PDA

Bekijk Volledige Versie : Even voorstellen: jet



jet
19-02-05, 14:34
Hoi,
Ik ben Jet en wij (m'n man en ik en onze twee kids van 7 en 9) gaan in de meivakantie naar Florida. M'n man en ik zijn 11 jaar geleden op huwelijksreis naar Florida gegaan voor 3 weken (naar longboat Key en key West) en daarvoor (in 1990) ben ik ook een keer geweest tijdens de kerst. Maar sinds dien dus niet meer.
Mijn oudste zus woont in Bradenton en is getrouwd met een Floridian.
Wij gaan in mei naar een huis in St. Petersburg maar hopen natuurlijk ook een dag of twee naar Orlando te gaan.

jet
11-11-13, 23:26
Hoi, Wat grappig! Mijn laatste post hier was in 2005. Sinds dien is er nog een zoon bij gekomen en zijn we in 2008 met z'n vijven naar Fla. geweest. Toen hadden we drie weken een huis gehuurd in Spring Hill. Daarna is mijn oudste zoon in de zomervakantie van 2012 en 2013 in zijn eentje naar Florida geweest (mijn zus woont in Bradenton). Nu vinden we het weer hoog tijd om met z'n allen te gaan. Ik heb afgelopen week de vliegtickets geboekt! We vliegen op 4 juli met air Berlin van Dusseldorf naar Miami en gaan eerst een weekje naar de Keys. Daarna gaan we richting Bradenton waar we een villa hebben geboekt van 11 juli t/m 27 juli. Mijn oudste zoon blijft een paar weken langer en vliegt op 12 augustus terug vanaf Fort Myers naar Dusseldorf (Lucky him!)
We hebben er vreselijk veel zin in!

Ta2 Gerrit
12-11-13, 11:57
Wederom welkom Jet, en leuk om te zien dat je, ondanks 8 jaar niet posten, Florida toch trouw bent gebleven :o
In die 8 jaar zijn er natuurlijk talloze tips en ervaringen bijgekomen op het forum, dus doe er je voordeel mee.

En nog veel plezier met de voorpret.

Njit
12-11-13, 12:34
Vooral knap dat je na 8 jaar nog steeds je wachtwoord wist ;)

Ritchie
12-11-13, 15:55
Welkom back !!! leuk dat jullie weer gaan.
Fijn dat je gewoon op dit forum kan blijven zonder te posten.