PDA

Bekijk Volledige Versie : Even voorstellen: ericthegolfer



ericthegolfer
03-11-07, 18:57
Hallo allen

Mijn naam is Eric en heb samen met mijn vrouw gisteren een 25 dagen reis naar de USA geboekt. Vertrek vanuit New York en dan Zuidwaarts richting Florida.
We kennen de USA goed en zijn er reeds een 20-tal keren geweest. Florida als vakantie bestemming echter voor het eerst.

We zullen zo'n 2 weken in het zonnige Zuiden vertoeven waarvan 6 volle dagen in Naples. (periode Do 24/07/2008 - Wo 30/07/2008 )
Omdat ik een grote golf-fanaat ben wil ik uiteraard heel graag op de mooie banen in de buurt gaan spelen ... maar nu komt het DIE ZIJN WEL HEEL ERG PEPERDUUR

Potverdorie er was zo wat NIKS onder de 100 USD voor een rondje van 18 holes. Met 2 wordt dat minstens 220 USD, toch wel fiks.

Ik vermoed dat de prijzen lokaal heel wat lager liggen en men ter plaatse veel betere deals kan vinden.

NU KOMT MIJN VRAAG:
- kan iemand mij tips geven over greenfees op de banen rond Naples
- Nog beter zijn er wellicht leden van clubs daar, of mensen die het reilen en zeilen ter plaatse zo goed kennen en toevallig op de data vermeld ter plekke zijn? Wellicht enkel rondjes samen spelen?

PS: ik was ietwat verbaasd op dit forum zo weinig over "golf" te vinden. Toch een leuke bezigheid in Florida lijkt me

Groeten en alvast bedankt
Eric

mattrob
04-11-07, 09:24
Welkom hier \\:D/ ! Helaas kan ik je er niet veel over vertellen, anders dan dat ik heel veel golfbanen in de buurt van Naples heb gezien inderdaad.

Ik weet niet of er veel behoefte aan is op het forum, ik zie er inderdaad nooit iets over, maar ik zal zeker gaan golfen tijdens onze vakantie. Ik heb pas een villa gehuurd in Kissimmee, daar staat dat er vlakbij meerdere courses zijn die rond de $ 30 kosten (incl. cart). Dat lijkt me een prima prijs :wink: !

Afgelopen zomer hebben we zuidwesten van USA gedaan, ook daar heb ik veel gegolfed. Ondanks dat het warm is, vond ik het best goed te doen overdag (steeds lekker in het karretje wind vangen en veel drinken). Vaak zijn de prijzen substantieel lager als je na bv 14uur de baan op gaat. Zou je ook eens moeten navragen (als je dat wilt tenminste).