PDA

Bekijk Volledige Versie : Even voorstellen: Leolis



leolis
11-11-07, 20:48
Ik heb al een tijdje meegelezen op dit forum maar nu werd het toch tijd om me te registreren.
Wij (Anke, Gerard, Léon en Lisette) hebben in de planning om in de zomer van 2009 of 2010 (ligt eraan hoe hard er wordt gespaard) een dikke 3 weken naar Florida te gaan waarvan we 1 week een rondreis willen maken door Florida en zeker 2 weken in Orlando willen blijven omdat we nogal grote Disneyfans zijn.
We zijn ons nu al een beetje aan het oriënteren over het hoe en wat in en rond Florida.

Eric
11-11-07, 22:41
Hallo Anke (Leolis), allereerst van harte welkom hier op dit superforum.
Goed dat je jezelf nu al begint te oriënteren, de voorpret is minstens net zo leuk als de vakantie zelf.
Vast een tip: Lees vooral veel reisverslagen, zodat je goed beslagen aan de reis begint.
Eric

FloridaVerslaafde
11-11-07, 22:41
Hoi,
Laat ik de eerste zijn je welkom te heten hier op het forum. Ik weet zeker dat je hier bijna alle antwoorden op je vragen zult vinden. Aan de geplande reisdatum te zien heb je genoeg tijd om alles tot in detail te plannen.
Veel plezier hier en heb je vragen dan zijn er genoeg mensen die je kunnen helpen of maak gebruik van de zoek functie.

Have fun,
Walter :cool:

FloridaVerslaafde
11-11-07, 22:42
Nou zeg, dacht ik de eerste te zijn, is Eric mij voor....hahahahahahaha

Tinkerbell
12-11-07, 09:17
Hoi Leolis. Wat een bekende naam he? :-D

Binnenkort moet ik even bij de ANWB zijn en mag dan van Grumpy op jullie oprit parkeren :-D

Aangezien we ook graag in 2009 en 2010 zouden willen gaan zitten misschien wel in dezelfde plane.
Maak Grumpy maar alvast enthousiast

Leuk dat je hier ook zit. Groetjes Marion.