PDA

Bekijk Volledige Versie : Even voorstellen: De Bergies



robberg
20-10-07, 15:17
hallo,

Wij zijn een gezin uit Maarssenbroek (tussen Utrecht en Amsterdam) en hebben in de planning staan om in juli/augustus 2008 naar Florida te gaan. Mijn vrouw en ik hebben 15 jaar geleden een Fly\Drive gedaan in Florida en waren daar zo van onder de indruk dat we dit nu graag met de kinderen (15 en 12 jaar) willen delen.

Wij zijn ons nog aan het oriënteren of we een zelfde soort Fly\Drive gaan doen of dat we op 2 locaties voor een week een villa gaan huren. De voorkeur gaat vooralsnog uit naar een Fly\Drive omdat we dan zeker zijn dat we zoveel mogelijk zien van Florida en niet op onze "luie" kont blijven zitten bij de luxueuze villa's met zwembad.

Ik hoop op de site ideëen op te doen over welke touroperator het beste is, het voorbereiden van de reis e.d. Dus bij deze: alle suggesties om onze reis zo leuk en succesvol te maken zijn dus van harte welkom.

Eric
20-10-07, 15:44
Hallo Rob (zo heet je toch denk ik?), allereerst welkom op dit superleuke forum.
Leuk plan voor volgend jaar.
Waarom maken jullie er geen combie van?
Dus een week rond trekken, en een week een comfortabele villa in Orlando om de pretparken te bezoeken?
Dat is de meest voorkomende combinatie.
Eric

robberg
22-10-07, 01:18
Is inderdaad ook een optie om te doen. We gaan eerst nog even alles op een rijtje zetten, het forum goed doorlezen en dan zullen we zien. We kijken er enorm naar uit en hier begint de voorpret al.

Maar de suggestie nemen we alvast mee Eric, bedankt voor je reactie...(en inderdaad het is Rob ;-) )