PDA

Bekijk Volledige Versie : Even voorstellen: Tamara



Tathna
06-11-07, 11:51
Al even lees ik mee op dit forum en heb me vandaag maar eens aangemeld en zal me meteen even voorstellen.

Ik ben dus Tamara en volgende week donderdag ga ik samen met mijn man en dochtertje van anderhalf naar Orlando.
We zitten van 15 november t/m 1 december in een villa.

Ik ga voor de 5e keer naar Amerika, mijn man voor de 4e keer en ons dochtertje voor de 1e keer. We zijn 2 keer eerder in Florida geweest, maar dat waren rondreizen. En nu zitten we op 1 lokatie en zullen regelmatig in de Disneyparken te vinden zijn.

Njit
06-11-07, 12:05
Welkom Tamara. Je man heet Theo en je dochtertje Natalie? (als ik zo je nickname zie :) )

Veel plezier alvast gewenst maar dat komt vast wel goed. Er zijn verscheidene topics te vinden over het reizen met kleine kinderen.

Tathna
07-11-07, 13:23
Hey, 1 van de 2 heb je goed. Mijn man heet inderdaad Theo (hoe raad je het zo ;-)) en ons dochtertje heet Naomi.

Ik heb al veel nuttige informatie op het forum gevonden.

Petra/VS
08-11-07, 04:24
Hoi Tamara,

Welkom hier! De eerste keer, dat wij met kind(eren) naar Orlando gingen was onze oudste anderhalf (ze is nu 17,5 en is er zeker vijf keer meer geweest ;)). Met een kind van die leeftijd is het eigenlijk heel makkelijk. Katja sliep overal wel, ik herinner me, dat ze in de "bal" van Epcot in slaap viel. Veel plezier!