PDA

Bekijk Volledige Versie : Reisschema slivo: route mei 2008



slivo
14-10-07, 13:19
Hallo,

Wij gaan volgend jaar mei 13 nachten naar Florida. De eerste week ( 7 nachten ) willen we een villa huren bij Orlando. Dan hebben we nog 6 nachten over. We vliegen terug via Miami. Wat we zeker willen zien zijn Key west en de Everglades ( op ons gemak ). Ik dacht om dan 2 nachten key west te boeken en twee nachten miami. Blijven er nog 2 nachten over. Ook vind ik het een beetje moeilijk wanneer we het beste de everglades kunnen boeken?

29 april aankomst orlando
30 april orlando
1mei orlando
2mei orlando
3 mei orlando
4 mei orlando
5 mei orlando
6 mei ?
7 mei ?
8 mei key west
9 mei key west
10 mei miami
11 mei miami
12 mei Terugvlucht
13 mei aankomst amsterdam

Eerst dacht ik om nog 2 nachten in naples te blijven maar volgens mij is hier niet zoveel te beleven.
Wie heeft er een goed idee om deze twee nachten door te brengen.

karin1978
14-10-07, 14:31
Hoi,

Ja, daar heb ik ook over na zitten denken in eerste instantie om naar naples te gaan. Wij gaan denk ik uit eindelijk voor Fort Myers omdat het een goede uitvalbasis is voor de Sanibel en je kan vanuit daar ook denk ik een dagje naar Naples. Dan kan je ze beide plaatsen zien, en anders ga je 1 nacht Fort Myers en 1 nacht Naples.
Maar ik weet nog niet echt wat het beste is om de everglades te gaan bezoeken of dat beter is via Fort Myers of Miami. Maar denk dat iemand anders dat vast wel weet :D
Wel heb ik van iemand anders begrepen dat het erg mooi is om dieper in het park te gaan.

groetjes karin

slivo
23-04-08, 09:50
Hoi,

Nog een klein weekje en dan gaan wij ook naar Florida. Nu heb ik nog 2 vraagjes.

1. Wij willen van Naples , via de everglades, naar Key Largo. We willen de 41 nemen door de everglades naar Shark Valley, daar waarschijnlijk de tramtour doen en een airboattour. Ook willen we daarna nog de anhinga trail lopen. Mijn vraag is of dit allemaal te doen is op 1 dag. Als ik goed kijk op de kaart is het wel op en neer rijden door de Everglades.

2. Op onze reis van Orlando naar Naples zoek ik nog een leuke tussenstop.
Eerst dacht ik om schelpen te gaan zoeken op sanibel. Maar ik lees dat je vroeg moet zijn om mooie schelpen te vinden en dat gaat niet lukken. Is er nog iets anders leuks te doen? We hebben 2 kinderen ( 9 en 11 ) bij ons.

Groetjes Mirjam