PDA

Bekijk Volledige Versie : Even voorstellen: marjaenwim



marjaenwim
07-11-07, 20:30
Beste leden,

Mijn naam is Marja en ik ga volgend jaar een cruise maken samen met mijn man.
Hiermee gaat een langgekoesterde wens in vervulling en graag komen wij in contact met mensen die hier ervaring in hebben en onze leuke tips of adviezen kunnen geven over deze bijzondere manier van reizen.

Groetjes,
Marja

Njit
07-11-07, 20:38
Welkom beide. Op het forum zijn best veel topics te vinden op cruises. Deze vind je het snelst met de Zoeken knop bovenin (zoekwoord Cruise levert al snel resultaat).

Een goed begin met veel info is dit reisverslag: Reisverslag Paula: Cruise informatie (http://www.floridaforum.nl/showthread.php?t=2602&highlight=cruise)

jaap
08-11-07, 19:33
Welkom,

Wij gaan ook graag cruisen. Aanstaande maandag gaan we weer vanuit Miami.

Het heeft wel wat jaren geduurd voor dat ik zo ver was dat ik mee wilde. Eerste keer met de boot mee van Hoek van Holland naar Harwich windkracht 11, zouden we uitvaren of niet. We gingen, wat een ellende. Alleen bij de gedachte dat ik terug moest kreeg ik het al benauwd, jaren niet meer gevaren. Werd al ziek op de surfplank.

We zagen elke keer die grote cruiseboten liggen in Florida. De rest van de familie wilde toch graag mee en dus een geprobeerd, waren gelijk verkocht. Niks geen last van zeeziekte. 's nachts varen, overdag stadje bekijken. Heerlijk! Veel plezier op jullie cruise.

bono
09-11-07, 18:24
Hoi en Welkom hier op dit gezellige informatieve forum!

Cruise ja.......................dat zou ik ook wel willen maar of wij het gaan doen, we willen nog zo veel dingen doen en zo.............

Maar 1 ding staat vast.......jullie gaan..lekker hoor en lekker genieten dat komt vast allemaal goed.


Veel lees en postplezier hier....

Gr. Monique

Njit
09-11-07, 19:32
Puntjes zijn nog steeds in de aanbieding zie ik :)

Eric
10-11-07, 04:28
Puntjes zijn nog steeds in de aanbieding zie ik :)
En als je genoeg puntjes hebt verzameld, dan mag je gratis naar Florida vliegen !! (of naar Atlanta, zoals ik volgende maand).
Eric

Mickey99
12-11-07, 17:08
Ja, die puntjes, het zijn er inderdaad nog steeds véél :-k

I.p.v. een heleboel puntjes zou je ook bijvoorbeeld één komma kunnen typen, dat leest wat rustiger vind ik.

cant51
12-11-07, 19:58
Hallo Marja, welkom op het forum.
Ik lees dat jullie willen gaanvoor een cruise, nou vooral DOEN, wij zijn vorig jaar
geweest en vonden het in 1 woord GEWELDIG.
Wij zijn geweest met Royal Caribbean international het schip was de Mariner of the seas (www.royalcaribbean.com (http://www.royalcaribbean.com)).

Het is ons zo goed bevallen dat we volgend jaar weer gaan met mensen die door onze foto's en verhalen nu ook willen.

Het eten, de show's, en al het andere op het schip was ronduit geweldig.

Als je meer wil weten stuur je maar een mail.

groetjes Toos