro, bij deze kan ik je vertellen dat het vast staat dat we gaan! De boeking is gelukt, dus nu veel ideeen verzamelen en heeeeeeeeeel veel lezen...

je moeder (die er net zoveel zin in heeft)