PDA

Bekijk Volledige Versie : Even voorstellen: danny



master
15-10-07, 16:43
hallo,

ik ben danny 33jaar en woon in amsterdam.
ik wil samen met mijn vrouwen en dochter van 2.5 jaar in November 2007
voor 2 weken naar Florida gaan.

ben nu druk aan kijken voor tickets/verblijf etc.... !!!

groet,
danny

Nijntje
15-10-07, 16:45
Hoi Danny,

welkom op dit leuke forum. En wat ga je al lekker snel! (hoewel ik ook niet mag klagen) Veel succes in het uit puzzelen van alles.

Njit
15-10-07, 17:35
Vrouwen? Ga je met je hele harem die kant op? Gezellig hoor :)

mafo
15-10-07, 19:36
Succes met het boeken alvast, heb net even gekeken en zag dat het landen op Miami een paar honderd euro kan schelen daar kan zou je mooi een stukje van je autohuur van kunnen betalen.

Van Dinsdag tot Dinsdag is het voordeligst met zijn 3en kan je dan voor onder de duizend euro naar Miami heen en weer vliegen.

Maar misschien dat je nog wel voordeligere vluchten kan vinden.

master
16-10-07, 11:01
he hallo,

bedankt voor de tip.
ik wil graag in de buurt van de disney pretparken een verblijf(bungalow/villa) zoeken.
als ik miami land hoelang is dat dan rijden?

groet



Succes met het boeken alvast, heb net even gekeken en zag dat het landen op Miami een paar honderd euro kan schelen daar kan zou je mooi een stukje van je autohuur van kunnen betalen.

Van Dinsdag tot Dinsdag is het voordeligst met zijn 3en kan je dan voor onder de duizend euro naar Miami heen en weer vliegen.

Maar misschien dat je nog wel voordeligere vluchten kan vinden.

bono
16-10-07, 11:07
Hoi en Welkom hier op dit gezellige forum.

Je gaat inderdaad al snel.......................wij zelf gaan 26 november.
We vliegen met Martinair en ik geloof dat er nog plaatse vrij zijn....................maar of ze op tijd vliegen...................;) dat is nog de vraag.

Verder kan je op de bekende site's nog wel even kijken naar een villa en zo......................vraag een paar offertes aan dan kan je kijken welke het goedkoopste is................ook vluchten doen ze voor je................
AE, AV USA etc.

Veel plezier met de voorpret van zoeken en boeken en lees wat reisverslagen daar haal nog wel eens goede tips uit.

Gr. Monique

Eric
16-10-07, 13:04
ik wil graag in de buurt van de disney pretparken een verblijf(bungalow/villa) zoeken.
als ik miami land hoelang is dat dan rijden?
groet

Vanaf de luchthaven van Miami tot aan de villawijken in Kissimee is zo'n 4,5 uur rijden, uiteraard een beetje afhankelijk van het verkeer (vooral eerste stuk, 's middags Miami uit) en je rijsnelheid.
Je moet ook naar je sleuteladres om de vliiasleutel op te halen, en het duurt alles bij elkaar wel zo'n uur of 2 voor je na het landen én route' bent.
Dis misschien verstandig om als je pas laat in de middag aankomt de eerste nacht een hotel in de buurt van de luchthaven te nemen.
Een goede keus is dan bv. Best Western Miami airport west, zo'n 20 minuten van de luchthaven en vlak bij de Florida turnpike.
Eric

Mickey99
16-10-07, 15:20
Hoi en Welkom hier op dit gezellige forum.

Je gaat inderdaad al snel.......................wij zelf gaan 26 november.
We vliegen met Martinair en ik geloof dat er nog plaatse vrij zijn....................maar of ze op tijd vliegen...................;) dat is nog de vraag.

Verder kan je op de bekende site's nog wel even kijken naar een villa en zo......................vraag een paar offertes aan dan kan je kijken welke het goedkoopste is................ook vluchten doen ze voor je................
AE, AV USA etc.

Veel plezier met de voorpret van zoeken en boeken en lees wat reisverslagen daar haal nog wel eens goede tips uit.

Gr. Monique


Off topic:
Zijn de puntjes de laatste tijd in de aanbieding hier? :mrgreen:
Ik zie in ene in heel veel berichtjes ..... ...... ..... :-k

Njit
16-10-07, 15:28
Niet gelezen? Nu 5 puntjes halen, 2 betalen.....

Mickey99
16-10-07, 15:31
Niet gelezen? Nu 5 puntjes halen, 2 betalen.....

Nee, die aanbieding heb ik even gemist :cry:

mafo
16-10-07, 18:57
he hallo,

bedankt voor de tip.
ik wil graag in de buurt van de disney pretparken een verblijf(bungalow/villa) zoeken.

groet

Ik zou zoals al eerder hier geadviseerd niet vanaf Miami naar Orlando willen rijden op de dag van aankomst. De dag erna is geen probleem omdat je door het tijdsverschil waarschijnlijk toch vroeg wakker bent.

Het gewoon een kwestie van afwegen, als je het leuk / niet erg vindt om te rijden dan kan je voor Miami kiezen. Het voordeligste wat ik voor 3 personen naar Orlando even snel heb kunnen vinden is € 1.229,00.

pascalbrouwers
16-10-07, 19:00
Niet gelezen? Nu 5 puntjes halen, 2 betalen.....

Hoelang duurt deze actie......................

Kun je er ook airmiles mee verdienen........................

:mrgreen::mrgreen::mrgreen:

master
16-10-07, 23:05
1229 is dus alleen de ticket?
via welke luchtvaartmaatschappij?

Ik zou zoals al eerder hier geadviseerd niet vanaf Miami naar Orlando willen rijden op de dag van aankomst. De dag erna is geen probleem omdat je door het tijdsverschil waarschijnlijk toch vroeg wakker bent.

Het gewoon een kwestie van afwegen, als je het leuk / niet erg vindt om te rijden dan kan je voor Miami kiezen. Het voordeligste wat ik voor 3 personen naar Orlando even snel heb kunnen vinden is € 1.229,00.

mafo
17-10-07, 07:01
Die 1229 is voor 3 personen inclusief alle belastingen dat is met Delta, ik heb gekeken bij E-Bookers. Misschien dat je bij andere reisorganisaties nog goedkopere tickets voor kunt vinden dan bij E-bookers. Ik heb gekeken voor de periode 13-27 november United is de tweede die is alleen iets minder dan 100 euro in totaal duurder.