PDA

Bekijk Volledige Versie : Even voorstellen: Brin



brin
21-11-07, 11:55
Hallo iedereen,

Mijn naam is Brin en ik woon in Belgïe. Wij ( mijn man en ik en onze zoon van 14j) gaan in april 2008 voor twee weken voor het eerst naar de USA ! We huren de tweede week een villa in Orlando, de eerste week zouden wij graag een rondreis met een huurauto maken. Heeft er iemand voorstellen en tips wat de moeite waard is om te bezoeken. Ik lees zo veel op forums dat het moeilijk is om een keuze hieruit te maken.

Hopelijk krijg ik massaal reacties van jullie binnen !

Groetjes, Brin=;

Eric
21-11-07, 11:59
Hallo Brin, welkom op dit forum.
Allereerst zou het prettig zijn als je in gewone letters zou willen schrijven, vette letters worden beschouwd als schreeuwen, en dat is vast je bedoeling niet.
Verder kun je het beste een paar reisverslagen hier op het forum doorlezen, en daar een aantal dingen uitvissen die je echt wil doen.
Als iedereen je tips gaat geven, zie je volgens mij helemaal de bomen door het bos niet meer, omdat nou eenmaal iedereen wat anders een 'must' vind.
Succes, Eric

Seca
21-11-07, 23:03
Hallo,

Hoe ziet je reis er in de eerste week uit? waar ga je naar toe en wat vinden jullie leuk.. Kortom er is zo veel lees wat in de verslagen en vraag waar je er niet uit komt.

een warm welkom trouwens

Groet,
Seca

brin
28-11-07, 18:27
Hallo,

Graag hadden we een rondreis gemaakt vanaf Orlando en bezoek van: Everglades, Fort Meyers, Schelpenstranden, Miami, Key West... We hebben één week de tijd voor de rondreis, daarna huren we een villa in Orlando en zullen dan de parken en Space center bezoeken.

Is het beter van de hotels tijdens de rondreis op voorhand te boeken ? Is er meestal nog plaats tijdens de paasvakantie (22/03) ?

Kan er voldoende met cash geld betaald worden ? En is het veilig om cash geld op zak te hebben ? Heeft er iemand tips hiervoor ?

Alvast bedankt voor jullie reactie
Brin
Weet er iemand waar het bekende merk van jeans For Al Mankind verkocht wordt ?

Njit
28-11-07, 18:32
Kan er voldoende met cash geld betaald worden ? En is het veilig om cash geld op zak te hebben ? Heeft er iemand tips hiervoor ?

Veiligste is Credit Card.. maar met cash betalen kan ook gewoon.


Weet er iemand waar het bekende merk van jeans For Al Mankind verkocht wordt ?

Zie hier: http://www.7forallmankind.com/store_north_america.htm

Michael66
28-11-07, 18:41
Weet er iemand waar het bekende merk van jeans For Al Mankind verkocht wordt ?In de Flroda Mall in Orlando zit een Saks Fifth Avenue en een Nordstrom (beide zijn grote warenhuizen) waar ze dit merk verkopen. Helaas geen outlet store van dit merk. Misschien wel iets om naar te kijken in de jeans-oulets, zoals Denim World (zowel aan International Drive als in Kissimmee).

Ta2 Gerrit
28-11-07, 20:27
Hallo,

Graag hadden we een rondreis gemaakt vanaf Orlando en bezoek van: Everglades, Fort Meyers, Schelpenstranden, Miami, Key West... We hebben één week de tijd voor de rondreis, daarna huren we een villa in Orlando en zullen dan de parken en Space center bezoeken.

Is het beter van de hotels tijdens de rondreis op voorhand te boeken ? Is er meestal nog plaats tijdens de paasvakantie (22/03) ?

Kan er voldoende met cash geld betaald worden ? En is het veilig om cash geld op zak te hebben ? Heeft er iemand tips hiervoor ?

Alvast bedankt voor jullie reactie
Brin
Weet er iemand waar het bekende merk van jeans For Al Mankind verkocht wordt ?

Aangezien jullie één week uittrekken voor de rondreis is het mischien wijsheid aan te vliegen op Miami.
Vandaar naar Key West, en van daar uit via de Everglades (Tamiamitrail), Schelpenstranden (Sanibel, Bonita) en Ft. Myers naar Orlando.
Dit lijkt mij de meest logische volgorde en je kunt dan retour vliegen vanaf Orlando.

Hotel boeken voor de eerste nacht(en) en op Key West lijkt me raadzaam. Voor de rest van de route zijn er overnachtingsplaatsen te over. Lees maar eens wat rond op het forum, en je zult veel wijzer worden.

