PDA

Bekijk Volledige Versie : Vliegen met Northwest Airlines



karen
16-07-05, 15:30
wie weet of er video schermpjes zijn bij de vluchten van north west????ik heb het toestel al gezocht bij flight guru maar daar kon ik deze info niet vinden...

Ebelix
17-07-05, 11:46
Ik dacht dat NW geen schermpjes heeft. Ik ben 3 jaar geleden met ze gevlogen en toen hadden ze geen schermpjes.

karen
19-07-05, 18:49
Bedankt voor je antwoord!! We nemen voor de zekerheid toch maar het dvd schermpje mee!!! Groetjes karen

Njit
19-07-05, 19:07
Hier kun je vinden in welke vliegtuigen er een Personal Video System aanwezig is:

http://www.nwa.com/services/onboard/movies/pvs/

verschooreline
17-10-07, 16:28
Hoi.

Nog 2 dagen en ik vlieg naar Orlando met NW (overstap detroit):razz:
Nu ben ik dus heel benieuwd of er iets van televisiesschermen in het vlietuig aanwezig zijn. Heeft iemand daar ervaring mee met deze maatschappij?

Michael66
17-10-07, 20:03
Al bij www.seatguru.com (http://www.seatguru.com) gekeken?

mafo
17-10-07, 20:19
Ik heb wel ervaring met NWA maar dat was nadat ik de dag ervoor vrijwillig mijn stoel op had gegeven bij United Airlines (tegen een leuke vergoeding). Dat vliegtuig had in ieder geval geen schermpjes en minder prettige stoelen naar mijn smaak.

http://static.flickr.com/24/48618539_efa28e7e4c_m.jpg (http://www.flickr.com/photos/mafo/48618539/)
algemeen videoscherm bij NWA

Nikkie1974
17-10-07, 23:57
Ik heb afgelopen augustus gevlogen met Northwest en het is mij uitstekend bevallen. Wij hadden een eigen tv scherm in de stoel voor je met o.a. films, muziek en spelletjes.

Corry
18-10-07, 09:45
Northwest vliegt tegenwoordig met alleen nieuwe vliegtuigen naar de VS.
Moet dus prima ervaring kunnen worden.

Eric
18-10-07, 11:33
Northwest vliegt tegenwoordig met alleen nieuwe vliegtuigen naar de VS.
Moet dus prima ervaring kunnen worden.

Nu nog de attendents verjongen....
Eric

verschooreline
18-10-07, 13:37
oke. ja ik zit echt te hopen op een beeldscherm in mn stoel!! ik heb er echt een hekel aan als mensen namelijk voor je beeld zitten bij het kijken naar een film oid!
En met zo'n lange vlucht krijg je toch wel eten aan boord? Of moet je dat zelf kopen net als bij transavia ed.?

xl1067
18-10-07, 13:42
oke. ja ik zit echt te hopen op een beeldscherm in mn stoel!! ik heb er echt een hekel aan als mensen namelijk voor je beeld zitten bij het kijken naar een film oid!
En met zo'n lange vlucht krijg je toch wel eten aan boord? Of moet je dat zelf kopen net als bij transavia ed.?

Bij alle amerikaanse airlines krijg je wel iets te eten/drinken aan boord. Zelfs op de korte vluchtjes van 1 uurtje krijg je iets te drinken en te snacken. Maak je dus geen zorgen het zal wel "chicken or pasta" worden.

Ta2 Gerrit
18-10-07, 14:10
Bij alle amerikaanse airlines krijg je wel iets te eten/drinken aan boord. Zelfs op de korte vluchtjes van 1 uurtje krijg je iets te drinken en te snacken. Maak je dus geen zorgen het zal wel "chicken or pasta" worden.

Dat is niet bij alle US maatschappijen meer zo. Op de transatlantische krijg je uiteraard nog wel eten en drinken, maar op de binnenlandse moet je dit vaak gewoon kopen. Althans bij Delta i.i.g.

xl1067
18-10-07, 15:24
Dat is niet bij alle US maatschappijen meer zo. Op de transatlantische krijg je uiteraard nog wel eten en drinken, maar op de binnenlandse moet je dit vaak gewoon kopen. Althans bij Delta i.i.g.

Afgelopen juni/juli met Delta nog wel een blikje cola en twee zakjes pinda's gekregen op de vluchten Atlanta-Orlando en Orlando-Atlanta. Het was overigens wel een vlucht uitgevoerd door Delta zelf en niet door SONG, zou dat het verschil kunnen zijn?

Ta2 Gerrit
18-10-07, 16:39
Pinda's en Soda's krijg je nog steeds, en voor een vluchtje Atl. Orl. is dat eigenlijk wel genoeg :-)

calypso
22-07-09, 12:03
Heeft iemand nog recent met NorthWest gevlogen naar Atlanta?
Heb een vlucht geboekt met Delta, Maar die wordt dus door Northwest uigevoerd. Maar zelf eigenlijk ngo niet echt met ze gevlogen.

Hoe is de service en heb je ook eigen schermpjes zoals bij Delta?

Teleton
22-07-09, 12:11
en heb je ook eigen schermpjes zoals bij Delta?

Hangt af van het vliegtuig; de 747 is nu eenmaal anders dan de 757. Kijk even op seatguru.com voor de uitrusting van jouw vliegtuig. Zal voor je duimen.....

Ebelix
22-07-09, 12:39
NWA vliegt met Airbus 330-300 naar atlanta en meeste andere bestemmingen. Deze vliegtuigen hebben een schermtje in de stoel voor je.

