PDA

Bekijk Volledige Versie : Even voorstellen: Hedwig



Hedwig
14-02-05, 15:12
Hallo Floriagangers,

Mijn naam is Hedwig en ik ga in mei met man en 2 kinderen (10 en 8 jaar) naar Orlando.
Dat wordt 12 dagen Disney en andere parken. We zijn al diverse keren in Parijs geweest maar de kids wilden nu wel het echte Amerika gevoel krijgen.
Ben zelf in 1992 voor 3 weken (met vechtgenoot) naar Floria geweest en is ons goed bevallen.
Misschien heb je nog enkele tips v.w.b. eten en drinken?
We verblijven in Marriot Fairfield Inn. (ps staat bij jullie vermeld onder de duurdere hotels doch slechts € 48,00 per nacht en de kids zij free.

groetjes Hedwig

Njit
14-02-05, 15:35
Welkom op het forum!

Eten en drinken kun je goed in Orlando.. Zelf zijn we fan van Ponderosa & IHOP. Verder hebben we ook goed gegeten in de Hollywood Brown Derby (MGM Studios). Dit is prijzig maar wel erg lekker (we hadden er de Fantasmic Combo)

Veel plezier met de voorpret alvast :)

Daniel
14-02-05, 17:23
We verblijven in Marriot Fairfield Inn. (ps staat bij jullie vermeld onder de duurdere hotels doch slechts € 48,00 per nacht en de kids zij free.

Hoi Hedwig,

Fairfield Inn is een keten van middenklasse hotels waarvan Mariott eigenaar is. De "echte" Mariott hotels zijn duurder. Overigens heb ik ook wel eens geslapen in een Fairfield Inn en dat is me uitstekend bevallen!

Daniel

Petra/VS
18-02-05, 01:01
Ja, hier ook een fan van Fairfield Inn, altijd nette kamers. Veel plezier, onze kinderen zouden iedere vakantie wel naar Disneyworld willen!

Danny
18-02-05, 09:48
Bijna vergeten....he Njit....echt een hele gave banner die je hebt gemaakt. =D>

Njit
18-02-05, 10:46
Bijna vergeten....he Njit....echt een hele gave banner die je hebt gemaakt. =D>

tnx :) Die van SpaceAce ook al gezien?

Danny
18-02-05, 16:02
Nee, maar ga meteen ff op zoek :D

Danny
18-02-05, 16:06
Die van Spaceace is ook vet cool......jullie zijn goed bezig =D>

SpaceAce
18-02-05, 17:20
Die van Spaceace is ook vet cool......jullie zijn goed bezig =D>

:)

(sorry voor het offtopic geneuzel, maar ehm: mooi he?)