PDA

Bekijk Volledige Versie : Even voorstellen: Florda



florda
18-11-07, 15:53
Hi folks! Ik ben Florda en ben bijna 10 jaar achtereen naar Florida geweest. Altijd tijdens de feestdagen. Redenen zijn dat je geen gedoe hier hebt met verplichtingen, tradities en lange rijen voor de kassa's en met name Orlando 'the place to be' is tijdens de Kerst en New Years Eve. En wat is heerlijker dan in je korte broek met Pluto en Mickey feest te vieren als het hier koud is? Brrrr!
Inmiddels is het weer zeven jaar geleden en ga 13 december weer tot 1 januari. Ik ga samen met mijn vriend die alweer 7 jaar mijn 'levenspartner' is en we landen in Miami. Erg leuk als je nu een partner hebt die nog niets kent van Florida. Alles is dan leuk natuurlijk. Ik heb de reis zelf samengesteld en alles apart geboekt. Zo blijf je lekker flexibel!
Na Miami reizen we af naar Key West. Na 2 dagen gaan we naar Naples om heerlijk te relaxen en de Everglades te bezichtigen. Ik kan mij van de laatste keer herinneren dat er niet zoveel te zien was, maar je moet er geweest zijn als je in Florida bent, toch? De 21e gaan we naar Orlando. Het is min of meer traditie geworden om 1e Kerstdag en Oudejaarsavond in MGM te zijn. Geweldige ervaring elke keer weer! Epcot heeft ook veel indruk achtergelaten vooral de prachtige fontein en het vuurwerk. Magic Kingdom, etc. laten we links liggen want dat vind ik bij uitstek iets voor de kleintjes en die hebben wij niet meer. We hebben genoeg dagen om ook naar Daytona Beach, Clearwater, Kennedy, etc. te gaan. Ons hotel ligt vlak bij Orlando International Drive dus ook een goede uitvalsbasis. Helaas 1 januari weer naar huis. Dan vertrekken we vanaf Orlando Airport. Is maar een half uurtje rijden dus kunnen we toch nog een beetje uitslapen. :-P

Michael66
18-11-07, 21:54
Hoi Florda,
Welkom! Altijd leuk als er weer een zo ervaren Florida-ganger zich aansluit bij deze al zo grote Florida-community! En met jouw ervaring op het gebied van kerst-mogelijkheden kun je vast veel anderen helpen met hun vragen over het verblijf in die periode. Ik zie uit naar je tips!

Mickey99
19-11-07, 16:53
Welkom op dit leuke forum http://img172.imageshack.us/img172/6637/wave2yh2.gif (http://imageshack.us)

Heerlijk vooruitzicht om de feestdagen in Florida te vieren! Ik wens je veel lees- en postplezier hier.

Groetjes,
Sonja

florda
20-11-07, 20:09
Dankjewel. Dit zal zeker wel lukken!

Seca
21-11-07, 23:15
Hallo Florda,

Veel plezier in Florida komende maand. Laatste keer dat wij met de Kerst zijn gegaan (2005-2006) was het 's nachts -5 graden en overdag een graad of 20. en het was heeeel druk. Dus wij hebben besloten niet meer in deze periode te gaan...
Anyway laat weten hoe het daar nu was mischien was het 't verkeerde jaar dat wij zijn geweest.

Groet,
Seca