PDA

Bekijk Volledige Versie : Even voorstellen: nelleke



nelleke
10-10-07, 22:45
Hallo,
ik ben nelleke.
Over 2 weekjes ga ik voor het eerst van mijn leven naar Florida! Ik ben heel erg benieuwd! mijn man en 2 kindjes (4 en anderhalf) gaan gezellig mee. ter voorbereiding op dit forum gekomen, wat meteen ook mijn eerste actieve forumervaring is (erg he):-)
maar de voorpret is vast begonnen!

bono
11-10-07, 10:30
Welkom hier op dit gezellige forum.

Maar wat gaan jullie al snel zeg, wij moeten nog ietsje langer wachten eer we weer mogen gaan.

Hopelijk wordt het een geweldige vakantie en denk er aan, het werkt erg verslavend.................en je komt er niet meer van af........:wink::mrgreen::-\"


Gr. Monique:roll:

nelleke
11-10-07, 23:00
Hallo,
ja, het lijkt mij ook een gezellig forum. zo kort van te voren aan het zoeken naar info omdat ik dingen vaak een beetje op het laatste moment doe. werkt meestal wel goed, want dan is de druk hoog genoeg.
ik kan me voorstellen dat het verslavend is, want ik ga daar (eindelijk!) een vriendinnetje van lang geleden bezoeken, die zich gesettled heeft in ft lauderdale. ging daar altijd op vakantie en vond het zo leuk dat ze er is gaan wonen! verder heeft mijn man een paar dagen congres aan de westkust. leek ons wel leuk dat ik meeging. weken discussie of de kindjes ook mee gingen, wat uiteindelijk dus wel gaat gebeuren. zal dus geen heel vol programma worden maar 2 weken op het strand zie ik mezelf nog niet doen. misschien om de dag en de andere dag op pad.
trouwens, heb je daar een gezelllige whippet op het kussen liggen of is het een andere windhond/royal highness.:-D
groet, nelleke

bono
12-10-07, 09:59
Hoi Nelleke,

Goh leuk hoor dat je dan toch lekker mee gaat, en die vriendin van je heeft het prima voor elkaar...............altijd lekkere zon.

De hond op de foto is onze Bono, het is een kruising Whippit/Greyhound.
Hij is inmiddels al 6,5 jaar oud en hopelijk mogen we nog lang samen zijn met hem.
We zijn er helemaal gek mee, en net als met kinderen draait alles toch wel vaak om hem, maar ja dat doen we ook weer zelf maar vinden dat totaal niet erg.

Nog een opmerking:
Zou je bij het typen van een stukje ook hoofdletters willen gebruiken en eens een enter geven, dat leest een stuk makkelijker.
Daar is tevens ook een topic die daar over gaat, misschien kan je hem eens doornemen.

Nou als je nog meer vragen hebt dan lezen we dat natuurlijk wel hé.

Nog veel lees en postplezier.

Gr. Monique