PDA

Bekijk Volledige Versie : Even voorstellen: Taita



taita
14-10-07, 20:43
Wij willen graag in de mei vakantie die volgend jaar 2 weken lang is naar Florida. Ik heb begrepen dat Mei een mooie periode is in Florida. Tien jaar geleden ben ik ook al een keer drie weken in Florida geweest en hebben we een rondreis gemaakt van Miami, via de Keys e Fort Myers naar Talahassee, weer terug via Orlando en nog een weekje in Miami. Dat was een heel leuke belevenis, maar nu willen we met onze drie kinderen nog een keer twee weekjes gaan rondkijken.

Ik was van plan een villa in Fort Myers te huren en vandaar naar Disney te gaan, een boot te huren en wat over de golf van Mexico te cruisen. Vandaar dat ik eens mijn licht wilde opdoen op deze site...

pascalbrouwers
14-10-07, 20:46
Wij willen graag in de mei vakantie die volgend jaar 2 weken lang is naar Florida. Ik heb begrepen dat Mei een mooie periode is in Florida. Tien jaar geleden ben ik ook al een keer drie weken in Florida geweest en hebben we een rondreis gemaakt van Miami, via de Keys e Fort Myers naar Talahassee, weer terug via Orlando en nog een weekje in Miami. Dat was een heel leuke belevenis, maar nu willen we met onze drie kinderen nog een keer twee weekjes gaan rondkijken.

Ik was van plan een villa in Fort Myers te huren en vandaar naar Disney te gaan, een boot te huren en wat over de golf van Mexico te cruisen. Vandaar dat ik eens mijn licht wilde opdoen op deze site...

Welkom Taita,
1 tip ga snel boeken voor Mei, anders kun je nog wel eens pech krijgen.
Mei is populair bij vele van ons.

Greetz,
Pascal

mafo
14-10-07, 21:23
Welkom Taita,
1 tip ga snel boeken voor Mei, anders kun je nog wel eens pech krijgen.
Mei is populair bij vele van ons.

Greetz,
Pascal

Ik ga eigenlijk altijd naar de VS eind mei en boek altijd rond februari, maart heb nog nooit geen vlucht kunnen vinden. Mijn ervaring is dat eerder boeken betekend dat je duurdere vluchten hebt. Zeker als je flexibel bent in de lengte van je vakantie en het begin van vakantie zou ik wachten tot februari maart.
Rond dit tijd gewoon een beetje gaan rondneuzen bij de verschillende aanbieders en spelen met je vertrek en aankomstdata.

Heb voor begin december ook 2 a 3 maanden van te voren geboekt en het spelen met de data leverde mij in ieder geval een ticket op voor € 185,00 en € 68,95 tax per persoon per retour naar Miami.

pascalbrouwers
15-10-07, 09:04
Als je met kinderen gaat vliegen ben je in Mei meestal gebonden aan de vakanties hier in Nederland.
Daar veel mensen in die periode gaan, heb je beperkte data om te vliegen.
Dit is dan ook de reden dat deze vluchten snel volgeboekt zijn.

Wij gaan normaliter ook altijd in Mei,vandar dat ik al eens en keer met dit probleem ben geconfronteerd.

Ben je niet aan en bepaalde datum gebonden = het natuurlijk een andere verhaal.


Pascal

corrus
15-10-07, 23:44
Heb voor begin december ook 2 a 3 maanden van te voren geboekt en het spelen met de data leverde mij in ieder geval een ticket op voor € 185,00 en € 68,95 tax per persoon per retour naar Miami.Tuurlijk...

Zelf meetrappen... met Disaster Air

mafo
16-10-07, 18:40
Gewoon met USairways corrus daar is volgens mij niets mis mee. Was niet van plan van de winter nog weg te gaan maar kon deze tickets niet laten liggen.

corrus
16-10-07, 21:46
Alleen vreemd dat helemaal niemand ooit tickets heeft gezien voor 253... inclusief tax...

Renske1978
16-10-07, 22:14
:roll: Wij hebben deze tickets toch gekocht? en dus ook gezien!!! :roll:

mafo
16-10-07, 22:23
Corrus, tja dat is dan vervelend voor hen, ik heb ze toch echt gezien en geboekt. Hier een deel van de factuur.

http://farm3.static.flickr.com/2096/1590155511_a829f0bd02_o.jpg