PDA

Bekijk Volledige Versie : Reisschema Patrijzenhof: 9 dagen Florida



patrijzenhof
21-02-05, 12:19
In april ga ik 9 dgn. naar FL.
Dag 1: Start vanaf Orlando met auto richting St. Augustine.
Dag 2: naar Silver Springs
Dag 3: naar Orlando
Dag 4: naar Merrit Island (familiebezoek!)
Dag 5: lekker uitrusten en genieten bij de familie
Dag 6: Cape Canaveral en naar Palm Beach rijden
Dag 7: Miami
Dag 8: Everglades/Naples
Dag 9: naar Orlando voor retourvlucht

Wie ziet nog haken en ogen of weet iets leuks/zinvols te melden over de plaatsen die ik bezoek?
Ik heb nog geen enkel hotel geboekt, alleen de auto.

knaapje
21-02-05, 16:13
In april ga ik 9 dgn. naar FL.
Dag 1: Start vanaf Orlando met auto richting St. Augustine.
Dag 2: naar Silver Springs
Dag 3: naar Orlando
Dag 4: naar Merrit Island (familiebezoek!)
Dag 5: lekker uitrusten en genieten bij de familie
Dag 6: Cape Canaveral en naar Palm Beach rijden
Dag 7: Miami
Dag 8: Everglades/Naples
Dag 9: naar Orlando voor retourvlucht

Wie ziet nog haken en ogen of weet iets leuks/zinvols te melden over de plaatsen die ik bezoek?
Ik heb nog geen enkel hotel geboekt, alleen de auto.

Ieder heeft zo zijn eigen idee over vakantie, maar als je het mij vraagt moet je wel erg van autorijden houden en ben je overal net te kort om wat te zien/doen. Alleen al iedere dag van hotel verkassen.
Ik zou bijv. voor je familiebezoek in Orlando kunnen blijven. Ervan uitgaand dat je bij familie kan overnachten. Daarna afhankelijk van het tijdstip van je retourvlucht, naar Miami en daarna als het mogelijk is vandaar ook terug.
Maar je hebt wellicht al geboekt.
Ik ben zelf in november j.l. 9 dagen geweest. Op Miami ingevlogen, 3 dagen daar,1 dag via KSC naar Orlando en 4/5 dagen in Orlando e.o.
en vandaar retour.
Maar nogmaals ieder zijn eigen idee over vakantie.

Groeten
Knaapje

SpaceAce
21-02-05, 18:32
Damn, wat een eind rijden zeg... En dat allemaal in 9 dagen?

Ik ben het gedeeltelijk met Knaapje eens dus...

Je zult wel wat dingen kunnen zien, maar je bent echt zoveel aan het rijden... En vooral de laatste dag zul je een lekker autoritje hebben. Als dat alleen maar is voor de retourvlucht, waarom dan niet vanaf Naples of Miami de terugvlucht? (en dan moet je ook maar geluk hebben dat de vliegtijden een beetje gunstig vallen - in de namiddag dus. Of je moet weer een nachtje in Orlando willen verblijven en dan dag 10 gebruiken voor de terugvlucht).

ststone
22-02-05, 00:44
Lijkt een beetje als Florida op z'n Japans. It's the sunshine state, relax. Pak je fiets en zweet. of kom naar Miami en begrijp het. Robert Amsterdam 35 Jaar, Miami 6 jaar...

patrijzenhof
22-02-05, 09:32
OK OK, ik snap het: ik wil teveel in 9 dagen. Ik dank jullie voor de kritische noten: ik ga mijn schema wat aanpassen.