Veel plezier.

derrobbie
22-07-09, 20:42
wij zijn in mei met Delta heen en NWA terug gevlogen van en naar Atlanta.
Op het merk vliegtuig na (boeing vs. airbus) is er verder weinig verschil.
Vond dat er in de NWA aan de kant van het raam iets meer ruimte was om wat neer te leggen.
Verder zag ik dat Delta Coca Cola producten schonk en NWA Pepsi:mrgreen: en het schermpje in de NWA is met een bedrade afstandbediening te regelen.
Neem als je goed van muziek of een film wilt genieten wel je eigen hoofdtelefoon mee want die ze je in het vliegtuig geven krijg ik maar niet goed in m'n oren](*,)

1250
22-07-09, 22:08
NWA vliegt met Airbus 330-300 naar atlanta en meeste andere bestemmingen. Deze vliegtuigen hebben een schermtje in de stoel voor je.

Veel plezier.

Zij vliegen ook op Memphis met dat vliegtuig.

calypso
23-07-09, 08:57
Dank alemaal voor jullie reacties!
Oei Pepsi is niet het goede merk, dan zal ik toch wat anders moeten drinken, want Atlanta is toch de stad voor CocaCola :-)

Het is inderdaad de A330-300 waarmee ik vlieg dus denk dat het wel allemaal goed zit. ;-)

Michael66
23-07-09, 12:21
Ik heb eergisteren die route gevlogen, en inderdaad met een toestel van NWA, een Airbus 330-300. Kijk maar eens op seatguru voor de specificaties.

Eigen schermpjes voor iedereen, met films, muziek, maps, spelletjes en nog meer. Er zit een soort afstandsbediening in je stoel die je eruit kunt halen en dat is dan de bediening, maar ook meteen je spelletjes-bediening. Werkt uitstekend. Filmaanbod vond ik persoonlijk niet interessant, maar da's mijn mening.

Drankenservice alleen bij de maaltijden, tussendoor komen ze wel langs met water en voor de rest kun je zelf wat halen achterin.

Stoelen zijn leer. Wat mij daarvan erg tegenviel is dat ik binnen 2 uur een houten kontt had en toen nog 7,5 uur te gaan had. Ik was niet de enige die daar last van had.

In mijn reisverslag (21-7) vind je een aantal fotootjes van binnen- en buitenkant van het vliegtuig.

1250
23-07-09, 18:33
@Michael66 Welke rij zat je, ik vlieg namelijk in Oktober met de Airbus A330-300 naar Memphis van NWA en heb mijzelf ingecheckt op rij 12 want rij 10 t/m 28 heeft namelijk stroom volgens Seat Guru.

maanbo
23-07-09, 18:48
Drankenservice alleen bij de maaltijden, tussendoor komen ze wel langs met water en voor de rest kun je zelf wat halen achterin.

In mijn reisverslag (21-7) vind je een aantal fotootjes van binnen- en buitenkant van het vliegtuig.


Drinken kun je achterin halen schrijf je, maar is dat gratis of wat kost dat, weet je dat?
En nemen jullie zelf ook drinken mee in het vliegtuig en wat want ik ben ooit naar Turkije gevlogen
en had lekker slim een flesje cola meegenomen en w.s door het luchtdruk verschil
spoot de cola hoog in de lucht alle kanten op :oops: dus ja........:oops::oops:

en ik heb bij je reisverslag een vraag gesteld over hoelang je bent
want dan kan ik een beetje inschatten hoe mijn 1.90 meter lange ega komt te zitten8-[

Ta2 Gerrit
23-07-09, 18:58
Zelf drinken meenemen kun je gevoeglijk vergeten, je krijgt het namelijk niet aan boord.
Bij de securitycheck aan de gate mag je je flesjes inleveren.

Wat mijn vrouw nog wel eens doet (als ze het niet vergeet) is een leeg flesje (dat mag wel) meenemen en dat in het toilet bij de gate vullen.

disney fan
23-07-09, 20:20
Meestal staan er flesjes automaten bij de gate (na de securitycheck).
Ik haal daar altijd een flesje water en neem dat mee het vliegtuig in.

Ik neem altijd een anti stress pil in vlak voor het opstijgen.
Ze komen dan nog niet met water langs dus vandaar.
De optie van Gerrit zijn vrouw is natuurlijk helemaal handig (had ik nog niet aan gedacht)
Het is wat dat vliegen......
Na al die keren wordt de angst nog steeds niet minder.
Maar ja, je moet er wat voor over hebben om een geweldige vakantie te hebben.

Michael66
24-07-09, 02:27
Op Schiphol ben ik nog nooit frisdrankautomaten tegengekomen na de securitycheck. Wel al vaker leeg flesje mee en dat vullen op toilet. (maar dit heeft verder niets met het onderwerp te maken)

Ik zat op rij 33 op de heenweg. Op de terugweg rij 22. Dat van die electra op de voorste economy-rij heb ik ook gezien bij seatguru. In het vliegtuig heb ik er echter niet echt naar gekeken.

disney fan
24-07-09, 08:22
Op Schiphol ben ik nog nooit frisdrankautomaten tegengekomen na de securitycheck.


Hij staat er echt, ik gebruik hem iedere keer als ik vlieg met Delta.
Hij staat naast de koffieautomaat!
Maar dit heeft verder idd niets met het onderwerp te maken.

moby
24-07-09, 12:00
super maatschapij nieuwe toestellen goed, goed eten video scherm goede stoelen, kan martinair dikke punt aan zuigen , :-P

1250
24-07-09, 13:06
Op de terugweg rij 22.

Dan heb je volgende keer stroom \\:D/