PDA

Bekijk Volledige Versie : Shopping: Altamonte mall



usa66
21-11-07, 20:33
Ik heb al even de zoekfunctie gebruikt van dit forum, maar ben er nog niet uit..Er zijn veel shopping malls/ Oulet malls in Orlando, maar hoe ligt de Altamonte mall in jullie opiniepeiling? Ons hotel zit er dichtbij, dus dat is handig. En ik had begrepen dat sommige malls vrij lastig zijn qua parkeren? We zijn al bij (voormalig) Belz geweest en de Millenia mall, dus nu zoeken we weer iets anders..
Ook zijn we van plan om naar de Volusia Mall in Daytona te gaan..ervaringen iemand??

Lannie
21-11-07, 21:17
Wij zijn in de Volusia Mall in Daytona geweest. Het is een wat kleinere mall en wat winkels, niet anders dan de andere malls. Het is een kleine versie van de Florida Mall, zelfde winkels! Buiten dat we daar lekker hebben gegeten aan het foodcourt, was het zonde van de tijd. De mall ligt vlakbij de Daytona Speedway (racecircuit). Tip in Daytona Beach/Ormond Beach heb je een restaurantje Charlie's Horse... lekker eten tussen de amerikanen en een goede kaart!
Jolanda

xl1067
21-11-07, 21:34
Ik ben afgelopen juni in de Florida Mall, Mall at Millenia, Premium Outlet, Festival Bay Mall, Altamonte Mall en de "mall" in Ocooe geweest.

Wij hebben de Altamonte Mall gecombineerd met een ochtend in Cassadaga. Het is als ik me goed herinner een mall van het concern Simon, wat meestal betekent dat het goed verzorgd is (tenmiste dat is tot nu toe mijn ervaring). Mijn favoriete winkels Abercrombie, Hollister en American Eagle waren allen vertegenwoordigt en verder natuurlijk een grote JC Penney, Barnes & Noble en nog heel veel meer. Als ik er speciaal voor naar toe was gereden had ik het jammer gevonden aangezien de Florida Mall in mijn optiek mooier is en die zit voor ons dichterbij. Maar ik weet zeker dat je er de shopping frenzy goed kan uitvoeren.

Overigens waren er op die middag meer dan genoeg parkeerplekken ;)