PDA

Bekijk Volledige Versie : Reisschema berenst: Tampa - Miami



berenst
17-10-07, 02:12
Enige tijd geleden heb ik me voorgesteld aan dit forum en nu eindelijk is de voorbereiding voor onze Florida reis echt begonnen.
Met kerst en oud jaar 2007 plannen wij een 14 daagse reis. We zijn met zijn vieren, twee kinderen van 11 en 14.
zaterdag 22/12 aankomst Tampa (als we de aansluiting halen in New York) laat in de middag. We zoeken nog een transfer naar het hotel in Clearwater, waarschijnlijk Dolphin Beach Resort, anders Belleview Biltmore Resort.
zondag 23/12 uitrusten op het strand van Clearwater en bezoek aan het aquarium in Tampa bay. Auto staat klaar bij het hotel, moet nog geregeld worden.
maandag 24/12 Sand Key Park, Dolfijnen spotten en schelpen zoeken
dinsdag 25/12 Crystal River zeekoeien zien, Chassahowitzka national Wildlife Refuge en zelf zwemmen
woensdag 26/12 vertrek van Clearwater naar Sanibel Island, Sanibel Inn Onderweg haaientanden zoeken op Caspersen beach,
donderdag 27/12 Schelpen zoeken, dolfijnen tocht, JN Ding Darling national wildlife Refuge (alligator watching)
vrijdag 28/12 vertrek naar Naples, hotel Edgewater Beach of eens in de stad: Trianon Old Naples. Oude stad bekijken, shoppen.
zaterdag 29/12 vertrekuit Naples naar Everglades, overnachting in Homestead of Florida City. Onderweg Big Cypress.
zondag 30/12 laatste blik op Everglades, aankomst Key Largo
maandag 31/12 snorkelen bij John Pennekamp Coral Reef
dinsdag 1/1 Islamadora, bezoek theater of the sea
woensdag 2/1 vertrek naar Miami Beach
donderdag 3/1 Miami down town
vrijdag 4/1 helaas, naar huis

We missen expres Orlando en alle pretparken, maar missen per ongeluk Key West. Wat denken jullie van dit plan, hoe kunnen we nog Key West inplannen?


groetjes,
Pauline

bono
17-10-07, 11:39
Nou dat is een overvol schema, maar wel leuk al die wildlife dieren en bossen.
Wij houden zelf ook wle van natuur en dieren dus dat ziet er heel leuk uit.
Wij zelf gaan ook naar Florida Aquarium / Lowery zoo toe, vergeet niet bij de (ik geloof beide) de kortingscoupon uit te printen van het forum
http://www.floridaforum.nl/showthread.php?t=3181

Overnachten in Homestead is best goed te doen, dat hebben we vorig jaar ook gedaan.
Er zijn verschillende hotels in de buurt en een grote Walmart en andere zaken, je kan er lekker eten bij AppleBee's.

Ik denk dat je ook rekening moet houden of zaken wel op 1 januari open zijn of kerst dagen, gezien je op 1 januari naar Theater of the Sea wil??

Verder succes en heel veel plezier verder met zoeken en boeken.

Gr. Monique

berenst
17-10-07, 15:14
hoi Monique,

bedankt voor je reactie.
Ik hoop dat alles gewoon open is aan parken enzo met de feestdagen. Het is daar hoogseizoen per slot van rekening.
Tip van de kortingsbonnen gaan we zeker opvolgen!
Het verbaast me dat je het schema vol vindt, de meesten pakken Orlando ook nog mee en rijden grotere afstanden per dag. En we willen juist niet gaan rennen, maar alles goed bekijken

groetjz
pauline.

bono
17-10-07, 16:07
Ik bedoelde dat je dus veel wilt gaan zien, en het schema staat vol met dat gene wat je wilt gaan doen of zien.
Ik bedoelde niet overvol van te weinig relax uren/dagen en te veel WDW parken.
Nee ik bedoelde het absoluut niet negatief.................soms komt het schrijven anders over dan ik bedoel misschien maar sorry daarvoor.

Gr. Monique