Dr. Phlox
29-11-07, 16:00
Aangezien jullie één week uittrekken voor de rondreis is het mischien wijsheid aan te vliegen op Miami.
Vandaar naar Key West, en van daar uit via de Everglades (Tamiamitrail), Schelpenstranden (Sanibel, Bonita) en Ft. Myers naar Orlando.
Dit lijkt mij de meest logische volgorde en je kunt dan retour vliegen vanaf Orlando.

Hotel boeken voor de eerste nacht(en) en op Key West lijkt me raadzaam. Voor de rest van de route zijn er overnachtingsplaatsen te over. Lees maar eens wat rond op het forum, en je zult veel wijzer worden.

Hoi Brin,

Wij gaan zelf 3 weken maar trekken ook maar 1 week uit voor de rondries.
Het schema is dan als volgt :
Dag 01 - Heenvlucht met de UA947 en de UA1447 naar Fort Lauderdale (Hotel .....)
Dag 02 - Rijden van Fort Lauderdale naar Miami (Hotel .....)
Dag 03 - Miami - Stadstour / Zwemmen /Winkelen
Dag 04 - Miami - Stadstour / Zwemmen /Winkelen
Dag 05 - Rijden van Miami naar Key West (Hotel .....)
Dag 06 - Key West - Key West
Dag 07 - Rijden van Key West naar Miami (Hotel .....)
Dag 08 - Miami - Everglades
Dag 09 - Rijden van Miami naar Orlando (Villa .....)

We landen in Fort Lauderdale omdat er in miami al geen vlucht meer was met UA.
Ik hoop dat je er wat aan heb.
Grz
Dr. Phlox

brin
29-11-07, 16:09
Is het veilig om je spullen ( reistassen ) in de auto te laten tijdens zo'n rondreis ? Je zit toch met nogal wat bagage. Wij huren een fullsize bij Dollar, waarschijnlijk wordt dat dan een break ?

brin
29-11-07, 16:26
Wat fijn dat jullie al die informatie doorgeven. Alleszins bedankt !!

Njit
29-11-07, 16:28
Als ze uit het zicht liggen dan zou ik er niet bang voor zijn om ze te laten liggen.
Neem aan dat de koffers e.d. toch in de kofferbak liggen...

brin
01-12-07, 11:54
Moet je een internationaal rijbewijs hebben ?

Ta2 Gerrit
01-12-07, 12:03
Nee, nee en nog eens nee. (minimaal 10 karakters ;-) )

Njit
01-12-07, 12:07
Dus echt niet gaan kopen!!!

Eric
01-12-07, 18:46
Moet je een internationaal rijbewijs hebben ?

NEE.......

Michael66
01-12-07, 20:43
NEE.......
Bedoel je echt "nee"? ...... ?
blont...

brin
03-12-07, 14:43
Zou dat geen schreeuwen zijn...
Sorry voor de vraag misschien staat het antwoord voor het rijbewijs wel enkele keren op het forum. Helaas heb ik de tijd niet (spijtig) om hier veel te door te lezen. Daarom misschien deze domme vraag...
Nu ja toch bedankt voor het antwoord !

Njit
03-12-07, 14:51
Brin, kun jij ook niks aan doen :)

Misschien moeten we maar een lijstje maken met 'Vragen Die Je Nooit En Te Nimmer Meer Mag Vragen' (VDJNETNMMV)

Lees bijvoorbeeld deze eens door: http://www.floridaforum.nl/showthread.php?t=1048

brin
03-12-07, 15:06
Thanks voor de verwijzing naar de link, ik zie dat de vraag reeds tot vervelens toe gesteld is ...

Nu ja het is toch bijna Sinterklaas:

Beste Sint,
Ik zal het nooit maar dan ook nooit meer doen... (grapje !)

Eric
03-12-07, 22:30
Sorry voor als je het verkeerd opvatte, maar die grote nee was alleen maar bedoeld voor anderen, dat we niet opnieuw de discussie zouden krijgen.
Jij had al keurig antwoord gehad door Gerrit, dus het was niet voor jou bedoeld.
Eric

brin
04-12-07, 09:22
Misschien gewoon als de mensen een veelgestelde vraag stellen gewoon doorverwijzen naar de betreffende pagina met het antwoord, dan moet er ook niet verder op hetzelfde onderwerp ingegaan worden.
Ik zie dat er heel wat ervaren gebruikers zijn dus voor hen is dit denk ik een makkie om direct het antwoord hier op het forum terug te vinden, wat voor nieuwe gebruikers niet altijd evident is ( er staat hier toch een pak informatie om door te lezen ).
Het ontbreekt mij ook de tijd om uitvoerig hier opzoekingswerk te doen.
Bij deze: " Mogen we een beroep doen op jullie ervaren bezoekers ? "
Oh ja Eric ik neem het zeker niet persoonlijk op hoor ! Vandaar het grapje.

Ik bedank jullie ten zeerste.