PDA

Bekijk Volledige Versie : Unofficial Guide to WDW: Touringplans



reneefrankrijk
18-10-07, 17:04
Wij hebben sinds kort 3 hele fijne reisgidsen in ons bezit. De beste is naar onze mening "A Brit's Guide to Orlando and WDW". Een aanrader.
Maar met de Unofficial Guide kun je tegen een bedrag van nog geen 6 euri touringplans downloaden van de 4 Disney parken.
Is er iemand die die plans ook daadwerkelijk heeft gebruikt en er wat over kan zeggen (zijn ze handig en werken ze inderdaad? M.a.w. scheelt het in tijd?).

Michael66
18-10-07, 17:14
Scheelt het in tijd? Ja, nee, misschien.

Er staan in dat soort planningen altijd wel goede tips over wanneer je wat het beste kunt doen ("minder druk tijdens de parades"), hoe je het beste om kunt gaan met express-passen, rond welke tijd je het beste kunt gaan eten zonder ook daar lang te moeten wachten etc.

Maar die tips .... ik weet het niet .... je kunt die dingen ook op andere manieren te weten komen, zoals via dit forum. En allerlei websites waar je die ino (veelal gratis) kunt krijgen.

Desalnietteplus hoop ik dat je veel aan je gidsen hebt.

Have fun.

Eric
18-10-07, 18:43
Exact de touringplans aanhouden is bijna een onmogelijkheid, maar zoals reeds gezegd, er staan heel veel goede tips in.
Echter....in mijn ogen ga je op vakantie en dus lijkt het me dat je het gewoon lekker rustig aan wil doen.
Vroeg beginnen is bv. zo'n (goede) tip, maar ik moet er niet aan denken dat ik in de vakantie om 05:45 met mijn blote voeten op het koude zeil (bij wijze van spreken) moet staan, om maar zeker een uur vóór de officiële openingstijd bij het hek te staan.
Conclusie: lees alle tips (er zit echt héél veel ervaring in het boek verwerkt) en gebruik ze als het in je straatje past.
Eric