PDA

Bekijk Volledige Versie : Even voorstellen: moa



moa
30-10-07, 00:18
Hallo,

Wij zijn een gezin met 2 kinderen van dan 14 en 11 en willen in mei naar Florida. We hebben in totaal 16 dagen ter beschikking en willen er daarvan 3 besteden aan een tussenstop in New York. Rekening houdend met reisdagen houden we 10 dagen over voor Florida.

Ik ben 6 jaar geleden voor studie in Miami geweest en had toen al 'ik wil een keer terug maar dan meer zien'. Nu bezig met plannen en denken aan het volgende:
- 2 dagen Miami
- 2 dagen voor everglades, keys
- 1 dag voor westkust
- 5 dagen (omgeving) Orlando (o.a. seaworld, disney, kennedy space center).

Vragen die wij nu hebben:
- kan NY als tussenstop, zijn daar voorwaarden aan verbonden
- welk verblijf met kinderen? Zijn er family-rooms, is een bungalow/villa in Orlando aan te raden

Tips zijn welkom, alvast bedankt..

Eric
30-10-07, 10:38
Hallo,

Hallo Moa, allereerst natuurlijk een welkom op dit gezellige forum.



Vragen die wij nu hebben:
- kan NY als tussenstop, zijn daar voorwaarden aan verbonden


Dit kan bij de meeste Amerikaanse maatschappijen gratis, kies er een die New York, of nog betere Newark als tussenstop heeft, zoals bv. Continental of Delta.



- welk verblijf met kinderen? Zijn er family-rooms, is een bungalow/villa in Orlando aan te raden


Er zijn diverse mogelijkheden, bij verblijf van een week is een villa denk ik de prettigste oplossing, je hebt ook hotels met 'suite'kamers.



Tips zijn welkom, alvast bedankt..

Tip nr. 1 : lees wat reisverslagen hier op het forum door.

Veel plezier,
Eric

Mickey99
31-10-07, 11:33
Welkom op dit leuke forum.

New York is prima te doen als tussenstop. Ik zou alleen wel snel de vliegtickets gaan regelen aangezien veel mensen in de meivakantie die kant op gaan.

Veel lees- en postplezier hier en succes met alle voorbereidingen.

Groetjes,
Sonja