PDA

Bekijk Volledige Versie : Even voorstellen: theadora



theadora
17-10-07, 21:58
hoi, ik ben theadora en ga in november voor de eerste keer naar Florida. Ik weet eigenlijk niet zo goed wat ik ervan moet verwachten en probeer een beeld te krijgen via deze site. Misschien dat iemand me iets meer kan vertellen over het overnachten in bed & breakfast? De reden dat ik Florida heb uitgekozen is heel banaal: ik wil zon! Dus ik hoop dat in ieder geval te vinden maar mooie natuur vind ik ook leuk net als lekker eten en ontspanning. De pretparken zal ik zeker links laten liggen. Alle tips zijn zeker welkom en als "beloning" zal ik na mijn reis mijn ervaringen op deze site zetten. En oja wij hebben een auto gehuurd dus zijn mobiel.8-)

Lannie
17-10-07, 22:13
Beste Theadora, welkom op dit forurm. Een goed beeld kun je krijgen door de vele reisverslagen door te lezen! Succes! Jolanda

mafo
18-10-07, 07:26
Goh een Bed en Breakfast, nog nooit gedaan. Overigens hoef je, je in FLA niet te vervelen als je niet naar pretparken gaat. Genoeg mooie natuur.

bono
18-10-07, 12:22
Welkom,

Gezellig, weer een naar Florida in November.
Wij zelf ook :wink:

Waar ga je overnachten, of ga je rondtrekken of wil je een villa.
Met hoevelen ga je eigenlijk?
Misschien als je al iets meer kwijt kan over hoe en wat verder dan kunnen we je misschien ook beter te woord staan.

Nou in iedergeval heel veel plezier met lezen, en posten.

Gr. Monique

theadora
19-10-07, 10:49
Hoi Monique, leuk om reacties te krijgen. Wij gaan met z'n tweetjes en wij hebben een auto gehuurd waarmee we in ieder geval naar de Keys willen gaan, de Everglades en heel waarschijnlijk ook naar cape canaveral. We gaan helaas maar 12 dagen maar beter iets dan niets toch? Het lijkt me heel leuk om in bed & breakfast gelegenheden te logeren omdat je dan toch iets meer met de mensen te maken hebt. We hoeven niet zo nodig naar clubs en dergelijke maar lekker uit eten gaan vinden we altijd goed en terrasjes natuurlijk maar ook mooie natuur is welkom en ik wil heel graag gaan zwemmen met Dolfijnen. Gelukkig heb ik inderdaad al veel tips gezien op deze leuke website dus ga ik vandaag nog verder spitten om zoveel mogelijk te weten te komen.
Nogmaals bedankt voor jullie reacties en ik hoop er nog meer te krijgen
Thea

Eric
19-10-07, 12:02
Die natuur en dat zwemmen (met en zonder dolfijnen) zullen prima lukken, maar die terrasjes.......nee, dat kennen ze niet zoals bij ons.
Alleen in Miami beach op de boulevard en in Bayside vind je wat terrasjes.
Ook is de 'uit eten' cultuur daar wat anders dan bij ons, als je niet op past sta je in een half uur weer buiten...
Maar als je daar allemaal een beetje rekening mee houd, kun je in Florida een geweldige vakantie hebben.
Je zegt dat je niet van pretparken houd, maar hoe is het dan met Seaworld of Animal Kingdom? Of houden jullie daar ook niet van??
Eric

theadora
19-10-07, 18:45
Misschien dom maar animal kingdom ken ik niet maar ik ga nu natuurlijk meteen zoeken en kijken wat dat is.

Eric
19-10-07, 21:05
Ik zou wat reisverslagen hier op het forum lezen, of een (Capitool) reisgids over Florida halen.
Vakantie is veel leuker als je jezelf een beetje voorbereid.
Eric