PDA

Bekijk Volledige Versie : Even voorstellen: Laura en Ed



Laura en Ed
12-11-07, 11:59
Hallo,

Bij deze een verhaal over ons. Wij zijn twee jonge mensen die volgend jaar een 3 weekse fly drive willen maken door Florida. Alle leuke suggesties zijn welkom dus let us know!

Groetjes

Michael66
12-11-07, 12:07
Welkom op dit zonnige Florida Forum. Een beetje vooruitblik-zon is altijd welkom in deze herstachtige tijden.

Het wordt een beetje afgezaagd, maar toch raad ik je aan een aantal reisverslagen door te lezen zodat je je alvast een grof beeld kunt vormen over wat er allemaal in Florida te zien en te doen is. Allemaal ..... nee, da's onmogelijk (ik ga komend jaar voor de 9e en 10e keer naar Florida en heb nog lang niet alles gezien ....).

Als je dan specifieke vragen hebt over bepaalde plaatsen, attractieparken, natuurparken, stranden, hotels of weet-ik-niet-wat: stel je vragen en we helpen je hier graag!!

Veel plezier!

Njit
12-11-07, 12:08
Welkom Laura en Ed. Hoe jong zijn jullie precies? Een auto huren onder de 25 is extra duur namelijk. Verder veel reisverslagen lezen en je hebt al snel veel tips.

bono
13-11-07, 11:34
Hoi

Welkom hier op dit gezellige informatieve forum.
Waar reisverslagen hoge ogen scoort en reisschema's een goed beeld geeft van afstanden en wat de meest bezochte plaatsen zijn.................en waar dan dus ook veel te doen is of te zien is.

Veel plezier met lezen............

Gr. Monique