JansFlorida
17 november 2007, 19:46
Hallo Floridagangers,
Ook voor mij als newbie;-) zal ik eens ons reisschema erop zetten...
wij, 2 gezinnen met twee meiden van 7 en 11, komen 26 april aan in Orlando en hebben besloten om eerst een paar dagen in Orlando te blijven in een Marriott Courtyard appartement:
1. uitrusten:oops:
2. Magic Kingdom
3. zwemmen en strand?
4. Florida Mall en Outlets........
5. Seaworld
6. strand?? ( jajaja, even relaxen)
7. verder rijden, de westkust naar beneden
we zoeken nog een hotel net voor de Keys (liefst aan het mooie strand) om van daaruit Fort Meyers, Naples, de Everglades (ik heb op het forum al een kortingsbon gevonden haha) de Keys te bezoeken....en dan 1 overnachting in Miami als we moeten terug vliegen. Wie weet er een geschikt hotel voor ons voor zowel bij de Keys als in Miami ??
Ik wacht in spanning af !! Jans
Ook voor mij als newbie;-) zal ik eens ons reisschema erop zetten...
wij, 2 gezinnen met twee meiden van 7 en 11, komen 26 april aan in Orlando en hebben besloten om eerst een paar dagen in Orlando te blijven in een Marriott Courtyard appartement:
1. uitrusten:oops:
2. Magic Kingdom
3. zwemmen en strand?
4. Florida Mall en Outlets........
5. Seaworld
6. strand?? ( jajaja, even relaxen)
7. verder rijden, de westkust naar beneden
we zoeken nog een hotel net voor de Keys (liefst aan het mooie strand) om van daaruit Fort Meyers, Naples, de Everglades (ik heb op het forum al een kortingsbon gevonden haha) de Keys te bezoeken....en dan 1 overnachting in Miami als we moeten terug vliegen. Wie weet er een geschikt hotel voor ons voor zowel bij de Keys als in Miami ??
Ik wacht in spanning af !! Jans