PDA

Bekijk Volledige Versie : Even voorstellen: xox-Sam



xox-Sam
09-10-07, 15:07
Samira en nu 17 jaar.

De eerste keer dat ik naar Orlando( Florida) ging, was toen ik 7 jaar was. Dus in 1997 ging ik voor het eerst naar Amerika met mijn Ouders.. Ik kan me er weinig van herinneren. Alleen in Sea World weet ik nog dat toen de grootste orka er was die ik heb gezien. Het water zou maar 5 rijen hoog gaan. En wij zaten op de 7e rij. Die orka behaalde de 13e rij! Daarna nooit meer gezien... En ik maar mopperen dat ik nat was geworden door Shamu:roll:

De tweede keer was in 2002. Het jaar dat ik naar de middelbare school zou gaan. Toen was ik 12. Toen zijn mijn nichtje en neefje mee geweest. Mijn ouders hadden hen mee genomen zodat ik ook wat met leeftijdsgenoten kon doen. Weer een villa gehuurd zoals de eerste keer en we hebben ons prima vermaakt! Vooral bij Denim World waar je kleding kon kopen van J.Lo en andere bekende artiesten.

De derde keer was in 2004. Toen ging er een klasgenoot mee, toen mijn beste vriendin. We zouden toen naar de 2e klas gaan. Ook met haar een top tijd gehad in de villa (Elk jaar een andere villa). We hebben zelfs nog andere buurtbewoners ontmoet! Jammer dat we daar geen contact meer mee hebben.

De vierde keer was in 2006. Jawel nu met mijn Tante en Oom (mijn familie is behoorlijk groot, maar in 2002 en 2006 is met familie van mijn moeders kant). Mijn tante en oom zagen het niet zitten. Maar Oktober 2007 gaan zij weer. We zijn in 2006 ook naar Discovery Cove geweest. Wat een ervaring!

Nu zitten we in 2007 en heb ik bijna 2 jaar een vriend. In 2008 ga ik met mijn vriend naar Orlando Florida!

Verdere bestemmingen:
1997: Key West, Napels, Miami, Everglades, Orlando en Sannibal Island
2002: Orlando en Everglades
2004: Miami, Orlando en Everglades
2006: Key Biscane, Miami, Orlando en Everglades
2008: Orlando

Meer weten? Vraag maar raak!

Groetjes Samira

Njit
09-10-07, 15:56
Welkom Samira. Je hebt al aardig wat gezien. En nu lekker als zelf plannen. Veel plezier daarmee..

Mickey99
09-10-07, 16:18
Welkom op dit leuke forum! http://img172.imageshack.us/img172/6637/wave2yh2.gif (http://imageshack.us)

Je bent al vaak geweest zeg ;) Leuk hoor.
Veel lees- en postplezier hier.

Groetjes,
Sonja

bono
10-10-07, 11:49
Ook namens mij welkom op dit leuke en gezellige forum.

Wat ben je inderdaad al vaak geweest zeg, dan kan je ons ook nog wel eens helpen met het beantwoorden van vragen 8-[

Nou maar boeken en aftellen naar jullie vakantie...................al enig idee wanneer je wilt gaan??

Veel lees en postplezier verder hier...

Gr. Monique

xox-Sam
19-10-07, 17:09
Jaa volgend jaar ga ik met mijn vriend 25 juli naar Tampa toe. Daar blijven we een paar dagen en 30e gaan we met de trein naar Orlando. Was goedkoop en is maar anderhalf uur.. Vliegtuig naar Orlando was te duur!!:mrgreen:

In Orlando blijven we tot 14 Augustus en de 15e zijn we dan weer terug in Nederland.

Kan niet wachten!!!!

Eric
19-10-07, 21:16
Met het vliegtuig van Tampa naar Orlando? Je kan het bijna fietsen....
Maar ik wist echt niet dat er een trein ging van Tampa naar Orlando, weer wat bijgeleerd. Maar in anderhalf uur? Dan gaat hij wel snel.
Eric