PDA

Bekijk Volledige Versie : Even voorstellen: Arie van Urk



arie van urk
30-10-07, 19:27
Goedendag

Geheel nieuw hier maar een enigzins ervaren Florida ganger.

sind 1994 ieder jaar rond de kerstdagen voor een aantal weken in Stuart aanwezig

de volgende trip is al vastgelegd voor 21 januari 2008
zonder de kinderen ..

Mickey99
31-10-07, 11:29
Welkom op dit leuke forum!

Je had al een paar mooi foto's geplaatst! Ik wens je veel lees- en postplezier hier.

Groetjes,
Sonja

esther-disney
03-11-07, 10:20
leuk! welkom!
wij gaan ook in januari naar Florida, rond die tijd zitten we al in Orlando.

Esther

famdr
21-01-08, 16:12
hallo arie,
we kregen dit forum als tip van je schoonzus.

groetjes fam de ridder

famdr
23-01-08, 14:22
hallo,
ik heb al rond zitten e snuffelen op de site en ben al een paar leuke dingen tegen gekomen .We gaan waarschijnlijk naar bobby creek met z'nboot varen al zien we misschien geen aligators dat geeft niet het is al een belevenis om op z'n boot te zitten. We kregen ook een tip dat bij contineltal irlines je stoelen kon reserverenen dat heb ik gelijk uit geprobeerd en is gelukt de kinderen zittten bij een raam dat wilden ze graag, zal wel een schouwspel zijn hoog in de lucht metallemaal wolken.

Veel plezier in florida ik hoor het wel hoe het gegaan is, misschien met het jaarlijkse buurt diner is showband house op 9 feb.

gr astrid

stippie
23-01-08, 19:53
We gaan waarschijnlijk naar bobby creek met z'nboot varen al zien we misschien geen aligators dat geeft niet het is al een belevenis om op z'n boot te zitten.

Als je er geen ziet kun je altijd nog naar Gatorland gaan (www.gatorland.com (http://www.gatorland.com)).

Gr,

Mario

famdr
24-01-08, 00:26
hallo stippie,
ik denk dat ik eerst een cursus engels ga volgen want ik heb die site bekeken en de foto's zien er geweldig uit maar dan moet ik lezen en ik snap er niks van dat hele engels. Maar als ik zo zie dan denk ik dat we in de 10 dgn dat we op vacantie zijn het veel te weinig .

Gr astrid

stippie
24-01-08, 18:04
hallo stippie,
ik denk dat ik eerst een cursus engels ga volgen want ik heb die site bekeken en de foto's zien er geweldig uit maar dan moet ik lezen en ik snap er niks van dat hele engels. Maar als ik zo zie dan denk ik dat we in de 10 dgn dat we op vacantie zijn het veel te weinig .

Gr astrid

Misschien is een beetje bassiskennis Engels geen slecht idee.
Ik denk dat je dit toch een beetje nodig hebt of je moet iemand meenemen die de taal beheerst.

En inderdaan is 10 dagen niet genoeg, maar ook 3 of 4 weken zou ik niet genoeg hebben.
Nu moet je moeilijke keuzes maken, maar gelukkig heb je de juiste informatiebron gevonden met dit forum die misschien je keuze wat eenvoudiger kan maken.

Gr,

Mario

Lannie
24-01-08, 18:25
Wij hebben in oktober de airboat genomen bij Boggy Creek, wat overigens voor ons moeilijk te vinden was, zelfs met navigatie. En wij hebben meer aligators gezien dan 12 jaar geleden in de Everglades. Ze weten bij Boggy Creek precies waar ze zitten. Ga wel 's morgens want als het te warm wordt zoeken de aligators de schaduw op!
Het is een supergave ervaring, zo hard te gaan over het water.